La veritat que avui hi havia a la NCA molta més gent del que m'esperava. Suposo que més o menys uns 3.500 y amb bon aspecte a general. M'ha agradat força i s'ha animat bastant.
En el que és joc de l'equip... a la primera part, hem estar molt desencertats, tant en passades, com en cobertures, i com diu trival, a Robles l'he vist en un parell de jugades molt descol·locat. Crec que seria millor posar-lo a ell com a mig defensiu i a Ciércoles com a mig ofensiu. En la segona part, s'ha sortit una mica més ben conscienciats sobre el camp, però no hem acabat de buscar porteria. La desgràcia ha fet que una altre vegada, Bermudo deixés marxar a l'extrem que marcava i l'ha tirat al terra des de darrera. Tarja clara i expulsió merescuda. Em queda la tranquil·litat de que a Alcoi anirem a jugar amb 11 sobre el camp.
A partir de la expulsió, ens hem crescut, ens hem ajudat més, Agustín ha fet un bon gol i desprès ens ha faltat la mica de sort, en la jugada que Cuenca i Xapi han combinat i aquest últim ha xutat, amb bona aturada del porter orellut, i posterior remat horrible per sobre la porteria d'un naufragat Puigdollers, que avui l'he vist més lent i cansat.
Desprès, un penal, que vist des de la meva posició no ho era, ja que per el que he vist fins i tot Lao ha rebut una patada d'un davanter castellonenc per darrera i una execució perfecte e imparable. Desprès, per sort, Carreras li ha fotut valentia sobre el camp i en algunes jugades s'ha vist un 4-2-3 sobre el camp, amb un Juvenal que ha lluitat força, i el partit es podia haver decantat cap a qualsevol banda.
L'àrbitre principal? Dolent per els dos. La segona tarja a Bermudo, era clara, el penal, molt dubtós, el linier de tribuna, bastant correcte, el de general bastant imprecís, però tingueu en compte que tots els àrbitres s'equivoquen, i aquest, a sobre, era bastant dolent.
VISCA EL BARÇA!!
Disculpa, crec que t'has equivocat d'apartat del fòrum. Aquí és per comentar els temes esportius del Centre d'Esports Sabadell Futbol Club.