Autor Tema: Dirigit als jugadors del 1r equip: EFECTE MESSI...  (Llegit 2454 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Dirigit als jugadors del 1r equip: EFECTE MESSI...
« el: 03 de Novembre de 2005, 23:37:40 pm »
Encara estic molest per la PENOSA, LAMENTABLE, PAUPÈRRIMA, INDECENT....... imatge donada diumenge al camp de l'Hospi.
I encara més, quan vaig dimecres al camp del Barça, a veure el partit contra el Panathinaikos.
M'indigna MOLT la falta de coratge i ganes que els 11 jugadors del Sabadell van oferir diumenge passat, i en gairebé les 10 jornades de lliga. Jugadors de 2a B, molts d'ells realment fluixos i que van CAMINANT pel camp. CAMINANT, això m'indigna i m'enfada. Si un tio es deixa els ous al camp mai podrà ser criticat, pero arrastrant-se com s'arrastren, doncs és evident que son maxacats.
I aquí bé la raó del títol del meu post. Em sorpren, jugadors de l'actual campió de lliga, jugadors BONISIMS, tipus Messi, Etoo..... i un llarg etc, es matin a córrer durant tot el partit, sense donar cap bola per perduda, una actitud de jugadors de 1r nivell mundial matant-se per salvar totes les pilotes....
I després veus els nostres arrastarnt-se pel camp, no lluiten i no fan res bé. PEr favor, que CAP d'aquests de 2a B no han fotut res. Una mica més de dignitat i d'amor propi. Si els de 1a i son bons corren molt, els de 2a B que son dolents haurien de correr el triple.... cosa que no fan i no entenc. MES COLLONS :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat camacho86

• Aleví
  • Missatges: 32
Re: Dirigit als jugadors del 1r equip: EFECTE MESSI...
« Respondre #1 el: 04 de Novembre de 2005, 01:11:36 am »
Encara estic molest per la PENOSA, LAMENTABLE, PAUPÈRRIMA, INDECENT....... imatge donada diumenge al camp de l'Hospi.
I encara més, quan vaig dimecres al camp del Barça, a veure el partit contra el Panathinaikos.
M'indigna MOLT la falta de coratge i ganes que els 11 jugadors del Sabadell van oferir diumenge passat, i en gairebé les 10 jornades de lliga. Jugadors de 2a B, molts d'ells realment fluixos i que van CAMINANT pel camp. CAMINANT, això m'indigna i m'enfada. Si un tio es deixa els ous al camp mai podrà ser criticat, pero arrastrant-se com s'arrastren, doncs és evident que son maxacats.
I aquí bé la raó del títol del meu post. Em sorpren, jugadors de l'actual campió de lliga, jugadors BONISIMS, tipus Messi, Etoo..... i un llarg etc, es matin a córrer durant tot el partit, sense donar cap bola per perduda, una actitud de jugadors de 1r nivell mundial matant-se per salvar totes les pilotes....
I després veus els nostres arrastarnt-se pel camp, no lluiten i no fan res bé. PEr favor, que CAP d'aquests de 2a B no han fotut res. Una mica més de dignitat i d'amor propi. Si els de 1a i son bons corren molt, els de 2a B que son dolents haurien de correr el triple.... cosa que no fan i no entenc. MES COLLONS :icon_exclaim:

Mutio estoy de acuerdo contigo, pero hay una gran diferencia, al barsa, le animan miles y miles y millones de aficionados, al sabadell, quizas cientos, y cada dia a menos con el pesimismo creado, ese es el verdadero problema, mira un ejemplo en 2ª, equipos como el madrid castilla, no tiene aficion y se les nota jugando, lo contrario al recreativo, la aficion siempre encima y lo dan todo. Se que esto a mucha gente le parece una tonteria, pero yo juego a futbol y se lo q es jugar a futbol con malas caras y con buen ambiente, cambia mucho la cosa, no quiero decir con esto que la gente no anime al sabadell ni mucho menos (se demostró en hospitalet, la gente aun animando con el 2-0), solamente quiero decir que el malestar es contagioso y los jugadores no lo necesitan eso, intentemos presionarles pero para que luchen, no para criticar ni nada, la aficion se merece algo mejor que lo ultimo vivido, demostremosle que nos la pueden dar, un saludo

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #2 el: 04 de Novembre de 2005, 07:51:39 am »
Jo crec que aquests jugadors que tenim no tenen vergonya i no es mereixen res de res

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #3 el: 04 de Novembre de 2005, 11:23:49 am »
siempre estare con mutio ,estoy siempre de acuerdo
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #4 el: 04 de Novembre de 2005, 14:42:03 pm »
Mutio tens molta raó. Es jugui a la Champions o a 3ª Regional, posant-hi ganes i dos collons segur que arribes més lluny. L´exemple que poses de l´Etoo és molt bó, si no es passes el partit corrent, seria un veritable totxo.
Que dir del Tariq la temporada passada, o les ganes que hi posen tios com l´Orife, el Marcos o el Txiqui.
En sabran més o menos però s´esforcen. En canvi el grupet de caradures,sense sang ni res jo els fotria directament al carrer.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 04 de Novembre de 2005, 15:05:06 pm »
Per exemple jo sempre he sigut critic amb l'Orife, perque sincerament no m'agrada massa com a jugador. Però és MOLT elogiable veure'l correr com el que més jugui 2 o 90 minuts. D'aquesta manera MAI es podrà xiular, i se l'haurà d'aplaudir encara que falli 3 ocasions clares de gol. En canvi d'altres que no donen ni la meitat del que podrien donar pel simple fet que no volen o no en tenen ganes..... doncs m'indigna.
Pel que diu en Camacho, dir-li que això potser va a persones i evidentment influiex el caràcter de cadascú, però et posaré un l'exemple. Des d'aquest any, estic jugant a la lliga del Cercle amb més gent d'aquí del foro. Jo mai havia jugat a futbol, soc força dolent i fisicament acabat. No ens ve a veure ningú i corro i m'esforço al 100%, ho dono tot i acabo exhaust.
És més si dius que necessiten afició per motivar-se i correr en un partit de lliga em sembla una FALTA de RESPECTE MOLT GRAN i indignant pels 1.500 aficionats que cada diumenge els anem a veure. I d'això és el que em queixo.

www.miequipo.es

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #6 el: 04 de Novembre de 2005, 16:26:50 pm »
La aficio del Sabadell no ha de demostrar res a ningu donç ja ho porta demostrant desde fa una pila d'anys. Poques aficions haurien aguantat el que portem aguantant nosaltres. Ens poden potser retreure que no haguem tingut paciencia? Poden de debo gosar a dir que aquesta aficio no s'estima als seus colors? Mai aquesta aficio ha esbroncat al seu equip quan s'ha perdut si els jugadors s'han entregat. Els hem estalviat mes d'una merescuda bronca quan se la mereixian de debo per no fer mes "sang" i els hem donat infinitat de marges de confiança pero com es sol a dir la confiança fa fastic i ha arribat un moment en que aquest jugadors s'han cregut que ens mamem el dit. Si la Creu Alta es mitg buida es unica i exclusivament per culpa d'ells. Ells son els que fan aborrir el futbol, ells son els que han de respondre i que es deixin d'utilitzar a la aficio com a excusa. Portem deu jornades de la temporada de la il.lusio, de la temporada del pressupost mes alt i els jugadors mes cars i estem en zona de descens directe i jugant com una "banda" i encara es hora de que es veigi un sol mocador a la grada quan a Castalia aquest mateix diumenge despedien al president llençantli ampolles d'aigua. QUE MES VOLEN, QUE ELS FELICITEM PER ELS DESASTRES DE BADALONA, MINI ESTADI, HOSPITALET...? Que no es pensin que som dels que guanyant al Terrassa ja donem per salvada la temporada. S'els paga molt be perque es suposa que son professionals qualificats DONÇ QUE HO DEMOSTRIN D'UNA VEGADA I ES DEIXIN DE MONSERGAS, jugadors modestos i mes mal pagats d'equips molt mes modestos que el nostre estan demostran mes vergonya professional i amor propi que alguns dels nostres. Potser alguns no acabin d'assimilar les tactiques del mister pero ja una cosa que no fa falta assimilar i que ja s'hauria de donar per suposada i es LA ENTREGA i en aixo els unics responsables son ells i ningu mes. Que facin el que d'ells s'espera i llavors ens trenquerem les mans aplaudintlos i els reconeixerem els merits com sempre hem fet en aquest club quan algu s'ho ha merescut pero fins a les hores que no diguin que no son recoltzats perque encara ho sont massa per els merits que fan. SOM DEL SABADELL I HO SEGUIREM SENT! pero tontus no som i ja n'estem mes que tips de que els que no cumpleixen demanin paciencia i comprensio, i qui en te de comprensio en vers nosaltres? Quin respecte demostren per una aficio i una directiva que ha fet un important esforç perque ells puguin percebre unes mes que generoses quantitats d'euros quan surten a fer el que han estat fent fins ara? son concients del perjudici en numero de nous socis que han produit amb aquesta lamentable arrencada de temporada? Aixo si pobres de nosaltres que ens retrasessim en alguna mensualitat perque encara que ells no compleixin amb nosaltres, nosaltres no tenim mes remei que complir amb ells sino ja hem begut oli, o no es aixi senyors PROFESSIONALS?.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 04 de Novembre de 2005, 18:57:24 pm »
Jo crec que hauria de rendir més un tio de Segona 'B', per cobrar més en el futur, que un ricachón del Bar$a, que els paguen bé de inici.

Però no és el cas. Vaig veure actitud en el partit dels vermells-i-blau, i poques vegades veig aquesta actitud en els que defensen el  :scut. Només el dia del Terrassa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 04 de Novembre de 2005, 20:30:05 pm »
No crec que sigui un post massa acertat la veritat, i menys possant d'exemple al Far$a jugant contra un Panathinaikos dels més pessims i patètics dels últims anys.
A més el barça és un equip que fa 2 anys avergonyia en totes les competicions i no guanyava ni la Copa Catalunya, per  un any que van bé.....
Crec que no cal recorrer al Barça per a possar exemples, només que o comparis amb qualsevol equip de la part alta de la nostra categoria (Osasuna B) per exemple, que són tots joves i quan van venir a la NCA van demostrar que corrien el doble que els nostres jugadors, d'aquí stan recollint els seus fruits i stan a dalt de tot d la classificació.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #9 el: 04 de Novembre de 2005, 22:21:53 pm »
jo crec que no els i podem demanar a tots dos per igual...un sol jugadro del far$a triplikara trankilament i molt mes...tot el presupost del sabadell i per tant la fitxa de tot el nostre equip, se que an de rendir molt perque per alguna cosa cobran i cobran en teoria el que es mereixen pero a vegades...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #10 el: 04 de Novembre de 2005, 23:02:50 pm »
nosaltres parlem molt de que els jugadors no donen la talla i de que no corren , opinio que no comparteixo perque suposo que en primer lloc son profesionals i saben els ke significa porta els colors del sabadell , la majoria critiquem i molts sol van a veure el partit del terrasa i aixi es senten aficionats del sabadell . perque no omplim la creu alta sempre com fan els camps de anglaterra en cada partit ? aqui lomplim sol kuan be el terrassa i ens creiem una superaficio. 

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 04 de Novembre de 2005, 23:07:28 pm »
stankovic...jo no crec que la gent nomes ho digui per el partit del terrassa lo de omplir al camp, aquets colors arrastren a la gent i crec que podem presumir de ser l'unic equip que arrasta aficio alla on va i es fa notar, am alguna bandera, bufanda...etc...em de reconeixer que un gran i llarg curriculum ens aval...i que SOM MES QUE UN CLUB DE FUTBOL DE CIUTAT...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #12 el: 05 de Novembre de 2005, 13:21:02 pm »
stankovic...jo no crec que la gent nomes ho digui per el partit del terrassa lo de omplir al camp, aquets colors arrastren a la gent i crec que podem presumir de ser l'unic equip que arrasta aficio alla on va i es fa notar, am alguna bandera, bufanda...etc...em de reconeixer que un gran i llarg curriculum ens aval...i que SOM MES QUE UN CLUB DE FUTBOL DE CIUTAT...

:ok  si senyor  resistencia arlek t'aplaudeixo i n'estic totalment d'acord, a vere quina afició és com la nostra en aquesta categoria???

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 05 de Novembre de 2005, 15:58:25 pm »
No crec que sigui un post massa acertat la veritat, i menys possant d'exemple al Far$a jugant contra un Panathinaikos dels més pessims i patètics dels últims anys.
A més el barça és un equip que fa 2 anys avergonyia en totes les competicions i no guanyava ni la Copa Catalunya, per  un any que van bé.....
Crec que no cal recorrer al Barça per a possar exemples, només que o comparis amb qualsevol equip de la part alta de la nostra categoria (Osasuna B) per exemple, que són tots joves i quan van venir a la NCA van demostrar que corrien el doble que els nostres jugadors, d'aquí stan recollint els seus fruits i stan a dalt de tot d la classificació.

Imagino que no has entès el rerefons del post. Penso que no és tan complicat d'entendre.
El rerefons és que tios que cobren una millonada i podrien rascar-se les pilotes es MATEN a correr els 90 minuts, sigui contra el Panathinaikos o contra altre equip. És lloable que tios com el Ronaldinho, millor jugador del món es maxaqui per agafar una pilota que sap segur que es perdrà per la línea de banda.... això és maco; veure una actitud positiva i sobretot de respecte a l'afició.
Els jugadors del Sabadell aquest any algún correr i intenta fer bé les coses, la majoria NO. L'anya passat, un jugador més que dolent, el Tariq, a mi m'encantaba, perque el tio es partia la cara i corria fins quedar exhaust..... aquest any? En quants partits ho has vist? De moment, la resposta és en cap. I aquí com en TOT en la vida, si tu t'esforces per fer les coses al màxim, NINGÚ et podrà retreura res, si no és així si que podran fer-ho.
Espero que ho hagis entes  ;)

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #14 el: 05 de Novembre de 2005, 16:45:07 pm »
A més el barça és un equip que fa 2 anys avergonyia en totes les competicions i no guanyava ni la Copa Catalunya, per un any que van bé.....

De defenses tant extraordinariament fràgils com la del Panathinaikos no crec que n´hi hagi cap, en tot l´àmbit de la Segona B
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #15 el: 05 de Novembre de 2005, 18:04:16 pm »
Desde mi humilde opinion creo k la mayoria de vuestras criticas van hacia k los jugadores no corren y yo creo k no todos los jugadores son d ese estilo.
Pujol o Michel Salgado son jugadores d ese estilo y k lo dan todo en el campo.
Tal vez el problema es k estamos acostumbrados a jugadores k con su bajo nivel tecnico se tenian k dejar el alma corriendo y batallando,como el caso Tariq.
Tal vez este año hemos kerido fichar jugadores con un nivel mas alto tecnicamente y estaban acostumbrados a k otros corrieran por ellos.
Os imaginais un madrid con once ronaldos o un barça con once ronaldinhos?
Para mi mas importante k correr es saber hacia donde correr.
Ademas correr es de cobardes k valientes somos ::)
Millor Seguidor

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #16 el: 05 de Novembre de 2005, 20:21:33 pm »
Veig que no s'entén massa el que vull dir.
No es tracta només que corrin o no. L'ACTITUD és el realment preocupant. Actitud passiva i por professional, és aquest el problema  :icon_exclaim:

www.miequipo.es

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #17 el: 06 de Novembre de 2005, 15:40:10 pm »
FALTA ACTITUD I SOBRETOT ALGUNS JUGADORS EN CONCRET QUE EM SEMBLA QUE NO ESTAN, EN EL QUE HAN D'ESTAR ;)

VISCA EL C.E SABADELL I AVUI A GUANYAR!!
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #18 el: 06 de Novembre de 2005, 16:00:13 pm »
ahir vaig veure al ivan hamouch posant-se les botes (i no les de futbol) al asador argentino de la plaça creu alta hin era al costat de la meva taula jeje hem va fer gracia,aixi es clar que van caminant pel camp,pero bueno com esta lesionat no te culpa pero si arriba a ser el diaz,gallo etc...li dic al montes.en fi nomes va ser una curiositat i des d´aqui vull donar anims a l´ivan hamouch i que es recuperi.VISCA EL SABADELL :bandera
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #19 el: 06 de Novembre de 2005, 16:06:00 pm »
jejejeje aviam si torna aviat el hamouch, pero cre que tots tenen dret de anar a dinar on vulguin com la tenim nosaltres, mentre sigui fora d'horari amb vinculament al club, i a mes que es posi fort que quan torni el necessitarem al 1000000000X100 >:D :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana: