Encara estic molest per la PENOSA, LAMENTABLE, PAUPÈRRIMA, INDECENT....... imatge donada diumenge al camp de l'Hospi.
I encara més, quan vaig dimecres al camp del Barça, a veure el partit contra el Panathinaikos.
M'indigna MOLT la falta de coratge i ganes que els 11 jugadors del Sabadell van oferir diumenge passat, i en gairebé les 10 jornades de lliga. Jugadors de 2a B, molts d'ells realment fluixos i que van CAMINANT pel camp. CAMINANT, això m'indigna i m'enfada. Si un tio es deixa els ous al camp mai podrà ser criticat, pero arrastrant-se com s'arrastren, doncs és evident que son maxacats.
I aquí bé la raó del títol del meu post. Em sorpren, jugadors de l'actual campió de lliga, jugadors BONISIMS, tipus Messi, Etoo..... i un llarg etc, es matin a córrer durant tot el partit, sense donar cap bola per perduda, una actitud de jugadors de 1r nivell mundial matant-se per salvar totes les pilotes....
I després veus els nostres arrastarnt-se pel camp, no lluiten i no fan res bé. PEr favor, que CAP d'aquests de 2a B no han fotut res. Una mica més de dignitat i d'amor propi. Si els de 1a i son bons corren molt, els de 2a B que son dolents haurien de correr el triple.... cosa que no fan i no entenc. MES COLLONS