Autor Tema: Jornada 17: Alcoyano-Sabadell, Diumenge 12 a les 17 hores.  (Llegit 21718 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
Jornada 17: Alcoyano-Sabadell, Diumenge 12 a les 17 hores.
« el: 05 de Desembre de 2010, 21:19:23 pm »
ganaremos 1-2
« Darrera modificació: 09 de Desembre de 2010, 12:40:24 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
  • Gènere: Masculí
Re:cd alcoyano-ce sabadell
« Respondre #1 el: 06 de Desembre de 2010, 11:25:44 am »
Guanyar aquest partit seria un cop molt important tan a la classificació com moralment per l'equip. Guanyar als segons que els tenim a 2 punts, un equip que no ha perdut cap partit a casa seria realment molt important. Sé que és molt difícil i que treure un punt de El Collao ja és realment complicat i positiu, però no en tinc prou, vull els tres punts i arribar a la última jornada de la 1a volta a jugar a casa anant primers o segons i segur que no se'ns escaparia la victòria. Sé que parlo desde la il·lusió i poder la innociència, però m'imagino fer playoff, i ja no dic pujar, i em torno boig, és el més gran que em podria passar. Aquests dies soc realment més feliç gràcies al Sabadell, ja que és mirar la classificació, veure'ns entre els quatre primers, i un somriure que envaeix la meva cara.
Visca el Sabadell i a per l'Alcoià!
VISCA EL SABADELL

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #2 el: 06 de Desembre de 2010, 17:07:40 pm »
hi ha una diferencia enorme d'arribar al Collao segons i empatat a punts amb ells, on possiblement amb un empat ens quedariem super contents, a arribar com arribem per culpa del àrbitre d'ahir, si perdem, que podría passar perfectament, perquè és un dels camps més dificils del grup, ens quedariem a 5 punts. Tot i aixi, confio en donar un cop fort a sobre la taula guanyant aquest partit, aviam si ens tornen el que ens han près. Si treiem un bon resultat ens donaria una confiança grandiosa per encarar els 2 últims partits de l'any, que a priori, són molt més asequibles que aquest.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Paquirri

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #3 el: 06 de Desembre de 2010, 17:23:49 pm »
Este campo lo veo muy dificil ganar...ojala pase pero si el arbitro de ayer no nos hubiera jo-dido tendriamos 2 puntos mas y no seria tan grave perder alli .....  :disappointed:  ojala ganemos  pero no creo vaya.

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #4 el: 06 de Desembre de 2010, 17:53:36 pm »
Bueno, con suerte para este partido podremos ver jugar a Manga y Eneko, muy buena notícia y que nos servirían de una ayuda increible. Dijeron que si todo va bien, podrían jugar algunos minutos contra el At Baleares, por ende, contra el Alcoyano también. Espero que así sea y nos traigamos los 3 puntos, ya que yo personalmente con 1 no me conformo (aunque prefiero 1 punto que no ninguno, claro está). Podemos ganar en cualquier campo!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #5 el: 06 de Desembre de 2010, 18:10:11 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Doncs guanyant al Alcoià es posaria la cossa  però que molt be al segon (o primer) lloc amb la moral que això pot donar als jugadors de cara als partits següents, tots el partits son difícils però sembla que el Sabadell li van millor aquestos tipus d'equips que en teoria deixen jugar, esperem un bon resultat.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

jordix

• Visitant
« Respondre #6 el: 06 de Desembre de 2010, 21:40:04 pm »
no es tandificil guanyar a el collao perque ells han perdut mes a casa seva que a fora!! :grin2:
igualment es dificil i tenim que sortir amb las idees i les consignas ben clares!!
a per totes!!!
 :scut :scut :bandera :bandera :anims :anims :anims :bandera :bandera :scut :scut

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #7 el: 07 de Desembre de 2010, 13:10:58 pm »
Hem presentat recurs per la 2a tarjeta de Bermudo i per la de Toni Lao, aixi que si la federació ens dona la raó, Bermudo podría estar a Alcoi.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #8 el: 07 de Desembre de 2010, 16:58:05 pm »
victor curto puede recalar en el sabadell pero donde lo metemos si hay un señor equipo :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #9 el: 07 de Desembre de 2010, 17:56:01 pm »
Hem presentat recurs per la 2a tarjeta de Bermudo i per la de Toni Lao, aixi que si la federació ens dona la raó, Bermudo podría estar a Alcoi.

Si juga Alex o Azparren ja m'està bé.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #10 el: 07 de Desembre de 2010, 18:04:58 pm »
victor curto puede recalar en el sabadell pero donde lo metemos si hay un señor equipo :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla

Ya empezamos.......... :grogi

Eneko ,Raul Rodríguez ,Isaac Cuenca ,Manga ,Joaquín Rodríguez ,Hiroshi, Marc Fernández.

Hace falta otro delantero más?

:bandera :scut :bandera

SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat joselito_sbd

• Aleví
  • Missatges: 79
« Respondre #11 el: 07 de Desembre de 2010, 18:28:33 pm »

No hace falta que esté bermudo, jugamos mejor sin el i con 10. Alex Ruiz le dan 1000 patadas i es más joven!

jordix

• Visitant
« Respondre #12 el: 07 de Desembre de 2010, 23:26:14 pm »

No hace falta que esté bermudo, jugamos mejor sin el i con 10. Alex Ruiz le dan 1000 patadas i es más joven!

home no veu veure el partit que va fer contra el castello??
jo estava davant seu i li faltava molt fons fisic, ell acabava de entrar i l'extrem titular sel rifava com volia i el passava 3 metres corrents
no dic que alex sigui dolent pero en bermudo te molta mes cualitat ( tampoc es que en tingui massa pero..)

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #13 el: 07 de Desembre de 2010, 23:39:48 pm »
Tots els partits són molt importants. Ho era Ontinyent, calia guanyar x ser 4ts, ho era el Castelló, calia guanyar per ser co-liders, i ho és aquest partit contra un rival directe d'adalt.
Tinc confiança 100% en l'equip. Una jugada de Cuenca, un remat d'Hiroshi o una genialitat de qualsevol altre i guanyar és molt factible. Tenim MOLT bon equip. Mentalitat guanyadora!   :anims
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #14 el: 08 de Desembre de 2010, 11:01:31 am »
no es tandificil guanyar a el collao perque ells han perdut mes a casa seva que a fora!! :grin2:
igualment es dificil i tenim que sortir amb las idees i les consignas ben clares!!
a per totes!!!
 :scut :scut :bandera :bandera :anims :anims :anims :bandera :bandera :scut :scut

Encara no han perdut al Collao, 3 victories i 5 empats. Molt empat però cap equip s'ha endut els 3 punts...tampoc no ha havia fet ningu al Clariano fins que vem anar nosaltres  :ejem

A fora 5 victories i 3 derrotes.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat MIKE

• Infantil
  • Missatges: 224
« Respondre #15 el: 09 de Desembre de 2010, 10:16:38 am »
Us deixo el link de la prèvia del partit a la pàgina web del Alcoyano. ENs defineixen com "Equipo simpático donde los haya y con gran solera...";

http://www.cdalcoyano.com/index.php/competicion/primerequipo/previa/303-previa.html

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #16 el: 09 de Desembre de 2010, 11:35:15 am »
Us deixo el link de la prèvia del partit a la pàgina web del Alcoyano. ENs defineixen com "Equipo simpático donde los haya y con gran solera...";

http://www.cdalcoyano.com/index.php/competicion/primerequipo/previa/303-previa.html

A Alcoi hi ha molta empatia per Sabadell. Dos ciutats mitjanetes, que van tenir molta preponderància amb el tèxtil en el seu moment, amb un equip que també va estar a primera i de blanc i blau los dos. A més ells tenen amb l'Ontinyent lo que mosaltres amb el Terrassa. Sempre s'han enmirallat en naltres i és un orgull dir allà que ets/vius/o has viscut a Sabadell.

En la part esportiva, agarrem-nos, camp amb molta pressió, jugadors molt motivats, amunt de la taula els dos i serà molt difícil traure algo d'allà, però confio en que un puntet mos lo podem emportar.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Esplenditz

• Aleví
  • Missatges: 35
« Respondre #17 el: 09 de Desembre de 2010, 11:38:20 am »
Partido dificil. Firmo un empate si ganamos al Denia en la siguiente jornada. Pero el Sabadell siempre se crece en los partidos importantes

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re:Jornada 17: Alcoyano-Sabadell, Diumenge 12 a les 17 hores.
« Respondre #18 el: 09 de Desembre de 2010, 20:55:43 pm »
Azparren casi segur que no podrà jugar al camp de l'Alcoià, re-collones!  :paret
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat PIPO

• President
Re:Jornada 17: Alcoyano-Sabadell, Diumenge 12 a les 17 hores.
« Respondre #19 el: 10 de Desembre de 2010, 01:41:30 am »
El recurs a la Federació no ha prosperat, aixi que Bermudo no estarà a Alcoi, Eneko i Manga tampoc hi seràn i ara també s'uneix Azparren .. Si a Ontinyent vem anar amb 7 baixes a Alcoi son 5, aviam si treiem el mateix resultat.
28-05-2011 - Eibar -