Autor Tema: Jornada 17: Alcoyano-Sabadell, Diumenge 12 a les 17 hores.  (Llegit 21726 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5778
Re:Jornada 17: Alcoyano-Sabadell, Diumenge 12 a les 17 hores.
« Respondre #160 el: 12 de Desembre de 2010, 23:06:30 pm »
He celebrado la victoria en el dia de mi cumpleaños con la bufanda del sabadell como regalo.

Si me permitis el lujo, DEDICO esta victoria a todos los que tras el partido del teruel, a los que tras el partido del gandia, a los que siempre hemos creido en este equipo.

Va por VOSOTROS!!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
  • Gènere: Masculí
« Respondre #161 el: 12 de Desembre de 2010, 23:15:11 pm »
La victòria d’avui és de prestigi, però el més important és que em superat el Tourmalet  amb el fons d’armari, amb una plantilla en formació. Això només significa que a aquest equip li queda moltissim recorregut. S’ha de seguir treballant.

Gràcies equip per aquest bon regal d'aniversari!!!!
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat tanko

• Infantil
  • Missatges: 111
« Respondre #162 el: 12 de Desembre de 2010, 23:52:01 pm »
Àngel, aquesta victoria és per a tú i per a tota la teva familia. Una abraçada molt forta i molts ànims.

Totalment d'acord

Igualment et dic

M'hi afegeixo. Molts ànims Àngel. Quan ho he sentit m'he quedat de pedra. Una abraçada.

jordix

• Visitant
« Respondre #163 el: 12 de Desembre de 2010, 23:57:27 pm »
Àngel, aquesta victoria és per a tú i per a tota la teva familia. Una abraçada molt forta i molts ànims.

Totalment d'acord

Igualment et dic

M'hi afegeixo. Molts ànims Àngel. Quan ho he sentit m'he quedat de pedra. Una abraçada.

que ha passat?

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #164 el: 13 de Desembre de 2010, 00:04:59 am »
 ???..Informeu....si us plau.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #165 el: 13 de Desembre de 2010, 00:18:13 am »
Aquest divendres 10 de desembre ha mort la Marta, germana de l'Àngel Pérez Serra (SABADELL), a l'edat de 48 anys, tots ells grans arlequinats.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #166 el: 13 de Desembre de 2010, 07:49:54 am »
Un abraçada a tota la família.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #167 el: 13 de Desembre de 2010, 07:52:40 am »
mi mas sincero pesame a toda la familia y un abrazo enorme a Angel
visca el sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #168 el: 13 de Desembre de 2010, 08:19:42 am »
Reitero les meves condolències per la pèrdua d´una gran persona i una gran arlequinada com era la Maria i crec que correspondria dedicar-li un minut de silenci diumenge que ve....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MIKE

• Infantil
  • Missatges: 224
« Respondre #169 el: 13 de Desembre de 2010, 08:50:50 am »

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #170 el: 13 de Desembre de 2010, 10:01:20 am »
Moltes gràcies a tots però es deia Maria

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #171 el: 13 de Desembre de 2010, 10:03:29 am »
Descanse en pau la companya Maria i ànims a l'Àngel.

Lo demés, lo no tant important, partit guanyat en una plaça difícil, patint, per que vam buscar descaradament el segon gol, però guanyat a fi i cap.
Estem en la pomada, a vore si mos dura.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #172 el: 13 de Desembre de 2010, 12:18:14 pm »
Reitero les meves condolències per la pèrdua d´una gran persona i una gran arlequinada com era la Maria i crec que correspondria dedicar-li un minut de silenci diumenge que ve....

Moltes gràcies BLANC I BLAU la Maria estaria molt contenta si el seu Sabadell li fes un petit homenatge

Desconnectat chalss

• Infantil
  • Missatges: 116
« Respondre #173 el: 13 de Desembre de 2010, 13:17:20 pm »
Molts ànims Àngel.

Madre mia acabo de ver el penalti sobre Isaac Cuenca y es escandaloso como no lo pita. Madre mia.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #174 el: 13 de Desembre de 2010, 13:27:08 pm »
Molts ànims Àngel.

Madre mia acabo de ver el penalti sobre Isaac Cuenca y es escandaloso como no lo pita. Madre mia.

A la hora de pitar penaltis en contra del equipo local, se nota muucho en que campo se juega. Se ha demostrado con el penalti ( inexistente) que nos pitaron contra el Castellón, y el posible penalty sobre Isaac Cuenca ayer frente al Alcoyano. En el Collao los seguidores estan a medio metro del linier...  :ostres
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #175 el: 13 de Desembre de 2010, 13:40:09 pm »
Molts ànims Àngel.

A la hora de pitar penaltis en contra del equipo local, se nota muucho en que campo se juega. Se ha demostrado con el penalti ( inexistente) que nos pitaron contra el Castellón, y el posible penalty sobre Isaac Cuenca ayer frente al Alcoyano. En el Collao los seguidores estan a medio metro del linier...  :ostres

Por esa regla de tres nos hubieran pitado el clarísimo penalti de Hiroshi en Hospitalet porque la presión de la afición del Hospi es nula. Puede influir la presión ambiental, per tampoco creo que fuera determinante ayer. Los árbitros son malos y no hay que darle más vueltas.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #176 el: 13 de Desembre de 2010, 13:49:06 pm »
Molts ànims Àngel.

A la hora de pitar penaltis en contra del equipo local, se nota muucho en que campo se juega. Se ha demostrado con el penalti ( inexistente) que nos pitaron contra el Castellón, y el posible penalty sobre Isaac Cuenca ayer frente al Alcoyano. En el Collao los seguidores estan a medio metro del linier...  :ostres

Por esa regla de tres nos hubieran pitado el clarísimo penalti de Hiroshi en Hospitalet porque la presión de la afición del Hospi es nula. Puede influir la presión ambiental, per tampoco creo que fuera determinante ayer. Los árbitros son malos y no hay que darle más vueltas.

En ningún momento digo que sea determinante el campo en que se juegue, pero influir, influye. 
Solo faltaría que esto fuera así sistemáticamente... . apaga y vámonos!
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #177 el: 13 de Desembre de 2010, 14:30:18 pm »
Molts ànims, Àngel. Ahir vaig posar tard la ràdio ja que no em trobava molt bé i fins ara no ho he llegit. En Pau Descansi.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #178 el: 13 de Desembre de 2010, 15:02:09 pm »
Molts ànims, Àngel. Ahir vaig posar tard la ràdio ja que no em trobava molt bé i fins ara no ho he llegit. En Pau Descansi.

Moltes gràcies birrero

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7187
« Respondre #179 el: 13 de Desembre de 2010, 16:22:54 pm »
Victòria d'equip gran, treballat, que sap el que vol, amb ofici i que mai perd la cara ni al partit ni al rival... Senyors, començo a pensar -potser em cega l'eufòria- que quedar primer de grup continua essent molt difícil però ha deixat de ser quelcom descabellat o utòpic.
Que a Alcoi en aquests moments pensin que som el millor equip que ha passat per allà i que tenim un tros d'equip és com per començar a pensar molt seriosament que efectivament, les coses de moment difícilment es podrien estar fent millor, tant a nivell de cos tècnic i jugadors, com de direcció esportiva. És el primer cop en tot el munt d'anys que portem en aquesta categoria, que equips rivals afirmen sincerament que aquest any podem aspirar a tot, a banda de lloar el nostre joc.
Definitivament, quin TROS de victòria! Tenim la opció d'acabar la primera volta amb 36 punts! Quina passada! Enhorabona als jugadors i cos tècnic, i a tots aquells que estimem el Sabadell. Orgull i il.lusió, sentiments que ja es trobaven a faltar en aquesta santa casa! Som-hi que podem!
Aquest equip mereix una Nova Creu Alta amb 3000 o més espectadors! Treballem des de ja tots plegats per portar gent a l'estadi el proper diumenge. Demostrem als "senyors" de Dènia que aquí també en sabem d'animar i que a casa nostra manem nosaltres. Fem de l'estadi un fortí! Tots a la Nova Creu Alta! No hi pot faltar ningú!!!

Utopia? Per què?
Al camp de tot un Badalona vam empatar, i a Oriola vam perdre potser en el pitjor moment de la temporada.

Tot arribarà. Quedar primers? Per què no? Només hem perdut 3 partits de 17 i aixó significa que anirem sumant casi a cada jornada.
De fet, jo encara ni m'ho crec. I no per el que tenim a l'equip, sinó per costum.

Que el Sabadell sembli que torna a ser aquell equip torrakullons per als rivals després de molt temps m'omple d'alegria.