Autor Tema: Petita reflexio Sr.Gil  (Llegit 835 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
  • Gènere: Masculí
Petita reflexio Sr.Gil
« el: 04 de Novembre de 2005, 13:00:51 pm »
Hola volia fer una petita reflexio despres de tot el que ha i esta pasant al nostre club aquests ultims mesos. Primer de tot donar les gracies a voster hi ha les altres 4 persones(crec que sou 5 els nous directius) que heu decidit posar diners de les vostres butxaques per tornar a aixecar al nostre C.E.Sabadell. Precisament aqui hi ha el primer gran problema, que durant els ultims 10 anys el seguidors arlequinats al començar una nova temporada el comentari i el pensament era el mateix"a veure si aquest any no patim tant" , pero aquest any en veure l'arrivada de persones que posaven diners de veritat i que es portaven a jugadors que per la seva qualitat donaven les opcions per pensar en coses molt mes importants a la lliga el anims van pasar d'una expectacio i ilusio, a una desvocada euforia i aquest es el gran problema, que degut mes(crec jo) al joc mostrat que no pas als resultats la decepcio a sigut tambe mooolt mes gran i em pasat de una logica decepcio a un intolerable pesimisme. Pero per altre part es comprensible que despres de tantes decepcions per aquesta aficio, al veure una espurna de llum ens puges els anims en demasia crec jo. Tot i aixo jo estic (o vull creure que ho estic)convençut que aquest equip acavara als llocs de davant. Em de recordar alguns equips que al final de la primera volta estaven a la mateixa situacio que nosaltres i van terminar jugant el paly off(en el cas de segonab) o entrant a lliga de campions(en el cas de 1ª). A mes tot aixo s'ha vist agreujat per l'aparicio d'alguns "individuos" al foro que nomes que fan que treure m****, crear mala maro entre els demes, aixecar fins i tot acusacions molt greus(del tot infundades estic convençut) i d'altres problemes. Per aixo li demano en primer lloc que parli amb els jugadors, que sortir, jo crec que poden sortir i veure cubates i el que vulguin(mentre no estiguin borratcho, creein problemes, baralles, etc) sempre que no donin una mala imatge del club, pero degut a aquests problemes no estaria de demes que els i digues que es retreguin una mica fins que vinguin els bons resultats i que com a minim limitin les seves sortides als dijous i no pas als caps de setmana. Es del tot injust ho ser, pero podria tornar la calma a alguns afeccionats i deixar-los sense arguments per continuar creant mes problemes.
Com li deia al principi el gran problema sota el meu punt de vista es precisament l'ilusio amb que vostes matixos crec que han agafat el club. M'explico, com en un altre post els van dir, hi ha el tema de la secretaria tecnica, primera errada per part seva. Igual que cualsevol afeccionat han deixat que les ganes de fer un gran equip rapid els cegues una mica. Va dir voster que els diners els van preferir invertir en jugadors i jo crec que es prioritari aver-ho fet en una sacretaria tecnica forta per moltes raons. Primer perque els afeccionats amb un equip de menys noms(com ja he dit ja estem acostumats a aixo) no haguesim aixecat aquestes expectatives tant grans i logicament ara no estariem tan decebuts, crec que aquest haria agut de ser  un any de transicio. Crear una secretaria tecnica forta(despres s'hauria de discutir Mora si Mora no etc) no momes comportaria el poder fitxar a bons jugadors pel proxim any si no el que crec que es mes important pel notre club, i vostes que son gent de la construccio ho entendran millor que ningu, aixecar de nou els fonaments del club LA CANTERA. Crec que seguint amb aquests termes de la construccio han començat la casa per la taulada. Ja se que vostes son homes de nogocis i estan acostumats a portar empreses pero el Sabadell tot i ser una empresa es una empresa esportiva, i te algunes diferencies amb cualsevol tipus d'empresa. Jo per desgracia no tinc la sort de tenir el seu poder adquisitiu, pero tot el que vaig aconseguint ho faig amb el meu esforç i amb la meva manera de fer les coses, i com tot tambe he começat posant fonaments a la meva feina i anar pujant, i gracies a deu de moment no em puc queixar de com m'ha anat. Pero al que em vull referir es que a qualsevol empresa el mes important son que hi hagin uns bons directius que sapiguen portar l'empresa i els treballadors no son poster(i per desgracia) tant importants, "si no lo haces tu otro lo hara" que es sol dir. Pero en una empresa esportiva no es pas tant important la part alta de la piramide, es a dir el primer equip(que no dic que ens em de conformar amb el que tenim, parlo per crear de nou un gran equip) si no que l'important es una cantera forta(la base de la piramide) que aporti jugadors tant al primer equip com a equips que paguin i aportin diners tant a les arques del club com a la vegada que vostes recuperin diners perduts(que es del tot legitim). Per fer una cantera forta hi ha moltes formules, que si vol i per no fer-me molt extens aqui, estaria encantat de explicar-li o voster o a la junta a la cual voster pertany,encara que estic segur que deuen tenir gent molt mes posada en el tema pero be, mai esta de mes un altre punt de vista. Pero jo recordo cuan era petit i en les categories inferiors del futbol, benjamins,cadets,infantils inlcus juvenils, etc cuan havien de jugar contra l'equip del sabadell el comentari era...."a ver si nos meten pocos", pero ara per desgracia tot a canviat tan radicalment que el comentari es.."a ver cuantos les podemos meter" i aixo es el que hem de començar a cambiar. Jo encara recordo el dia que jugant amb l'equip del cole la lliga al cercle sabadellenc, ens va venir a mi i al Jusep Manel Edjogo(germa del juve i l'alberto) una de les persones que aleshores tenia el sabadell per molts llocs per fitxar. I aixo es el que crec que ha de tornar. Crec que ara encara s'esta a temps d'intantar muntar-ho tot per la proxima temporada i tenir alguna persona amb bons contactes i bons coneixements per poder possar en marxa una secretaria tecnica que aporti com he dit bons jugadors per la proxima temporada(mes els que ja tenim) pero que sobretot reactivi la cantera.
Un altre punt es el tema merchandaising, que tambe ja ha comentat en un altre post i com ja ha dit per la proxima temporada ja estan treballant amb un proveedor gran, aixi que no em fare extens en aquest tema. Nomes que es molt greu que no es tinguin ni samarretes ni banderes ni casi res de la roba oficial del club. I com posiblement no es culpa vostre el que si que s'hauria de donar unes explicacions del que ha pasat amb aquest tema al foro i aixi la gent es sentiria informada i s'evitarien rajades en contra de la directiva que trobo ara per ara del tot injustes.
Per ultim m'agradaria tambe desde aquest foro recordarli a uns dels socis ilustres del nostre club, el Sr. Bustos, que com alcalde d'aquesta ciutat hauria d'ajudar en aquestes epoques de vacas flacas al club, ja que un equip a primera vendria molt mes la nostra benvolguda ciutat, a mes d'importants ingresos en comerç,hotels.bars, etc. I recordar-li que aquest club pot tenir uns 8 o 10 mil seguidors o simpatitzants, i tot hi que jo estic en contra de polititzar l'esport.....Sr Bustos 8 o 10 mil seguidors son mes de 5 mil vots en les eleccions.....pensi-ho una mica.
Res mes que ja li he donat prou la pallissa Sr. Gil, nomes donar-li les gracies a voste en primer lloc per atendre les nostres queixes o sugerencies,i a la resta de directius tambe per l'esforç i les ganes de fer del notre club de nou un gran club.

P.D Volia tambe donarlis l'enhorabona per la deferencia que han tingut en vers a l'Hospi i animar a tots el seguidors del Sabadell a anar a la NCA a animar a l'hospi per descomptat. Com deien....els lleons s'han convertit en gallines. I de pas li pregunto si la directiva tindra una deferencia en vers als socis i com a premi per ser tan petidors els donaran entrada lliure per aquest partit....alguna cosa habia de demanar jejeje. De totes formes jo anire, encara que s'hagi de pagar finalment, per recolzar a un equip modest que un altre cop ha estat maltractat per un d'els "grans". Una salutacio i força Sabadell.
« Darrera modificació: 04 de Novembre de 2005, 20:17:20 pm per KrMaN »

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Petita reflexio Sr.Gil
« Respondre #1 el: 04 de Novembre de 2005, 14:42:07 pm »
petita???  :o

jajajaja  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 04 de Novembre de 2005, 15:07:14 pm »
De petita no te res, pero tampoc el seu valor es gens petit. Gran reflexio  :ok
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #3 el: 04 de Novembre de 2005, 20:19:02 pm »
petita???  :o

jajajaja  ;)
:-[ es que un começa a parlar.......i es perd  ;D. Algunes coses s'han quedat al "tintero" pero es que si no em carrego l'espai de l'host jejejeje.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #4 el: 05 de Novembre de 2005, 11:45:01 am »
uno se asusta, kuando agas una grande... jajajajajaajajajaja
no pero esta muy bien krman