Soc soci i seguidor de tota la vida, i en tinc 49, miro aquesta página cada dia i avui m´he decidit a escriure i ho faig ja en fred perque en calent potser hauria dit alguna cosa grossa. No vull entrar en valoracions si jugem millor o pitjor, si no xutem a porta quan juguem fora de casa, si la sort...SOLS VULL PARLAR DELS ARBITS, heu parat a pensar en aquesta temporada? el penalty clarisim a Hospitalet al Hiroshi, el gol anulat al mateix faltan 5 minuts al camp del A.Baleares, el penal que fan repetir a Ontinent (sort que al final vam guanyar), lo d'avui mateix i alguns que hem deixo, sabeu quants punts pot representar aixo?algú podría dir sols 1 punt que haguesim guanyat per favor arbitral aquest any? jo sincerament no en recordo cap, i tot aixo be perque crec sincerament que será dificil que ens deixin pujar, i si no recordeu el que va pasar a Irun, com va dir el nostre president fa 2 anys ENS EN DEUEN UNA.i en canvi ens segueixen fen una darrera d'altre i el que mes m'emprenya es que sols tenim dret a la pataleta, lo dit, estic molt enfadat, i molt preocupat perque veig que tot va pel mateix camí i devant d'un partit igualat (i la majoria ho son i mes al play-OFF si arribem) tenim las de perde.