Autor Tema: ARBITRATGES  (Llegit 3170 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2816
  • Som el Sabadell !
ARBITRATGES
« el: 05 de Desembre de 2010, 22:19:04 pm »
Soc soci i seguidor de tota la vida, i en tinc 49, miro aquesta página cada dia i avui m´he decidit a escriure i ho faig ja en fred perque en calent potser hauria dit alguna cosa grossa. No vull entrar en valoracions si jugem millor o pitjor, si no xutem a porta quan juguem fora de casa, si la sort...SOLS VULL PARLAR DELS ARBITS, heu parat a pensar en aquesta temporada? el penalty clarisim a Hospitalet al Hiroshi, el gol anulat al mateix faltan 5 minuts al camp del A.Baleares,  el penal que fan repetir a Ontinent (sort que al final vam guanyar), lo d'avui mateix i alguns que hem deixo, sabeu quants punts pot representar aixo?algú podría dir sols 1 punt que haguesim guanyat per favor arbitral aquest any? jo sincerament no en recordo cap, i tot aixo be perque crec sincerament que será dificil que ens deixin pujar, i si no recordeu el que va pasar a Irun, com va dir el nostre president fa 2 anys ENS EN DEUEN UNA.i en canvi ens segueixen fen una darrera d'altre i el que mes m'emprenya es que sols tenim dret a la pataleta, lo dit, estic molt enfadat, i molt preocupat perque veig que tot va pel mateix camí i devant d'un partit igualat (i la majoria ho son i mes al play-OFF si arribem) tenim las de perde.     
Hem tornat !

jordix

• Visitant
Re:ARBITRATGES
« Respondre #1 el: 05 de Desembre de 2010, 22:29:38 pm »
i que podem fer¿¿ :snore: :snore:

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Gènere: Masculí
  • Siempre fieles
« Respondre #2 el: 05 de Desembre de 2010, 22:35:41 pm »
Podriamos realizar quejas masivas a la RFEF, sin faltar obviamente, y si somos muy pesados quizás nos hagan caso, pero claro, luego te entra la duda de si es la própia RFEF que "ordena" que nos toquen las narices de esta forma...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #3 el: 05 de Desembre de 2010, 22:37:16 pm »
Volia treure jo el tema però he preferit esperar-me una mica a veure si algú en parlava.

Em considero una persona de les quals no m'agrada ni donar les culpes als àrbits ni la gent que es busca l'excusa de l'arbit per tal de justificar els seus fracassos esportius. En definitiva, que sóc dels q penso que la figura d'un àrbitre en un terreny de joc a de quedar totalment en segon terme. El problema està en q per desgràcia la figura de l'àrbitre està tenint massa protagonisme en els nostres partits, fa 2 anys amb un possible ascens que una desgràcia humana ens va robar literalment i últimament en bastants partits nostres, i no parlo ja només del primer equip ja que la setmana passada a Olímpia amb el filial l'àrbitre també va tornar a ser el trist protagonista del partit.
No m'agradaria buscar falsos fantasmes ni coses extranyes però em sobta bastant q ens passi això a nosaltres ja sigui a la NCA com ja sigui fora, serà q no interessa per algun motiu q un club com el nostre pugi de categoria? Serà q existeix algun tipus d'enemistat q desconeixem entre la nostra Directiva i la Federació ? O simplement serà q com q mai ens queixem i ens conformem amb tot ens la van fotent setmana rere setmana?
També he sentit rumors a principi de temporada de que a nosaltres ens havien pitat ja masses penalts, d fet a camp de l'Hospi ja vaig sentir un comentari d'un aficionat local q deia "...PITALES OTROOOOOOOOOO, QUE CADA SEMANA LES PITAN ALGUNO..."
Per mi q alguna força externa al club està fotent mà per darrere i plora perq a principi de temporada s'ens va pitar algun q altre penal i ara q ens veuen acostant-nos a la zona alta la resposta de la Federació és perjudicar-nos d'alguna manera...

No sé q s'ha de fer amb aquest tema, estem en lo de sempre q fins q no passi una desgràcia no acabaran aquestes històries. D fet, potser si els 3000 que erem avui al camp a final del partit haguéssim anat a protestar a tribuna de forma pacífica contra les decissions arbitrals, d'aquí a 2 setmanes la cosa canviaria, ara bé, mentre siguem tan "bonaxons" com sempre, els àrbitres ens seguiran xulejant independentment d contra qui juguem.

jordix

• Visitant
« Respondre #4 el: 06 de Desembre de 2010, 00:02:59 am »
Volia treure jo el tema però he preferit esperar-me una mica a veure si algú en parlava.

Em considero una persona de les quals no m'agrada ni donar les culpes als àrbits ni la gent que es busca l'excusa de l'arbit per tal de justificar els seus fracassos esportius. En definitiva, que sóc dels q penso que la figura d'un àrbitre en un terreny de joc a de quedar totalment en segon terme. El problema està en q per desgràcia la figura de l'àrbitre està tenint massa protagonisme en els nostres partits, fa 2 anys amb un possible ascens que una desgràcia humana ens va robar literalment i últimament en bastants partits nostres, i no parlo ja només del primer equip ja que la setmana passada a Olímpia amb el filial l'àrbitre també va tornar a ser el trist protagonista del partit.
No m'agradaria buscar falsos fantasmes ni coses extranyes però em sobta bastant q ens passi això a nosaltres ja sigui a la NCA com ja sigui fora, serà q no interessa per algun motiu q un club com el nostre pugi de categoria? Serà q existeix algun tipus d'enemistat q desconeixem entre la nostra Directiva i la Federació ? O simplement serà q com q mai ens queixem i ens conformem amb tot ens la van fotent setmana rere setmana?
També he sentit rumors a principi de temporada de que a nosaltres ens havien pitat ja masses penalts, d fet a camp de l'Hospi ja vaig sentir un comentari d'un aficionat local q deia "...PITALES OTROOOOOOOOOO, QUE CADA SEMANA LES PITAN ALGUNO..."
Per mi q alguna força externa al club està fotent mà per darrere i plora perq a principi de temporada s'ens va pitar algun q altre penal i ara q ens veuen acostant-nos a la zona alta la resposta de la Federació és perjudicar-nos d'alguna manera...

No sé q s'ha de fer amb aquest tema, estem en lo de sempre q fins q no passi una desgràcia no acabaran aquestes històries. D fet, potser si els 3000 que erem avui al camp a final del partit haguéssim anat a protestar a tribuna de forma pacífica contra les decissions arbitrals, d'aquí a 2 setmanes la cosa canviaria, ara bé, mentre siguem tan "bonaxons" com sempre, els àrbitres ens seguiran xulejant independentment d contra qui juguem.

com sigui aixo!!....
no m'agradaria ni pensar-ho :angry2: :angry2:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 06 de Desembre de 2010, 01:01:28 am »
Els àrbitres tenen moltes carències en aquesta categoria, no val la pena que els seguidors perdem el temps amb ells. L'únic que es pot fer, és pressionar-los en el camp, i que a nivell directiu també sàpiguen 'treballar' amb els col-legis d'àrbitres.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 06 de Desembre de 2010, 08:02:24 am »
Els àrbitres tenen moltes carències en aquesta categoria, no val la pena que els seguidors perdem el temps amb ells. L'únic que es pot fer, és pressionar-los en el camp, i que a nivell directiu també sàpiguen 'treballar' amb els col-legis d'àrbitres.

Totalment d´acord  :ok
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #7 el: 06 de Desembre de 2010, 09:40:39 am »
sI es cert que tenen moltes carencies i que se equivoquen molt, pero quan s'equivocaran a favor nostre? estic totalment convençut que dels 16 equips que arriben al play-OFF UNA PART IMPORTANT ES PER FAVORS ARBITRALS (evidentment has de tenir un equip fort, perque aquest any per exemple per molt que ajudesin a la GRAMA mai estaria dels 4 primers) pero entre els 7 o 8 primers si que poden condicionar i no dic res un cop arribes al PLAY-OFF, com penseu que va pujar el Irun fa 2 anys o el Alcorcon l'any passat? Puc creure en errors arbitrals puntuals, com puc creure en errors de jugadors al fallar un penal, un gol cantat etc perque son humans, pero no puc creure que per exemple que cap dels tres arbits veies que la pilota  havia entrat a Irun, a part dels penals, ni puc creure que en el partit ONTINENT-ALCORCON no  veiesin que el gol en el minut 94 vingues precedit de 3 irregularitats.    En definitiva per pujar necesites 2 coses, tenir un equip fort, i nosaltres el tenim, i tenir bons arbitratges (que no et regalin res, pero que tampoc en prengin res) i aixo no ho tenim, fins quan sera aixi?
Hem tornat !

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #8 el: 06 de Desembre de 2010, 10:53:16 am »
Els árbitres son humans i es poden equivocar, però hi han jugades en que no et pots equivocar, el penalt d'Ontinyent de la setmana passada, en el reglament posa que si un jugador fa la paradinha en un penalt, si el falla es lliure indirecte a favor del equip contrari i si el marca s'ha de repetir, si no saben ni el reglament que podem esperar d'ells? la jugada d'ahir, segurament la menys important, un xut de marc fernandez de fora de l'area on la pilota topa en un defensa i la trajectoria de la bola canvía TOTALMENT , és IMPOSSIBLE no veure que es corner, van a mala llet.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #9 el: 06 de Desembre de 2010, 11:20:45 am »
Tal com diu el PIPO,  jo no hi crec amb segons quins errors arbitrals. Els fallos del linier són de jutjat de guàrdia i digne de persona que s'en enfot de nosaltres.
Parleu d'aquestes categories.... a veure estem a 2ª Divisió B i no a Segona Territorial o en partits de futbol escolar en els quals piten 4 joves voluntaris de 18 anyets. Segons quins errors NO ES PODEN ACCEPTAR!!!
A mi repeteixo q no m'agrada estar plorant dels àrbitres tot el dia però si la feina setmanal del nostre equip s'en va  a la m.... per culpa del personatge xulesc del xiulet m'emprenyo i amb raó. No pot ser q cada setmana ens la fotin !! La setmana passada gairebé ens foten perdre 2 punts al Clariano amb el punyetero penal repetit  i ahir ens van fotre 2 punts per la cara...  si això no és per emprenyar-se.....

Continuo dient q mentre siguem tan passotes tots plegats ens l'ha fotaran cada setmana.. ahir quants mocadors van sortir a la NCA a la sortida de l'àrbit? Quants van escridassar o xiular a l'àrbit quan va anar cap als vestuaris ?? Gairebé NINGÚ !!! tots vam donar mitja volta i vam marxar cap a casa, excepte algú de tribuna que si q li va dir 4 coses. Després ens queixarem de q segons  a quins equips aquestes coses no els i passen. Normal q no passin si per molt menys a mitja part en alguns camps estaria tot l'estadi xiulant i amb mocadorada contra l'àrbit i nosaltres aquí res de res.

Proper partit a la NCA fotem una bona xiulada a la tripleta arbitral quan surtin al camp i ja veureu com s'ho pensaran 2 vegades a la hora de burlar-se de nosaltres.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #10 el: 06 de Desembre de 2010, 12:55:03 pm »
Hi ha jugades puntuals que donen que pensar i realment no són normals. Ahir mateix, i és una tonteria de jugada, però hi ha un xut des de fora l'àrea de Juvenal que toca clarament a un defensa i marxa molt alt. TOTHOM, fins i tot els que no hi guipem massa i no estem al costat de la jugada, hem vist que la bola era rebutjada per un contrari. Doncs perque ni assistent ni àrbitre que era al costat no assenyalen còrner? Això no pot ser que no ho assenyalin perque són dolents, ni tampoc perque no ho han vist...... I com aquestes, faltes, faltets, tonteries que a vegades poden acabar desquiciant.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Esplenditz

• Aleví
  • Missatges: 35
« Respondre #11 el: 06 de Desembre de 2010, 15:52:03 pm »
Hi ha jugades puntuals que donen que pensar i realment no són normals. Ahir mateix, i és una tonteria de jugada, però hi ha un xut des de fora l'àrea de Juvenal que toca clarament a un defensa i marxa molt alt. TOTHOM, fins i tot els que no hi guipem massa i no estem al costat de la jugada, hem vist que la bola era rebutjada per un contrari. Doncs perque ni assistent ni àrbitre que era al costat no assenyalen còrner? Això no pot ser que no ho assenyalin perque són dolents, ni tampoc perque no ho han vist...... I com aquestes, faltes, faltets, tonteries que a vegades poden acabar desquiciant.

Ya no solo eso MUTIO, es que yo estaba en la otra punta y veo claramente como Lao rebaña bien la pelota. Ta mbien veo unas manos dentro del larea del Castellon que el arbitro indica falta en ataque.

Ya son ganas de complicarse la vida, con lo simpe que es el futbol, c******

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #12 el: 06 de Desembre de 2010, 16:08:25 pm »
Jo penso igual que tu... ja no es que siguin dolents els arbitres, sino que es molt extrany.. en fí, esperem que a Alcoy ens pitin un penal inexisten i poguem marcar.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Som el Sabadell !
« Respondre #13 el: 06 de Desembre de 2010, 19:04:43 pm »
El que mes m'emprenya es que estem a 2 punts del primer i si les decisions dels arbits haguesin estat les correctes (no dic que regalin res) sabeu com estariem ara mareix? sabeu quants punts portariem al segon? i es que penso, serveix d'alguna cosa l'esforç de cada diumenge perque despres vingui el torracollons de torn i ens foti els punts? i es que no hi ha distinció, tan els hi fot que sigui a casa o a fora, i es que penso, tan malament cauen aquests colors? que es el que passa realment? puc estar d'acord que al llarc de la temporada et donen i et treuen, pero es que a nosaltres si miresim la diferencia es clarament negativa cada any i en porto molts seguint aquets colors, com veieu estic molt emprenyat i es que no es pot jugar amb els sentiments d'un equip i d'una ciutat i que no ens passi res el diumenge al Collao....i per acabar, no podem fer res? hem de seguir plorant cada diumenge i que ens la segueixen foten? hostia, es que un te una edat i els ascensos robats amb el Alaves, el Burgos o el Irun no s'obliden...
Hem tornat !

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #14 el: 06 de Desembre de 2010, 19:59:56 pm »
El Collao es uno de esos campos donde estoy casi seguro que el penalti que nos pitaron ayer, el árbitro no lo pita.
Pero bueno... es lo que hay este colectivo cada día lo hace peor y entre el penalti clarísimo en el campo del Hospi, el penalti repetido en el campo del Ontinyent y lo de ayer... a saber que pasará el domingo que viene.
Som i serem, sempre arlequinats!

jordix

• Visitant
« Respondre #15 el: 06 de Desembre de 2010, 21:21:47 pm »
Tal com diu el PIPO,  jo no hi crec amb segons quins errors arbitrals. Els fallos del linier són de jutjat de guàrdia i digne de persona que s'en enfot de nosaltres.
Parleu d'aquestes categories.... a veure estem a 2ª Divisió B i no a Segona Territorial o en partits de futbol escolar en els quals piten 4 joves voluntaris de 18 anyets. Segons quins errors NO ES PODEN ACCEPTAR!!!
A mi repeteixo q no m'agrada estar plorant dels àrbitres tot el dia però si la feina setmanal del nostre equip s'en va  a la m.... per culpa del personatge xulesc del xiulet m'emprenyo i amb raó. No pot ser q cada setmana ens la fotin !! La setmana passada gairebé ens foten perdre 2 punts al Clariano amb el punyetero penal repetit  i ahir ens van fotre 2 punts per la cara...  si això no és per emprenyar-se.....

Continuo dient q mentre siguem tan passotes tots plegats ens l'ha fotaran cada setmana.. ahir quants mocadors van sortir a la NCA a la sortida de l'àrbit? Quants van escridassar o xiular a l'àrbit quan va anar cap als vestuaris ?? Gairebé NINGÚ !!! tots vam donar mitja volta i vam marxar cap a casa, excepte algú de tribuna que si q li va dir 4 coses. Després ens queixarem de q segons  a quins equips aquestes coses no els i passen. Normal q no passin si per molt menys a mitja part en alguns camps estaria tot l'estadi xiulant i amb mocadorada contra l'àrbit i nosaltres aquí res de res.

Proper partit a la NCA fotem una bona xiulada a la tripleta arbitral quan surtin al camp i ja veureu com s'ho pensaran 2 vegades a la hora de burlar-se de nosaltres.

magrada moltisim aquesta idea!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #16 el: 06 de Desembre de 2010, 21:30:37 pm »
Doncs jo discrepo d´aquesta idea.  Xiular-los abans de començar és condicionar-los en contra, és donar peu a una resposta tipus "para c******  los míos"....  Quan s´ha d´apretar (I MOLT) és durant el partit si es detecta que l´arbitratge es va torçant.... I sobretot el descerebrat que va insultar al jutge de la línia abans de començar, n´hi per fer-s´ho mirar, potser encara li haurem de donar les gràcies a aquest individu per haver perdut 2 punts.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

jordix

• Visitant
« Respondre #17 el: 06 de Desembre de 2010, 21:41:16 pm »
Doncs jo discrepo d´aquesta idea.  Xiular-los abans de començar és condicionar-los en contra, és donar peu a una resposta tipus "para c******  los míos"....  Quan s´ha d´apretar (I MOLT) és durant el partit si es detecta que l´arbitratge es va torçant.... I sobretot el descerebrat que va insultar al jutge de la línia abans de començar, n´hi per fer-s´ho mirar, potser encara li haurem de donar les gràcies a aquest individu per haver perdut 2 punts.

jo crec que es una bona idea perque aixi saben com les gastem!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #18 el: 06 de Desembre de 2010, 22:55:42 pm »

Home jo estic d'acord de no xiular als arbitres abans de començar el partit, especialment si no ens han fet un mal arbitratge abans, com el d'Irun i menys a una persona per el seu color, ara que això condicioni l'arbitratge no sabria que dir-te  malauradament això si deuen trobar a tots els camps i si això els condiciona estem apanyats, i continuu dient que tampoc va ser tant malt arbitratge.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #19 el: 07 de Desembre de 2010, 00:13:10 am »
Bona nit,

Ja feia dies que no deia res pel foro, de tant en tant m'agrada dir alguna cosa.
He vist les imatges i la expulsió sembla clara. El penal crec que el va xiular per que el jugador cau en mig d'un munt de cames, però crec que el Lao no el toca.
El que havíem d'haver fet és el que va dir l'entrenador, o sigui no haver tirat la primera part. Ja ho sabem que els àrbitres d'aquesta categoria son dolents, només queda fer més gols i que si hi ha un error millor que no sigui definitiu com el penal d'Ontinyent.
Ho sigui que oblidem als àrbitres i a la nostre que crec que aquest any sí.