Autor Tema: ARBITRATGES  (Llegit 3164 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re:ARBITRATGES
« Respondre #20 el: 07 de Desembre de 2010, 10:13:35 am »
Acabarem pujant amb els arbitratges en contra, i això encara ens donarà més alegria :D ja veureu!

Lo de xiular al arbitre quan fan errors, trobo que és el que hem de fer, perquè s'adonin que l'estan cagant... pero xiular-los abans de començar ho considero tirar-nos pedres a la nostra teulada, si xiules al arbitre només que surt, ja el condiciones a que ens ho piti tot en contra (i crec que de per si, ja venen prou condicionats a fer-ho...). Personalment trobo un ERROR xiular al arbitre abans que l'hagi cagat...quan ho fa, i es veu que ens pita en contra descaradament i se'ns enriu a la cara, com el diumenge passat, llavors si que, començat per mi mateix, li dic de tot....

diumenge vaig acabar molt indignat per l'arbitre, pero mira... penseu que tot i les putxxxxx que ens estan fent els arbitres, estem a NOMÉS 2 punts del líder... és a dir, tenim tan bon equip aquest any, que ni els arbitratges nefastos ens poden fer sortir de la zona play-off!!

Ànims!

Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #21 el: 07 de Desembre de 2010, 12:02:06 pm »
Reconec que el diumenge em vaig emprenyar com una mona, si haguéssim guanyat hauria estat una victòria de qualitat. Però si som freds i positius, podriem dir que l’arbitre ens va fer un favor, els últims 25 minuts de partit hi va haver una comunió absoluta entre l’equip i l’afició i després de molts mesos, pot ser anys, la NCA sonava a futbol.
Ara només cal que es segueixi treballant i que aquesta plantilla acabi de créixer tant com ho pot fer i nosaltres estiguem al seu costat animant cada dia més.

I com diu més d’un forero, senzillament els arbitres no en saben més i menys els d’aquesta categoria. No ens hi fem mala sang, nosaltres a lo nostre.

Salut i Visca el Sabadell!
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #22 el: 07 de Desembre de 2010, 12:26:27 pm »
este año veo un equipazo y eso que los arbitros no nos dan nada y falta el matador y manga y eneko vaya equipazo visca el sabadell a por los del collao

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #23 el: 07 de Desembre de 2010, 15:21:01 pm »
Jo no parlo de xiular als àrbitres abans de començar cuidado, jo parlo de fer en el proper partit una xiulada generalitzada a la tripleta arbitral per tal de demostrar la nostra disconformitat amb el que ens està passant últimament. L'arbit del partit si és una mica llest ja sabrà que les xiulades no van directament cap a la seva persona sinó als seus companys d'ofici i se n'adonarà que estem bastant emprenyats amb les seves decisions i q nosaltres estarem molt pendents de com faci la feina. Simplement és un toc d'atenció de dir: OJO,  NO LA LIIS TU TAMBÉ !!!

S'ha de fer alguna cosa sinó cada setmana ens la fotaran si veuen q tenim tanta paciència. El q no pot ser q ens queixem fòrum i via facebook i llavors al camp no diguem res.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #24 el: 07 de Desembre de 2010, 16:50:06 pm »
Companys, ja són uns quants els anys que portem en aquesta categoria i si alguna conclusió en podem extreure és que el col.legi d'àrbitres aragonès, i en menor mesura, però també, el navarrès, ens tenen entre cella i cella... Particularment, quan ens designen un àrbitre maño ja tremolo... Díficilment veurem arbitratges tan perjudicials per nosaltres amb àrbitres de les Balears, Canaris o d'altres procedències, malgrat, llògicament, també n'hi hagut alguns.
Però sense dubte, qui s'emporta la palma i amb molta diferència són els àrbitres aragonesos. Recordem que l'atracament que vam patir davant el Burgos en aquell recordat play-off, on ens va pitar, com no, un col.legiat aragonès, va acabar a la mitja part del partit amb la roba de l'àrbitre dins de la dutxa... Crec que des d'aquell dia ens van fer creu i ratlla en aquella delegació arbitral. Per no dir ja, el partit repetit amb Osasuna, intents de compra d'àrbitres amb xecs sense fons, i l'especial "cariño" que ens tenen encara i després de 20 anys a la Federació i que ens va suposar un nou atracament davant l'Irún...
A les primeres jornades, sorprenentment ens van xiular un número insòlit de penals a favor, algú em sabria dir quants d'aquests van ser xiulats per àrbitres aragonesos? Potser m'equivoco, però estic convençut que molt poquets o inclús cap. En fi, seguirem aguantant mecha i mantenint l'esperança -digeu-me ilús- de que aquesta Federació corrupta ens deixi pujar a Segona A.
VISCA EL CE SABADELL I LA SEVA AFICIO!!!! TORNAREM A ESTAR ENTRE ELS MILLORS!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #25 el: 07 de Desembre de 2010, 18:02:03 pm »
Reconec que el diumenge em vaig emprenyar com una mona, si haguéssim guanyat hauria estat una victòria de qualitat. Però si som freds i positius, podriem dir que l’arbitre ens va fer un favor, els últims 25 minuts de partit hi va haver una comunió absoluta entre l’equip i l’afició i després de molts mesos, pot ser anys, la NCA sonava a futbol.
Ara només cal que es segueixi treballant i que aquesta plantilla acabi de créixer tant com ho pot fer i nosaltres estiguem al seu costat animant cada dia més.

I com diu més d’un forero, senzillament els arbitres no en saben més i menys els d’aquesta categoria. No ens hi fem mala sang, nosaltres a lo nostre.

Salut i Visca el Sabadell!

Això es cert vimo. Crec que la gent que va venir el diumenge a enganxar-se al equip, encara que no es guanyes va veure actitut de l'equip i espero veure més aifició totes les setmanes.
Si animem tots junts, aquest equip pot fer grans coses, com dieu per aquí hi ha equip, hi tan que n'hi ha. I encara falta Eneko, Manga i Joaquin.

Em d'animar, sempre!

Els arbitres ja faràn la seva feina, ens van robar, i molts cops però algun dia ens han de donar alguna cosa, o no?
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2816
  • Som el Sabadell !
« Respondre #26 el: 08 de Desembre de 2010, 12:27:42 pm »
No resulta molt suspitos, que com deia el Diari de Sabadell el senyor arbit, per dir alguna cosa, es saludes efusivament amb el entranador del Castellon, també aragones com ell?
Hem tornat !

jordix

• Visitant
« Respondre #27 el: 08 de Desembre de 2010, 14:02:49 pm »
No resulta molt suspitos, que com deia el Diari de Sabadell el senyor arbit, per dir alguna cosa, es saludes efusivament amb el entranador del Castellon, també aragones com ell?

osti dons tens rao!! :mmmm

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2816
  • Som el Sabadell !
« Respondre #28 el: 22 de Desembre de 2010, 21:10:02 pm »
El arbit de demà torna a ser aragones, Deu ens agafi confesats (i aixo que gran part de la meva familia es aragonesa) ademes de 8 partits que ha xiulat al Sabadell no hem gunyat cap partit, espero que no tinguem que enrecordarnos d'ell, tenim suficient potencial per guanyar, pero sempre amb humiltat
Hem tornat !

jordix

• Visitant
« Respondre #29 el: 22 de Desembre de 2010, 21:12:06 pm »
collo, no ens pot xiular un arbit valencia?

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #30 el: 22 de Desembre de 2010, 21:19:39 pm »
 :bandera

Desprès del enrenou d'aquesta setmana amb la reunió del president de la santboiana amb el sr president dels arbitres, no em resultaria gents estrany que el sr arbitre tingues alguns errors "puntuals" però si anem a guanyar el partit sense complexos el podem tirar endavant sense massa por al que pugui xiular el"referee"
 :arbit
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡