Enquesta

A quina hora t'agradaria que jugués el CE Sabadell?

Dissabtes, a les 17 hores
2 (2.8%)
Dissabtes, a les 19 hores
4 (5.6%)
Diumenges, a les 12 hores
8 (11.3%)
Diumenges, a les 17 hores
34 (47.9%)
Estiu, 17 hores. Hivern, 12 hores
19 (26.8%)
Altres opcions. Sorpreneu-me
4 (5.6%)

Total de vots: 59

Votació tancada: 09 de Febrer de 2011, 17:08:29 pm

Autor Tema: Horaris del CE Sabadell  (Llegit 7097 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re:Horaris del CE Sabadell
« Respondre #20 el: 23 de Novembre de 2010, 23:37:12 pm »
ups, m'he equivocat votant, volia possar a les 17 H hi he fotut a les 12 H jajajaja.

Jo sincerament després de pensar.ho frédament (mai més ben dit)  potser no estaria massa malament jugar els 2 mesos de més fred al matí, NOMÉS ELS 2 MESOS D MÉS FRED. Ho dic perq total, per veure la NCA amb 4 gats pelats d fred i la gent ressant perq acabi el partit i marxar corrent cap a casa amb la calefacció casi q millor jugar al matí q almenys amb el solet sempre s'està més agust i ve més de gust sortir de casa un diumenge d'hivern a les 11 (encara q sigui amb ressaca) que no pas un diumenge a la tarda mig fosc a les 17 H d la tarda, en aquell moment q estàs tan bé amb la manteta al sofà veient el programa de la Mª Teresa Campos.

jordix

• Visitant
« Respondre #21 el: 24 de Novembre de 2010, 11:26:05 am »
a mi m'agrada mes a las 19:00 tant sigui el dissabte com el diumenge perque aixi tinc mitja tarda per estar amb els amics i l'altre mitja a veure el sabadell!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #22 el: 24 de Novembre de 2010, 11:34:04 am »
Hicks, la cosa no està en si provar o no.
La cosa és que s'ha de proposar al juliol-agost. És molt fàcil. Hi haurà gent que té nanos jugant a futbol, i no renovaran si més de la meitat dels partits son de matí, en canvi altris potser treballen els diumenges a la tarda, i les va de conya fer-se socis.
Però mira, mira els resultats de l'enquesta. el 50% vol jugar diumenge a la tarda.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #23 el: 24 de Novembre de 2010, 14:32:57 pm »
Jo tinc un dubte, em retornaràn els diners del meu carnet? Estic en el meu dret, degut a que a principi de temporada no se'ns va especificar en cap moment partits a les 12 ( llevat dels partits corresponents als equips balears ). Si més no, m'agradaria que em retornéssin el 50% del carnet, perquè saben que l'hivern dura 3 mesos, durant la 2a volta em podria haver fet soci a mitjans de temporada i assistir a tots els partits...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

jordix

• Visitant
« Respondre #24 el: 24 de Novembre de 2010, 15:50:38 pm »
Jo tinc un dubte, em retornaràn els diners del meu carnet? Estic en el meu dret, degut a que a principi de temporada no se'ns va especificar en cap moment partits a les 12 ( llevat dels partits corresponents als equips balears ). Si més no, m'agradaria que em retornéssin el 50% del carnet, perquè saben que l'hivern dura 3 mesos, durant la 2a volta em podria haver fet soci a mitjans de temporada i assistir a tots els partits...

aixo no es fa!!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #25 el: 24 de Novembre de 2010, 17:07:19 pm »
jo krek ke jugar a les 12 es millor perke no fa tant fred i despres la gent por anar a fer un bermouth! jugar a les 17 es pitjor perke fa fred durant l'hivern! i a mes de pasar fred gastem llum!

qui estimi al sabadell es sacrificará una mica!

No entenc aquesta exclamació. Per què pressuposes que les teves preferències són el millor pel Sabadell?

Si tenia algun remot dubte de si a les 12:00 o a les 17:00, ara ho tinc claríssim, a les 17:00. ja que els partidaris de les 12:00 només teniu un argument, el fred..

A i és evident que al Pedrito se li hauria de tornar els diners del carnet, per incompliment de contracte, ja que el costum de jugar a les 17:00, crea norma, la qual aquesta temporada s'està trencant sistemàticament, però en fi...

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #26 el: 24 de Novembre de 2010, 17:09:37 pm »
jo krek ke jugar a les 12 es millor perke no fa tant fred i despres la gent por anar a fer un bermouth! jugar a les 17 es pitjor perke fa fred durant l'hivern! i a mes de pasar fred gastem llum!

No entenc aquesta exclamació. Per què pressuposes que les teves preferències són el millor pel Sabadell?

Si tenia algun remot dubte de si a les 12:00 o a les 17:00, ara ho tinc claríssim, a les 17:00. ja que els partidaris de les 12:00 només teniu un argument, el fred..
A i és evident que al Pedrito se li hauria de tornar els diners del carnet, per incompliment de contracte, ja que el costum de jugar a les 17:00, crea norma, la qual aquesta temporada s'està trencant sistemàticament, però en fi...

Jo no vull dir res, pero no ser tambe per el consum de la il.luminacio del camp??
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 24 de Novembre de 2010, 17:14:31 pm »
Si, podria ser, ja que el camp és municipal, i pot ser que algú hagi manat des de la casa gran reduïr despeses al club. Però crec també que son coses que abans de començar la temporada haurien de quedar clares.

Jo també he comprat un carnet per utilitzar-lo normalment a les tardes del diumenge, a excepció dels equips balears (que ben bé no és així) i d'un parell de jornades entre setmana. Per això un canvi a mitja temporada no em sembla correcte.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #28 el: 24 de Novembre de 2010, 17:26:37 pm »

Jo no vull dir res, pero no ser tambe per el consum de la il.luminacio del camp??

Pel C.E Sabadell F.C aquest cost no és significatiu, perquè no el soporta.Ademés per l’Ajuntament, és ridícul, ja que la despesa de llum de la Nova Creu Alta és ínfim dintre de la despesa de tota la ciutat (2 hores cada 15 dies durant els mesos d’hivern).
I si per Arroyos, Canos i companyies que anaven a pel amb aquest aspecte, van “aguantar” l’horari, ara perquè canviar-ho per aquest motiu?
« Darrera modificació: 24 de Novembre de 2010, 17:53:23 pm per vimo »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #29 el: 24 de Novembre de 2010, 18:40:54 pm »
 :bandera :bandera
Això hauria de quedar clar al principi de temporada i no quan estem acabant la primera volta, perquè ho volen canviar ara es que algú de la directiva li va malament i es vol posar l'horari al seu gust ?.
Si es vol canviar que es faci una assemblea i que tothom digui la seva  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #30 el: 24 de Novembre de 2010, 19:29:21 pm »

aixo no es fa!!

Jo crec que estem en el nostre dret. No se'ns va avisar en el moment corresponent, doncs ara que apoquinin. Què és això de tant estimar al club, si són ells qui mica en mica l'estàn matant?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat moritz

• Infantil
  • Missatges: 147
« Respondre #31 el: 24 de Novembre de 2010, 19:44:43 pm »
Com diu la mítica cançó d´una anunci del Plus de ja fa uns quants anys: "me gusta el futbol, el domingo por las TARDES es la mayor de mis pasiones", per tant poc a dir en quan a l´horari.
De fet l´horai matinal és l´habitual dels clubs de barri o poble ( amb tot els respecte), per poder anar al matí a veure el seu equip i tenir la tarda per veure o escoltar els grans.
Si ens considerem un equip de més nivell hem de mantenir l´horari de tarda, ja que l´únic argument per jugar al matí és el fred( que si que en fa però tampoc som als països nòrdics) i com ja dieu alguns si es vol cambiar que s´avisi a principi de temporada.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #32 el: 25 de Novembre de 2010, 07:24:51 am »
Mira si és fàcil de solucionar totes aquestes "pegues"....

DIUMENGE A LES 16 h.

1) Quan comença a fer fred a l´hivern normalment és a partir de les 18 h., a les 4 encara fa una temperatura no massa diferent del matí.
2) Practicament no necessitem llum artificial, per tant, estalvi energètic pagui qui pagui
3) No interferim ni Futbol-Base ni partits d´altres clubs locals.
4) Evitem la comentada imatge d´"equip de barri" que ha de "rendir pleitesia" als anomenats "grans" a la tarda.
5) Una bona part de la tarde queda lliure per altres activitats.

Em reafirmo per tant en aquesta opció....
« Darrera modificació: 25 de Novembre de 2010, 08:15:33 am per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #33 el: 25 de Novembre de 2010, 09:45:09 am »
donc tampoc estaria malament a les 4. I si hem d' aceptar que la gent vol veure al Barça o al Madrid ho hem de reconèixer pq és la realitat. Vale que dintre nostre som un equip gran però la situació no es aquesta. Som un equip de 2b i ens hem d' adaptar. Per això dic que vindria més gent al migdia i a les dades em remeteixo al comprobar que el dia del Mallorca B o Mahonés hi havia més gent. El San Andreu no el compto pq era jornada econòmica i aquest va ser el problema, no el horari.

Aquesta és la realitat

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #34 el: 25 de Novembre de 2010, 12:54:36 pm »
A les 16h no ho veig gaire viable, hi ha gent que encara esta sentada a la taula i encara amb mes motiu en un diumenge on hi ha molts dinars familiars!!!

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #35 el: 25 de Novembre de 2010, 17:31:02 pm »
Diumenge a les 17 hores, com s'ha fet tota la vida a la NCA
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #36 el: 02 de Desembre de 2010, 19:09:25 pm »
yo los domingos a las 17:00 horas y llegando mas el calor, que los dias son mas largos ponerlo los domingos a las 18:00  :beer2 :beer2
Pienso igual  :xin-xin

Totalment d'acord amb tu, company.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #37 el: 02 de Desembre de 2010, 21:08:08 pm »

Jo sobre els horaris dels partits de futbol en general crec que s'han carregat tota una tradició.

Que feien les persones en les llargues caravanes de diumenge tarda?
Escoltar Tablero Deportivo!

Que feien els iaios que anaven a passejar diumenge a la tarda?
Escoltar Tablero Deportivo!

Els diumenges a la tarda tothom els esperava per que es jugaven casi tots els partits a l'hora.

Avui, diumenge a les 5 a tot estirar s'hi juguen 2 o 3 partits de 1a i 3 partits de 2aA. I Tablero Deportivo ha perdut tota la seva gracia.
Tot pels drets de tv, peró crec que aviat veuran que aixó del partit en dilluns, diumenge a les 19h, a les 21h, etc... no surt molt a compte.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #38 el: 06 de Desembre de 2010, 18:43:44 pm »
La baixa temperatura d´ahir durant el curs del partit em fa veure encara una mica més clar lo de jugar a les 16,00 h. durant l´hivern....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

jordix

• Visitant
« Respondre #39 el: 07 de Desembre de 2010, 12:49:12 pm »
si estavas abrigat tampoc es que hu notesis molt, crec