Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
M'estic plantejant la macabra idea de desafiar el fred de St Boi el dimecres (dia laboral) 23 de desembre al vespre !!!Si guanyem al Denia i vaig !!!!!!
yo allí estaré, aunque estemos a 20 bajo cero.... Eso si no nos hacen mas de 18 o 20 euros (no demos ideas)que ganas tengo, y mas despues de que no veo al equipo desde el partido del St Andreu y este domingo tampoco podré
Cita de: FerniSBD en 12 de Desembre de 2010, 19:04:32 pmM'estic plantejant la macabra idea de desafiar el fred de St Boi el dimecres (dia laboral) 23 de desembre al vespre !!!Si guanyem al Denia i vaig !!!!!! Dijous Ferni...... un dijous i al dia següent anem a fer una mica de remember al santa vita per celebrar -esperem- una bona classificació abans de nadal!!
Cita de: MurcianoSBD en 12 de Desembre de 2010, 19:46:27 pmyo allí estaré, aunque estemos a 20 bajo cero.... Eso si no nos hacen mas de 18 o 20 euros (no demos ideas)que ganas tengo, y mas despues de que no veo al equipo desde el partido del St Andreu y este domingo tampoco podréAhir un directiu d'ells me va dir que no tocaran els preus, no volen tornar a ser la riota de Catalunya i volen fer calaix amb una pedaç d'afició com la nostre.Del dicho al hecho, hay un trecho, però crec que este colp seran legals.
En coche cuanto hay más o menos?
Cita de: Navarrog en 13 de Desembre de 2010, 15:08:37 pmEn coche cuanto hay más o menos? Ponle media horita navarro
Cita de: Jos en 13 de Desembre de 2010, 15:28:37 pmCita de: Navarrog en 13 de Desembre de 2010, 15:08:37 pmEn coche cuanto hay más o menos? Ponle media horita navarroGracias Jos!
Si son llestos, i ho seran aquesta vegada, ens cobraran 15€.Ells saben que, aquesta vegada, poden vendre tranquilament unes 500 entrades. I més si guanyem al Denia!I es que el dia 24 molt no treballen... i el desplaçament és barat.
Cita de: kitanovsky en 13 de Desembre de 2010, 16:43:01 pmSi son llestos, i ho seran aquesta vegada, ens cobraran 15€.Ells saben que, aquesta vegada, poden vendre tranquilament unes 500 entrades. I més si guanyem al Denia!I es que el dia 24 molt no treballen... i el desplaçament és barat.No deixa de ser entresetmana, casi hivern i bastant tard al vespre. És bastant complicat que vagin 500 persones a St Boi un dimecres vespre, cert és que fa pocs anys en un partit a Sta Coloma entre setmana ja es va montar un gran desplaçament massiu. Això sí, si guanyem al Dénia uns 90-100 arlequinats potser si q es desplaçaran a St Boi.
Yo creo que si ganamos al Dénia podéis/podemos ser un montón
Cita de: SergioAC en 14 de Desembre de 2010, 00:09:39 amYo creo que si ganamos al Dénia podéis/podemos ser un montón Y aunque no ganemos, hay que aprovechar el último desplazamiento del año!
Jo estic intentant que em donguin festa al treball per aquest dia, aviam si tinc sort i puc estar a Sant Boi, aquest cop al camp,no al turonet xD
Cita de: Navarrog en 13 de Desembre de 2010, 21:59:08 pmCita de: Jos en 13 de Desembre de 2010, 15:28:37 pmCita de: Navarrog en 13 de Desembre de 2010, 15:08:37 pmEn coche cuanto hay más o menos? Ponle media horita navarroGracias Jos! vigila que igual trobes cua