Autor Tema: J18: CE Sabadell- Dénia, diumenge 19 de desembre 17h  (Llegit 21329 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
Re:J18: CE Sabadell- Denia, diumenge 19 de desembre 17h
« Respondre #20 el: 13 de Desembre de 2010, 21:30:04 pm »
estem millor del que podiem imaginar, donare la meva opinio, sobre el tema entrades, la formula que veig  que funciona es la formula "girona" tots sabeu que estan fent oi? doncs mira  si funciona, i no es questio de regalar entrades tota la temporada, si no partits claus per enganxar a la gent, esta clar que si dones als socis dues entrades si l'equip va be ocm ara aquestes invitacion es transformen es una entrada comprada i mes gent a l'estadi ademes donar entrades als socis , fan que el soci estigui content tots surtim guanyany, i l'any que ve, una punt a favor mes per retirar el carnet! que opineu??

el diumenge em de superar els 5000!! directiva paseu pel forum que hi ha molta idea bona!!

visca el sabadell i visca catalunya
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #21 el: 13 de Desembre de 2010, 22:32:28 pm »
Com sempre, molt d'acord amb tu, Markgsihool.

Cal que es facin mesures engrescadores, però sempre tenint en compte el soci.

Els nanos ja hi han posat de la seva part durant 17 jornades, ara ens toca a nosaltres!!!

Aquest diumenge, tothom al camp a deixar-s'hi la pell i la veu.
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #22 el: 13 de Desembre de 2010, 22:57:04 pm »
Com sempre, molt d'acord amb tu, Markgsihool.

Cal que es facin mesures engrescadores, però sempre tenint en compte el soci.

Els nanos ja hi han posat de la seva part durant 17 jornades, ara ens toca a nosaltres!!!

Aquest diumenge, tothom al camp a deixar-s'hi la pell i la veu.

Cuantos mas seamus mas riuramus !!!!   :Paletas: :Paletas: :Paletas:   (quants anys feia que no deia això pel fòrum....)

Quina alegria tornar-te a llegir per aquí Seamus, que tal la vida ?

Diumenge com a mínim em de mirar d'arrivar a les 4000 persones, crec q la bona situació de l'equip mereix un ambient en condicions el proper diumenge !!

jordix

• Visitant
« Respondre #23 el: 13 de Desembre de 2010, 22:58:24 pm »
partit trampa!!!
ojo que el denia esta crescudisim i nosaltres nomes em perdut un partit a casa i el denia no es que sigui molt dolent a domicili
no podem dormir-nos!!
 :scut :scut :scut

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #24 el: 13 de Desembre de 2010, 23:41:45 pm »
Por lo que me han dicho, Eneko ya está recuperado y Manga ha vuelto a recaer y se ve que no podía casi ni andar... esperemos que no sea nada grave y se recupere pronto!!

jordix

• Visitant
« Respondre #25 el: 14 de Desembre de 2010, 00:08:24 am »
Por lo que me han dicho, Eneko ya está recuperado y Manga ha vuelto a recaer y se ve que no podía casi ni andar... esperemos que no sea nada grave y se recupere pronto!!

noooooooooooooooooo oooooo :oooooo: :oooooo: :oooooo: :weep: :weep: :weep:

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #26 el: 14 de Desembre de 2010, 00:10:45 am »

Pues vaya con lo de Manga... que mala suerte!
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #27 el: 14 de Desembre de 2010, 00:46:41 am »
Vaya tela con Manga.....  :ko

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #28 el: 14 de Desembre de 2010, 09:52:11 am »
Pués según ponía hoy en el diario de sabadell, en palabras del presi, las entradas contra el Dénia, vuelven al precio normal, 15€, por qur no se le puede faltar al socio, poniendolas "baratas"
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Esplenditz

• Aleví
  • Missatges: 35
« Respondre #29 el: 14 de Desembre de 2010, 11:19:20 am »
Pués según ponía hoy en el diario de sabadell, en palabras del presi, las entradas contra el Dénia, vuelven al precio normal, 15€, por qur no se le puede faltar al socio, poniendolas "baratas"

Pues es una pena.

No hay que ponerlas ni muy tiradas de precio, ni a 15 euros. Porque aunque sea el precio de siempre no de deja de ser caro para un partido de segunda division. Es una pena, ya me veia en el campo con 5000 personas...

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #30 el: 14 de Desembre de 2010, 12:14:33 pm »
partit trampa!!!
ojo que el denia esta crescudisim i nosaltres nomes em perdut un partit a casa i el denia no es que sigui molt dolent a domicili
no podem dormir-nos!!

Només ha perdut un partit fora, 1-0 al Clariano. Tot i que té un partit aplaçat. Esperem que el diumenge puguim dir que n'ha perdut 2.

:beer2 :beer2
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #31 el: 14 de Desembre de 2010, 13:13:47 pm »
yo soy socio pero no puedo ir quien quiere mi carnet que sea de fiar estoy fuera este finde hay animar y ganar no golear a estos del denia por no decir otra cosa

Desconnectat MIKE

• Infantil
  • Missatges: 224
« Respondre #32 el: 14 de Desembre de 2010, 13:19:27 pm »
partit trampa!!!
no podem dormir-nos!!

Només ha perdut un partit fora, 1-0 al Clariano. Tot i que té un partit aplaçat. Esperem que el diumenge puguim dir que n'ha perdut 2.

N'ha perdut dos. Va perdre 4-0 al camp del Terol si no em falla la memòria....

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #33 el: 14 de Desembre de 2010, 13:27:50 pm »

Pues es una pena.

No hay que ponerlas ni muy tiradas de precio, ni a 15 euros. Porque aunque sea el precio de siempre no de deja de ser caro para un partido de segunda division. Es una pena, ya me veia en el campo con 5000 personas...

No ens enganyem.. un Sabadell - Dènia de la primera volta, en un diumenge d'hivern.. no portarà 5000 persones encara que les entrades siguin gratis.

15 euros, es pot considerar car o barat segons amb què ho comparis.. pero és "el preu de mercat" i el que hi ha a la majoria de camps de segona B.

Si arribem al més d'abril/maig a la part alta de la classificació (que estic segur que si!), amb bona temperatura, fent partits "atractius" pels no-habituals, és a dir jugant-nos el play-off, segur que venen 5000 o moltes més persones, i pagarant els 15 euros o el que toqui.

Ara el que toca és que els de sempre no fallem, que anem al camp a passar fred i que ens escalfem celebrant molts gols del Sabadell ! Jo estic segur que guanyarem al Dènia, i que no pariiiii la bona ratxaaa!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #34 el: 14 de Desembre de 2010, 13:34:28 pm »
bueno pues al socio, para tratarlo bien, se le deberian dar invitaciones, y asi  devolverles , en ventajas la retirada del carnet!!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #35 el: 14 de Desembre de 2010, 13:39:53 pm »
El Benidorm lleva 3 temporadas seguidas en la parte alta de la clasificación cuando en su estadio van menos de mil personas, lo único que importa es que ganemos el partido contra el Denia. Ojalá fueramos 10 mil cada semana pero si somos 2 mil, pues somos 2 mil, hay que ganar el partido SI o SI y todo lo demás es secundario.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #36 el: 14 de Desembre de 2010, 13:53:35 pm »
bueno pues al socio, para tratarlo bien, se le deberian dar invitaciones, y asi  devolverles , en ventajas la retirada del carnet!!

No crec que al fer-se soci ningú ho faci amb la idea d'obtenir cap avantatge... almenys jo ni ho penso això. I d'invitacions, en teoria aquest any en tenim 2 també, no?

Cita de: PIPO
El Benidorm lleva 3 temporadas seguidas en la parte alta de la clasificación cuando en su estadio van menos de mil personas, lo único que importa es que ganemos el partido contra el Denia. Ojalá fueramos 10 mil cada semana pero si somos 2 mil, pues somos 2 mil, hay que ganar el partido SI o SI y todo lo demás es secundario.

Estic dacord en que ara l'únic que importa és guanyar, guanyar i guanyar! Si som 2000, doncs 2000 que disfrutarem de la victòria, i els que no venen, ells s'ho perden ;)
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #37 el: 14 de Desembre de 2010, 14:32:54 pm »

No crec que al fer-se soci ningú ho faci amb la idea d'obtenir cap avantatge... almenys jo ni ho penso això. I d'invitacions, en teoria aquest any en tenim 2 també, no?

Efectivamente, cada socio tenemos 2 invitaciones para todo el año. A mi solo me queda 1... jaja

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #38 el: 14 de Desembre de 2010, 14:35:05 pm »
partit trampa!!!
no podem dormir-nos!!

N'ha perdut dos. Va perdre 4-0 al camp del Terol si no em falla la memòria....

Correcte, error meu.
1-0 al Clariano i 4-0 al camp del Terol :)

:bandera :bandera
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #39 el: 14 de Desembre de 2010, 15:33:30 pm »

Si ves la media de espectadores en la mayoría de estadios de 2aB y, incluso, en algunos de 2aA, es para hecharse a llorar.
Hasta a veces en 1a, en algunos estadios pequeños, estan lejos de llegar a los 10.000 y siendo 1a...