Autor Tema: Lady GaGa gravara part del seu nou disc a Sabadell  (Llegit 2429 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Lady GaGa gravara part del seu nou disc a Sabadell
« el: 12 de Desembre de 2010, 20:26:51 pm »
Pel que diuen a les noticies de la Sexta, sembla ser que Lady GaGa gravara part del seu nou disc a Sabadell.

Si no vaig molt mal encaminat, diria que gravara a uns coneguts estudis gestionats per uns bons arlequinats... i ara dire una bestiessa: Per que no s'intenta fer alguna gestio per a que vingui a fer una sacada d'honor a la NCA?? Us la imagineu fent la sacada d'honor amb el vestit aquell fet de bistecs?? Segur que sortiriem en tots els telenoticies :laugh2:  :laugh2:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
Re:Lady GaGa gravara part del seu nou disc a Sabadell
« Respondre #1 el: 12 de Desembre de 2010, 21:07:57 pm »
Pel que diuen a les noticies de la Sexta, sembla ser que Lady GaGa gravara part del seu nou disc a Sabadell.

Si no vaig molt mal encaminat, diria que gravara a uns coneguts estudis gestionats per uns bons arlequinats... i ara dire una bestiessa: Per que no s'intenta fer alguna gestio per a que vingui a fer una sacada d'honor a la NCA?? Us la imagineu fent la sacada d'honor amb el vestit aquell fet de bistecs?? Segur que sortiriem en tots els telenoticies :laugh2:  :laugh2:

Aquesta cobra per tot i en sembla que el CES no ho pot pagar :greedy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

jordix

• Visitant
« Respondre #2 el: 12 de Desembre de 2010, 22:55:48 pm »

Si no vaig molt mal encaminat, diria que gravara a uns coneguts estudis gestionats per uns bons arlequinats... i ara dire una bestiessa: Per que no s'intenta fer alguna gestio per a que vingui a fer una sacada d'honor a la NCA?? Us la imagineu fent la sacada d'honor amb el vestit aquell fet de bistecs?? Segur que sortiriem en tots els telenoticies :laugh2:  :laugh2:

aixo segurament no passara pero algo es podria fer nose crec jo! :mmmm

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #3 el: 13 de Desembre de 2010, 00:16:54 am »

Que faci una nova versió de l'himne del Sabadell...  :w00t: Deu meu, quina artista més patètica.  :ostres

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #4 el: 13 de Desembre de 2010, 10:30:16 am »
El tema és fàcil. Tenim una samarreta original, senyors i la porte mig oberta. Se le regala una samarreta amb Lady GaGa a l'esquena i uns pantalons to reshulons com los que tenim, amb l'escusa que els Ten son fanàtics d'eixe club i que se volen fer una foto amb ella.
Publicitat mundial si volem, desprès. I a cost 0. Açò si, falta pensar estes idees i dar-les mascades.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #5 el: 13 de Desembre de 2010, 13:53:32 pm »

Que faci una nova versió de l'himne del Sabadell...  :w00t: Deu meu, quina artista més patètica.  :ostres
Quanta raó...
Per cert, això d'''artista'' sobra.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)