Autor Tema: III Copa Fòrum  (Llegit 20214 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
Re:III Copa Fòrum
« Respondre #80 el: 06 de Gener de 2011, 22:32:54 pm »
Tot i això felicitar a Wolves que si ha arribat ffins on ha arribat ha estat perquè s'ho ha merescut!

Quina final mes interessant... m'encantaaa!!!  :cheer

Com deia un Gran Mestre: "futbol es futbol y no siempre 2+2 igual a 4" ;)

Felicitar als 2 justos finalistes que amb grans dosis d'humilitat s'han plantat en la final merescudament per davant d'ltres equips teoricament superiors... Enhorabona companys, una gran lliço!!

I, pel 2 perdedors doncs, esperar nomes que en properes derrotes tingueu un 'millor perdre'. Perdoneu pero algu ho havia de dir  :laugh2:

Salut i visca el Hattrick Arlequinat!!  :bandera

:santa:
Aquí t'has equivocat Sabadell Power...
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Sabadell Power

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #81 el: 07 de Gener de 2011, 10:31:16 am »
Uriiiii!!! No et piquis carai, que tot plegat es bromaaaaaaaaaa!!!  :grin2:  :laugh2:

L'unic que volia dir-vos es que sembla un 'lleig' treure unes estadistiques per demostrar lo injust que ha estat la maquina/el joc amb vosaltres... no se, pero a mi em va semblar com si li treguessis merits al rival quan aquest, a mes a mes, deu ser un soci, company o un amic  :look:

A mes, saps que la filosofia del Club CE Sabadell Power ha estat des dels seus origens fundacionals, anar en 'contra de la tirania' dels gran equips i a favor dels 'petits'... pero aixo tambe lo del meu comentari. En fi, es tracta de posar-hi una mica de 'salsa' al joc i en cap moment volia 'piques' reals amb qui considero amics i companys.

PD: I trec lo dels "2 perdedors" del meu primer missatge pq com es obvi, el company SexeiBirra encara no ha fet cap comentari al respecte.  :embarassed:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #82 el: 07 de Gener de 2011, 11:58:12 am »
PD: I trec lo dels "2 perdedors" del meu primer missatge pq com es obvi, el company SexeiBirra encara no ha fet cap comentari al respecte.  :embarassed:

Ahir tenia festa. ;D ;D
Indignant, le vaig fotre un bany de futbol, estrelles, ocasions, de tot i va i me guanye per 1-0. CLAMA INJUSTICIA!
Que va! Vaig jugar les meues millors cartes, però tronador me va fotre una tàctica 3-5-2 amb un mig ofensiu que me va petar. Desprès del seu gol el fallo va ser meu, ja que del 5-4-1 havia d'haver posat un 4-4-2 o un 3-5-2 per a remontar el partit, però estave tant confiat que no vaig posar un plan B sobre la taula.
Sort als dos finalistes, encara que espere poder dir que m'ha eliminat el campió.
Açò si, birrero, no pies tant que he passat una ronda més que tu. Tururú.  ;D 

Faig el repte a Uri19, al seu estadi per fer més calaix amb les entrades!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #83 el: 09 de Gener de 2011, 15:57:47 pm »
Reto para la final lanzado

Retado por ti

Estás retando a 1 equipos
Spain     F.C.Wolves (VIII) en País Valencià sempre en Valencià    [Reglas de Copa] 12-01-2011 12:20    
la meva sang és arlequinada

Desconnectat F.C.Wolves

• Infantil
  • Missatges: 181
« Respondre #84 el: 09 de Gener de 2011, 17:10:09 pm »
Repte acceptat!!!

Espero que es vegi un gran partit, digne de una gran final.

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #85 el: 09 de Gener de 2011, 21:40:09 pm »
Reptre acceptat
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #86 el: 11 de Gener de 2011, 11:25:09 am »
Reptre acceptat
Me guanyaràs. Posaré els suplents, que en la lliga no puc perdre més pistonada.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #87 el: 11 de Gener de 2011, 14:26:30 pm »
Primer de tot felicitar als 2 finalestes. Arribar a aquesta final és perquè s'ho mereixen. Tampoc estic d'acord en anar treient estadistiques. Els partits es juguen al camp i pot passar de tot. Jo mateix no sé com puc anar segon en la lliga amb els equips que hi ha que són millors que jo. No treiem merits a qui els tenen.
Salut.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Sabadell Power

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #88 el: 12 de Gener de 2011, 14:44:14 pm »
Doncs al final... sorpresa en la final.

En Wolves ha guanyat per golejada tot i que el rival ha presentat un onze amb forçes garanties... crec que una de les claus ha estat l'arriscat 2-5-3 que tant be planta al camp en Wolves i que s'ha 'menjat' el 3-5-2 amb defensa oberta d'en Tronador.

Felicitar al guanyador i tambe al finalista per haver arribat ambdos a la final deixant enrera 'grans' rivals.  :clap

I a la final de consolacio, en Uri s'ha imposat tambe clarament al sexeibirra i ha confirmat les declaracions pre-partit d'en sexeibirra on aquest deia que jugaria majoritariament amb suplents.

En fi, felicitats a tots 4  :anims

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #89 el: 12 de Gener de 2011, 14:45:29 pm »
F.C.Wolves CAMPIÓ de la III Copa fòrum

Avui dimercres dia 12 de gener s'ha disputat la frinal de la III Copa fòrum, entre el CE SABADELL TRONADOR (equip que ha eliminat als dos últims segons classificats) i en F.C.Wolves. L'encontre ha finalitzat amb un clar 1-7 per Wolves. Wolves així es converrteix en el 3r guanyador de la competició, rellevant CE Sabadell power CF i area concor f.c.
Felicitar a tots els participants per la seva seriositat en els amistosos i especialment als dos finalistes per la seva gran participació.
Avui també s'ha disputat el partit per el 3r i 4rt lloc que ha guanyar clarament F.C Uri19 a Secció Birra País Valencià per un clar 4-0.

FELICITATS A TOTS PER LA GRAN COMPETICIÓ, I ARA A PENSAR EN LA LLIGA DEL FÒRUM!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #90 el: 12 de Gener de 2011, 15:06:08 pm »
Felicitats a FC Wolves per la gran competició que ha fet. Tàcticament fa molt bona feina i s'ha notat partit a partit. Tronador a la final no ha pogut fer quasi res. També fa molta feina tàctica, però la seva plantilla és lleugerament inferior i per això la diferència al marcador final.

Bona competició, i acabar també felicitant a Uri19 per la tercera plaça i donar-li les gràcies per pelar a la granota descarriada.  ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat F.C.Wolves

• Infantil
  • Missatges: 181
« Respondre #91 el: 12 de Gener de 2011, 15:23:09 pm »
CAMPIOOOOOONS!!!!!!!

Avui he guanyat a la final a un bon equip i he aconseguit per primera vegada guanyar aquesta competició. I aixó ho he aconseguit fent servir un 2-5-3, una tàctica arriscada, peró que normalment m'ha portat grans resultats, aquesta tàctica provoca "un partit boig", amb molts gols i penso que a vegades aixó em pot afavorir.
La veritat es que no m'esparava guanyar-la, grans equips s'han quedat per el camí, equips molt millors que jo i molt més ben preparats per a poder guanyar aquesta competició, peró el futbol es així.
Vull felicitar a la organització del torneig per la gran feina feta. També vull felicitar a la resta d'equips per la seva seriositat en els reptes i en especial en tronador per arribar a la final, que no és fàcil, i al uri19, que només ha perdut un partit en tota la competició i ha pogut ser tercer, igual que jo l'any passat.
Per últim, dir que estic molt content, després de guanyar el quereda, he pogut aconseguir un doblet aquest any guanyant també la copa fòrum. Aquest es un dels millors anys per el meu club, guanyant dues competicions al fòrum i de moment assolint la permanència a la lliga HT.
Gràcies a tots.
« Darrera modificació: 12 de Gener de 2011, 15:30:54 pm per F.C.Wolves »

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #92 el: 12 de Gener de 2011, 16:00:19 pm »
Felicitar al F.C.Wolves por ganar la copa :clap2 :clap2, la táctica que ha utilizado le ha servido para machacarme, pero no obstante quedar subcampeón con el nivel de equipos que participaban tampoco esta nada mal ,pues al comienzo de la competición pensaba que no pasaría mas de 2 eliminatorias

También quiero felicitar a la organización y al resto de los equipos por su excelente organización y participación

ahora habrá que centrase en la Lliga Forum, haber si consigo el ascenso a segunda

la meva sang és arlequinada

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #93 el: 13 de Gener de 2011, 10:50:48 am »
Felicitar a Wolves, per el títol i per la pedaç de final jugada. A Tronador també, per que a pesar de la derrota, ha arribat a la final, cosa que no era molt fàcil tampoc.
I a Uri19, que m'ha guanyat, per la tercera plaça.
I a mi mateix, per que almenys he quedat quart, i se lo dedico a birrero, que no lo veig entre los 4 primers. Espere que així sia també a la lliga.  :laugh2:
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #94 el: 13 de Gener de 2011, 11:52:55 am »
felicitats wolves per aquesta victoria! :beer2
SOM DE 2a A!!