Doncs jo, amb la meva derrota d'avui, per 1-0, en el derbi, m'han deixat amb poques possibilitats de permanència. Ara necessito guanyar els 2 partits que em queden sense arribar a cap pròrroga o dependre de resultats de tercers equips...
A Primera, la resta... la propera setmana Uri i Roma es juguen quasi el títol de la categoria, i sexeibirra només pot esperar una carambola i guanyar els dos partits que li queden. Per la part baixa, Power és el que ho té millor i hervi el que necessita una carambola, però encara no ha baixat i la propera jornada ell i jo ens jugarem la última plaça, potser.
A Segona, 4 equips separats per sols 2 punts es juguen 2 places d'ascens, però la propera jornada serà crucial, ja que s'enfronten entre ells per a deixar-ho tot més clar. Per la part baixa, Navarrog sembla haver-se rendit i Arlequinat_cule té poques opcions, però en té, encara.
A Tercera, tot està obert, en els dos grups, i fins s l'última jornada, quasi no es decidirà tot segur...
Ja està el repte en marxa:
Estas reptant a 1 equips
area concor f.c. (IX) al 0r10L Stadium of Sabadell [Regles de copa] 09-02-2011 12:20