Actualitzat tot al primer post.
A Primera, Roma, només presentant equip en el seu partit, ja seria campió... Power i jo mateix, en enfrontament directe ens jugarem una de les dues places per salvar-se, ja que avui he sentenciat a area concor (ho sento, hervi), i necessito la victòria, encara que sigui per penals per aconseguir la permanència.
A Segona, els quatre primers aspiren encara a l'ascens. Victor i Pedrito s'enfronten directament i només un dels dos podria acabar pujant. Serà un matí de calculadores. Per la part baixa, Navarrog i Arlequinat_culé, han perdut la categoria però poden ser jutges de l'ascens.
A Tercera, en el grup blanc, Wolves i Sombra es juguen un enfrontament directe que farà que es decideixin les tres primeres places, amb un Tronador, que pot quedar fins i tot primer en un triple empat o quedar fora del play-off...
En el grup blau, Cantera, de Leonderubi, es juga contra melo la primera plaça del grup. Dani_Ces, quedarà tercer, ja que avui ha perdut l'enfrontament directe amb Cantera.
A veure... nomes aclarar que no necessariament s'ha de ser del CES per ser 'serio' i 'responsable'... Jo mateix he enviat moltes invitacions mitjançant els missatges HT a altres usuaris que he anat localitzant de Sabadell o rodalies per a que ens visitin i/o s'apuntin a les nostres competicions, desconeixent si son forofos del CES, del Far$a o del Reial Pudrit... Crec en definitiva que com mes siguem, mes disfrutarem...
Pero si, efectivament, soc partidari de 'filtrar' d'alguna manera els usuaris per a properes Lligues... com? no ho se, la veritat...
A principi de la temporada tenim el quereda i després la meva copa. Els equips que en alguna competició no es presentin a més d'un partit no podrien jugar la lliga del fòrum. Crec que és una opció...
És una bona opció. Almenys els que siguin equips apuntats a Tercera, passar algun filtre i tal. Alguna cosa haurem de buscar.