Autor Tema: ANIMAR A TOTHOM PER EL PROXIM PARTIT  (Llegit 1567 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

benji_sbd20

• Visitant
ANIMAR A TOTHOM PER EL PROXIM PARTIT
« el: 20 de Abril de 2005, 11:49:39 am »
US HEU Donat compte que desde que estan fent aquest partits a aquest preu, somple la NCA :scut :bandera. y sempre molts joves, si mes no una entrada per aquest preu o 3€ tambe vindria gent perque es un preu asequible, y si mes no. ve mes gent, y hi ha molt d'ambient. aixo es bo per el club.
Pero també per exemple yo e anat dient a amics y em anat l'ultim partit 15 persones entre nosaltres, y em sortit molt contents de la NCA, ens u em pasat molt be animant, y a sobre l'equip a guanyat. Es a dir que si cadascun li diu als amics amb antelacio y aquest a mes gent y queden per nar a veure el partit molts grups d'amics encara es conseguira que s'ompli mes l'estadi y que el club tiri endevant. per exemple yo li dic a 6 amics y venen y li dic digeulu a mes gnt y que aquest u diguin, i si d'aquest 6 cada un porta 3 mes y d'aquest encara ve mes gent. y u fem tots aconseguirem que el nostre gran estadi s'ompli com ha de estar y portar al sabadell a primera que es el seu lloc. perque que fan equipos com getafe y numancia a primera y no el sabadelll? una m**** el sabadell te un lloc y es un historic ale sabadell!!! :laugh: :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: ANIMAR A TOTHOM PER EL PROXIM PARTIT
« Respondre #1 el: 20 de Abril de 2005, 21:13:27 pm »
Yo crec que el proxim partit, si el temps acompanya, vindrá mes gent que el diumenge passat. Per Què? Ben sencill. Desde que tenim preus tan baixos, em guanyat o com a minim em donat bona imatge a casa, i cada dia ha vingut mes gent. Una mica de publicitat i fer una mica el que diu en benji, i espero que la nova creu alta l'any del play-off contra el cartagonova (9.000 persones, fins i tot vaig haver de estar assegut a les escales de general!) i si el resultat es repeteix (1-0) millor que millor. Visca el Sabadell :bandera :bandera :bandera
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #2 el: 20 de Abril de 2005, 21:45:03 pm »
TOTALMENTE DE ACUERDO. CON UN POCO DE PUBLICIDAD SEREMOS 10000 DE AQUI A FINAL DE TEMPORADA. Y LO MEJOR DE TODO ES LA IMAGEN QUE ESTAMOS DANDO A LA CIUDAD EN EL DIARI DE SABADELL.
                                                           SALUDOS.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #3 el: 20 de Abril de 2005, 21:51:53 pm »
si. Vau veure la panoramica al diari de sbd ahir de la grada?? Quedava molt bé. Ara només cal omplir els foradets k es veien, jeje

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #4 el: 20 de Abril de 2005, 23:24:29 pm »
M'han dit que bastants jugadors de Secció Birra van anar al camp... i portant família!

Açò pot fer que en un futur se vicien per el  :scut
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!