Autor Tema: J-20 Lleida - Sabadell , Diumenge 9 de Gener 17:00  (Llegit 36802 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:J-20 Lleida - Sabadell , Diumenge 9 de Gener 17:00
« Respondre #20 el: 02 de Gener de 2011, 01:25:59 am »
este partido lo ganara el sabadell esta claro no hace falta que nos preocupemos
 :happy2: :happy2: :happy2:

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6483
« Respondre #21 el: 02 de Gener de 2011, 14:07:28 pm »
No donem els partits ja guanyats abans d'hora, a veure si sortirem escaldats amb un 3-0, jo també pensava guanayar a Sant Boi i em vaig emportar un pal. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #22 el: 02 de Gener de 2011, 14:19:48 pm »
somos 3 en la clasificacion a un punto de los de badalona por decir algo

jordix

• Visitant
« Respondre #23 el: 03 de Gener de 2011, 12:57:29 pm »
No donem els partits ja guanyats abans d'hora, a veure si sortirem escaldats amb un 3-0, jo també pensava guanayar a Sant Boi i em vaig emportar un pal. :bandera

Totalment d'acord amb tu, company. amb prudencia i pas a pas, sembla un topic pero es veritat!

Desconnectat arlekinat juridic

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #24 el: 03 de Gener de 2011, 18:58:00 pm »
No serà fàcil perque juguem fora, però tot i aixi crec que avuí per avuí el Lleida no és rival pel Sabadell si juga com sap.

Desconnectat sabadell69

• Aleví
  • Missatges: 95
« Respondre #25 el: 03 de Gener de 2011, 20:20:13 pm »
espero que ganemos al lleida, esta el grupo muy apretado i nos podemos caer del play off en cualquier momento :bandera :scut :bandera

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #26 el: 03 de Gener de 2011, 21:25:51 pm »
espero que ganemos al lleida, esta el grupo muy apretado i nos podemos caer del play off en cualquier momento :bandera :scut :bandera

Tens tota la raó...Tenim dos partits molt importants contra rivals directes que segons quin siguin els resultats que assolim ens poden fer tocar la glòria...o tornar-nos a la realitat de cada any...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #27 el: 03 de Gener de 2011, 21:26:47 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Doncs jo ho veig una mica complicat, tot dependrá de si juguem com contra el Denia o contra el Santboia, el camp del LLeida es gran hi ens pot permetre jugar com a casa, esperem que la gespa estigui be :ike:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #28 el: 05 de Gener de 2011, 11:58:08 am »
Aquest partit es pot guanyar perfectament. S'ha d'anar motivats i amb respecte al rival, però les victòries a Ontinyent i Alcoi em diuen que som capaços de guanyar aquest partit, en un molt bon estadi que hem de saber aprofitar.  :cheer
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #29 el: 05 de Gener de 2011, 15:43:13 pm »
Aquest partit es pot guanyar perfectament. S'ha d'anar motivats i amb respecte al rival, però les victòries a Ontinyent i Alcoi em diuen que som capaços de guanyar aquest partit, en un molt bon estadi que hem de saber aprofitar.  :cheer
Coincideixo amb tu, després de guanyar a Alcoi (per mi el camp més difícil de la categoria) hem demostrat que podem guanyar a qualsevol camp, però sempre que sortim igual de concentrats i motivats (Sant Boi i Hospitalet eren més asequibles i amb tota l'afició donant suport i no vam passar de l'empat).

Penso que és un camp gran com el nostre, que es pot jugar al futbol (si la gespa està en condiciones)  i  on hem de demostrar que som millors i anar des del primer moment pels 3 punts (ja que un altre empat podria permetre que ens agafin els equips que venen al darrera o se'ns escapin Badalona i Orihuela).
De totes formes tot no sortiria malament (passi el que passi a Lleida) perquè juguen entre ells Alcoyano-Sant Andreu i Alicante-Orihuela.
Aniria molt bé l'empat en aquests 2 partits combinat amb la nostra victòria, oi?....

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #30 el: 05 de Gener de 2011, 15:47:19 pm »
S'ha de ser optimista i ambiciós, jo vull que guanyi l'Alacant i que el Orihuela deixi de sumar, nosaltres a guanyar i a 1 punt del líder, tenim equip per ser campions de grup i no ens hem de conformar en només entrar al play off perquè si no quedem primers serà molt dificil pujar.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #31 el: 05 de Gener de 2011, 19:07:10 pm »
S'ha de ser optimista i ambiciós, jo vull que guanyi l'Alacant i que el Orihuela deixi de sumar, nosaltres a guanyar i a 1 punt del líder, tenim equip per ser campions de grup i no ens hem de conformar en només entrar al play off perquè si no quedem primers serà molt dificil pujar.
:scut :bandera
Tens tota la raò si no quedem primers será molt difícl pujar o sigui que a guanyar al lleida i endavant :balla
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #32 el: 05 de Gener de 2011, 20:28:27 pm »
S'ha de guanyar, crec que podem i ens aniria de conya perquè no ens podem desenganxar dels de dalt! :bandera :bandera
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #33 el: 05 de Gener de 2011, 20:33:11 pm »
 :scut :bandera

Segons diari de Sabadell l'entrenador del CES lluis Carreres diu que vol seguir millorant, :mmmm o sigui si fem una regla de tres si ara anem terces i millorem a ser primers :happy2:

Lluís Carreras sólo piensa en seguir mejorando
Per Pere Figueras | Creat: 5 gener, 2011

El técnico arlequinado, Lluís Carreras, analiza sus seis primeros meses en el banquillo del Sabadell. Considera que el equipo está donde merece y el principal objetivo es «seguir mejorando» en la segunda vuelta que arranca el próximo domingo en el Camp d´Esports de Lleida. El entrenador de Sant Pol destaca la implicación y compromiso de la plantilla y sólo concibe el juego combinativo para llegar a la portería contraria. También se alegra de tener un «bendito ‘problema’» cada semana a la hora de escoger el once. Finalmente, admite que le gustaría hacer historia en el Centre d´Esports logrando el ascenso «pensando sobre todo en el club y su afición, que siempre apoya».

:nadal3
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #34 el: 06 de Gener de 2011, 14:20:49 pm »
Hay que salir a morder, durante los 90 minutos y el añadido y todo lo q sea!

Estan muy subiditos los del Lleida y les deberiamos de ganar, jugando nuestro buen futbol.

Un empate lo daria por bueno, depende las circunstancias.

Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Xandri

• Visitant
« Respondre #35 el: 07 de Gener de 2011, 13:23:06 pm »
Impressionants els comentaris a futbolcatalunya... No val la pena contestar, espero que demostrem sobre el camp les coses.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #36 el: 07 de Gener de 2011, 13:44:13 pm »
A primer cop d’ull, és un partit molt, molt difícil el que ens espera a la Terra Ferma, perquè toca jugar contra un dels de dalt i que a demés està enratxat. Però si ens aturem a pensar una mica, és un equip “ideal” per fer un bon partit per quatre raons: 1.- camp gran, 2.- equip dels de dalt (aquest any són amb els que acostumem a treure el nostre millor joc). 3.- si juguem bé, tenim la millor plantilla del grup. 4.- quan l’afició arlequinada està cautelosa, no em pregunteu perquè, però l’equip carbura millor (Castelló, Ontinyent, Alcoi, Dènia…) i de moment no veig l’eufòria prèvia a St. Boi.
Pel que he comentat el paràgraf anterior, m’afegeixo al comentari del Pipo “hem de ser optimistas i ambiciosos, s’ha de sortir a guanyar”. Això si amb molta humiltat, treball i paciència.
Si es guanya, aniria molt bé perquè posaríem distància amb rival directe, però si s’empata o es perd, no passa res, queda molta, molta lliga per davant.

Salut i Visca el Sabadell!

P.D.: Aquest any hem patit, patim i patirem, però beneit patiment el d'aquest any, totes les temporades fossin així...
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5828
« Respondre #37 el: 07 de Gener de 2011, 15:46:27 pm »
Quines perles que treuen aquesta gent del Lleida pels seus forums... nosaltres som nongratos, diuen...

Nomes fa falta entrar pels seus foros i pels nostres i es veu ben clar de quin peu calçen les dues aficions, una respectant i parlant amb humiltat i l'atre insultant i llençant m****.

Be, esperem que les coses es possin al seu lloc el Diumenge.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #38 el: 07 de Gener de 2011, 21:11:25 pm »
k digan lo k kieran en los demas foros, a mi no me hará cambiar de opinion sobre el Lleida, un ekipo k siempre me ha caido bien y k aun recuerdo el ultimo ascenso a primera, por unos hechos aislados k hayan pasado entre algunos sectores de las dos aficiones, k desde luego no representan lo k realmente es la aficion del Sabadell y del Lleida.

Será un partido complicado, pero estoy convencido k sacaremos algo positivo de alli, aunk yo ya firmaba un empate y ganar aki contra el badalona xD

En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #39 el: 07 de Gener de 2011, 21:30:02 pm »
Pienso igual que Jos, el Lleida siempre me ha caido bien, y aunque el año pasado estube en Lleida y pasó lo que pasó, no cambiaré mi opinión por un grupo de ultrillas.
Seguro que el domingo se verá un gran encuentro, en un gran estadio y espero que volvamos con los tres puntos!!!
A por ellos!!!  :bandera :scut :bandera
Som i serem, sempre arlequinats!