Autor Tema: J-20 Lleida - Sabadell , Diumenge 9 de Gener 17:00  (Llegit 36863 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re:J-20 Lleida - Sabadell , Diumenge 9 de Gener 17:00
« Respondre #40 el: 08 de Gener de 2011, 12:59:59 pm »
Llista de convocats partit UE Lleida - CE Sabadell

1. De Navas, 2. Chapi, 3. Bermudo, 5. Agustin, 6. Robles, 7. Raul, 8. Puigdollers, 10. Juvenal, 12. Juanjo, 13. Oriol, 15. Hiroshi, 17. Toni Lao, 19. Mikel, 20. Isaac, 21. Fito i 22. Marc.

http://www.cesabadell.cat/
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #41 el: 08 de Gener de 2011, 13:08:35 pm »
De los disponibles se quedan fuera Pagès, Eneko i Alex Ruiz .. no entiendo porque va Raul y no Eneko pero bueno, a por ellos !!!!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #42 el: 08 de Gener de 2011, 13:16:32 pm »
I l'Alex Ruiz perquè es queda fora?? :malament
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8992
« Respondre #43 el: 08 de Gener de 2011, 13:54:10 pm »

I en Joaquín no estava recuperat? vol dir que un cop recuperat tampoc entra a en els plans?
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #44 el: 08 de Gener de 2011, 13:57:37 pm »

I en Joaquín no estava recuperat? vol dir que un cop recuperat tampoc entra a en els plans?

jo vaig llegir que podria tornar a jugar en el partit de copa federació.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #45 el: 08 de Gener de 2011, 14:23:14 pm »
estan muy subidos los de lleida hay que jugar como sabemos y el futbol pone a todo el mundo en su lugar, visca el sabadell y a confiar en el equipo que hay un muy buen equipo este año , feliz año :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #46 el: 08 de Gener de 2011, 17:54:50 pm »
No us escalfeu per que hi hagi un parell de pallassos sense fronteres provocant per internet. No val la pena. A mi també la UE Lleida em cau molt bé per diversos motius i espero que a ells els vagi tot molt bé, diumenge, a partir de les 19 hores.

Suposo ue Joaquín ha d'agafar ritme de partits, i el tema Eneko, suposo que els extrems aquest any estan molt ben coberts.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #47 el: 08 de Gener de 2011, 18:31:32 pm »
No us escalfeu per que hi hagi un parell de pallassos sense fronteres provocant per internet. No val la pena. A mi també la UE Lleida em cau molt bé per diversos motius i espero que a ells els vagi tot molt bé, diumenge, a partir de les 19 hores.

Suposo ue Joaquín ha d'agafar ritme de partits, i el tema Eneko, suposo que els extrems aquest any estan molt ben coberts.

Home els pallassos sense fronteres fan una tasca molt bona res a comparar amb segons qui, ho sigui que no comparem
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

jordix

• Visitant
« Respondre #48 el: 08 de Gener de 2011, 18:53:17 pm »

Home els pallassos sense fronteres fan una tasca molt bona res a comparar amb segons qui, ho sigui que no comparem

te doble sentit! >:(

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #49 el: 08 de Gener de 2011, 20:53:28 pm »

Llegint algun que altre missatge que has anat penjant per altres forums no m'extranya que ens tinguin mania ni que et sentis al.ludit amb segons quines professions.

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

jordix

• Visitant
« Respondre #50 el: 08 de Gener de 2011, 21:05:44 pm »

Llegint algun que altre missatge que has anat penjant per altres forums no m'extranya que ens tinguin mania ni que et sentis al.ludit amb segons quines professions.

:beer2

¬¬

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #51 el: 08 de Gener de 2011, 23:54:05 pm »

Tens raó. Pallassos Sense Fronteres fan una GRAN feina arreu dels països del tercer món, en canvi gent del Lleida com futbolero01, simplement son gent que els agrada incitar a la violència i a l'odi entre aficions.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2120
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #52 el: 09 de Gener de 2011, 11:08:16 am »
¿Volvemos a jugar con Bermudo en el lateral izquierdo?? Jo... yo que pensaba que Àlex se había ganado el puesto...

Bueno, a por el Lleida, equipo de arriba, campo grande, en principio nos tiene que beneficiar^^

!Salud!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #53 el: 09 de Gener de 2011, 11:23:47 am »
Si, la verdad es que sorprende que salga de la convocatoria Alex Ruiz,ya que estaba cumpliendo muy bien,  pero es una posición muy específica que o juegas de titular o es preferible que la plaza en la convocatoria la ocupe alguien de otras prestaciones y más polivalente, pienso yo...

A ver si el descanso a Bermudo le ha ido bien para que vea que nadie tiene garantizada la titularidad y así o espavila o se vuelve a caer en detrimento de Alex.
Sobre Manga tampoco hay noticias al respecto ¿no? Parece ser que Joaquín si que entrará la semana que viene (o estará a punto al menos) pero de Manga no he leido si hay fecha prevista o sigue todo igual.

Bueno, lo importante es que juegue quien juegue salgan a por los 3 puntos y nos den la primera alegría de 2011. A por ellos!!  :bandera :bandera

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2120
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #54 el: 09 de Gener de 2011, 11:48:36 am »
Sí, en eso tienes razón, si no juegas de lateral izquierdo mejor en casa, pero yo prefiero - creo que como la mayoría de aquí- que juegue Ruiz antes que Bermudo, aunque el entrenador manda, obviamente.

Joaquín, como se ha comentado, podría tener minutos si todo va bien el miércoles en Copa, puesto que, aunque ya entrena con normalidad, el alta médica es el lunes y, para mí como debe de ser, prefieren no arriesgar.

En cuanto a Manga, se comenta que en dos semanas puede estar en la partida (http://www.radiosabadell.fm/  , en el final del primer parágrafo)

!Salud!

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #55 el: 09 de Gener de 2011, 13:02:21 pm »
I cuando Joaquín ande recuperado, supongo que también lo tendrá difícil para recuperar la titularidad... Hiroshi ocupa su puesto ¿no?
Eneko este año lo tiene muy difícil con los grandes laterales, jovenes y con más calidad que él...
Y lo de Àlex; quiero creer que Carreras quiere rotar un poco con Bermudo para no dejar siempre al mismo fuera del campo...

Esta tarde podremos ver como les ha sentado las vacaciones a los jugadores!...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #56 el: 09 de Gener de 2011, 13:07:59 pm »
yo a hiroshi no le veo tan tan buen jugador como lo ve lluis carreras, a hiroshi le cuesta mucho siempre girarse y irse del defensa no como a cuenca o marc que se giran en un momento y chutan con 2 c******

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #57 el: 09 de Gener de 2011, 13:22:16 pm »
marca el hospi 1-1 en  badalona buen resultado venga a salir con muchos animos tenemos un buen equipo este año

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #58 el: 09 de Gener de 2011, 13:28:10 pm »
Hiroshi és un delantero algo limitado. Però lo que hace, lo hace muy bien.
Baja las pelotas aereas al suelo, y con un defensa al lado. Sabe girarse muy bien dentro del area y econtrar sitio para chutar. Lo que es verdad es que Hiroshi no sabe dar largas carreras con la pelota en los pies.
Sin embargo tiene siempre mínimo a 2 defensas al lado, y deja via libre para que otro jugador arlekinado entre con la pelota.

En definitiva, es un jugador con unas características muy peculiares, que creo que Carreras està usando correctamente  :yes:

Edito: Cierto! El Badalona acaba de empatar  :botador

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1233
« Respondre #59 el: 09 de Gener de 2011, 13:32:55 pm »
Yo creo que Bermudo no fue convocado en los dos ultimos partidos porque "se borró" con la quinta tarjeta amarilla de ir a Ontinyent y con la expulsión ante el Castellón de ir a Alcoi. Viajes siempre muy pesados.
¡Ojo! no es por meter zizaña, es mi opinión y me parece muy respetable que el entrenador se hagarespetar con este tipo de decisiones. Es como decirle: no vas a estar en el equipo cuando a ti te apetezca. Repito que es mi opinión y yo haría lo mismo que el míster.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.