Autor Tema: J-20 Lleida - Sabadell , Diumenge 9 de Gener 17:00  (Llegit 36833 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat xato

• Aleví
  • Missatges: 75
  • enconyat amb el ceba
Re:J-20 Lleida - Sabadell , Diumenge 9 de Gener 17:00
« Respondre #180 el: 09 de Gener de 2011, 20:12:22 pm »
No he patit fa anys tant en un partit. Hem guanyat més que tres punts.
I una passada vore així el partit, amb amics, amb cerveses, ganxitos i creilles, amb una bona tele i cridant com a bojos.
Per cert, dedico esta victòria a un tal futbolero01. XD XD XD
estoy kontigo mas de uno se la dedikARA :balla :balla :balla :balla :balla :balla
Apunteu-me a mi també a la llista.  :happy2:
I a mi! :nadal1

I a mi també......aaaaayyy yy futbolero01 que vergüenza hijo, por no callarte jaja

esperar k ahora soltara k somos unos burlones jajaja si esk, mira lo k a pasado por ir de subudito xDD
si jo tambe m,apunto a la llista del futbolelo 01
nomes sabadell

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #181 el: 09 de Gener de 2011, 20:13:54 pm »
No he patit fa anys tant en un partit. Hem guanyat més que tres punts.
I una passada vore així el partit, amb amics, amb cerveses, ganxitos i creilles, amb una bona tele i cridant com a bojos.
Per cert, dedico esta victòria a un tal futbolero01. XD XD XD
estoy kontigo mas de uno se la dedikARA :balla :balla :balla :balla :balla :balla
Apunteu-me a mi també a la llista.  :happy2:
I a mi! :nadal1

I a mi també......aaaaayyy yy futbolero01 que vergüenza hijo, por no callarte jaja

esperar k ahora soltara k somos unos burlones jajaja si esk, mira lo k a pasado por ir de subudito xDD
si jo tambe m,apunto a la llista del futbolelo 01

Alguien podría crear en el Facebook un grupo de fans del amigo futbolero01 yo tambien te lo dedico???

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #182 el: 09 de Gener de 2011, 20:14:03 pm »
Hoy se ha ganado con mucha suerte. El penalti se ha repetido tanto porque varios jugadores del Sabadell se encontraban en el interior del area antes de chutar. Se deberia de haber repetido. Esa es la cuestion. No se ha de ver ningun otro trasnfondo. Por otro lado este año el equipo tiene la suerte que otros años no teniamos y eso es es un valor añadido para intentar salir del pozo.

Esa suerte de la que hablas puede ser parecida a la que tuvieron en la primera vuelta Lleida y Badalona donde les perdonamos la vida fallando un penalty? aquel dia te faltó tiempo para abrir un post para rajar del equipo e incluso para ponerle un suspenso a Carreras y compararlo con Bonet , en fin, espero que hayas cambiado de opinión después de 20 jornadas.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #183 el: 09 de Gener de 2011, 20:17:39 pm »
Hoy se ha ganado con mucha suerte. El penalti se ha repetido tanto porque varios jugadores del Sabadell se encontraban en el interior del area antes de chutar. Se deberia de haber repetido. Esa es la cuestion. No se ha de ver ningun otro trasnfondo. Por otro lado este año el equipo tiene la suerte que otros años no teniamos y eso es es un valor añadido para intentar salir del pozo.

y dale! k estamos hablando de cuando acaba el partido! siempre o almenos siempre k e visto yo los partidos de segunda B, ponen los goles del partido y no los fallos! si no es asi k alguien me rectifike...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #184 el: 09 de Gener de 2011, 20:19:30 pm »
ojo el que diu un forero en el fòrum del Lleida:

" El Lleida ha merescut gunyar i es nota molt quan un jugador com Rayo no esta enxufat...
El gol Nord a estat expectacular... pero el porter del sabadell ha dit algo en alguna entrevista sobre les escupinades, perque gent que coneixo de terol a m'han dit que a la radio Local han dit que Avie guanyat el sabadell etc... Y que l'aficio havie tractat molt malament al sabadell amb insults racistes (suposo que per el japones aquell) y escupinades a jugardors..."

Escupinades a De Navas i insults racistes a Hiroshi, sumar els "pu... Sabadell i pu... Espanya" per a deixar ben clar que aquests que critiquen tan a la nostra afició després en el seu estadi es comporten com a animals. Després q es queixin del tracte quan venen aquí.... LAMENTABLE !!

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
« Respondre #185 el: 09 de Gener de 2011, 20:23:38 pm »
Bona segona meitat avui del CES, sobretot fins que hem marcat el gol, hem sortit endollats i Agustín i Cuenca podrien haver obert la llauna més aviat però Hiroshi amb una mica de fortuna ha marcat.

TOTS A LA NOVA CREU ALTA!
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #186 el: 09 de Gener de 2011, 20:26:16 pm »

" El Lleida ha merescut gunyar i es nota molt quan un jugador com Rayo no esta enxufat...
El gol Nord a estat expectacular... pero el porter del sabadell ha dit algo en alguna entrevista sobre les escupinades, perque gent que coneixo de terol a m'han dit que a la radio Local han dit que Avie guanyat el sabadell etc... Y que l'aficio havie tractat molt malament al sabadell amb insults racistes (suposo que per el japones aquell) y escupinades a jugardors..."

Escupinades a De Navas i insults racistes a Hiroshi, sumar els "pu... Sabadell i pu... Espanya" per a deixar ben clar que aquests que critiquen tan a la nostra afició després en el seu estadi es comporten com a animals. Després q es queixin del tracte quan venen aquí.... LAMENTABLE !!

lo peor de todo, esk van criticando a los demas cuando ellos tampoco son unos santitos, eso es lo k mas rabia me da, y esk en todas las aficiones siempre hay personas non gratas, y a veces son peores los listillos estos k van por los foros magnificando unos incidentes aislados y luego pasa lo k pasa...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat xato

• Aleví
  • Missatges: 75
  • enconyat amb el ceba
« Respondre #187 el: 09 de Gener de 2011, 20:27:17 pm »

no feu gaire cas del que diuen als foros , perque son dos o tres folloneros i prou.
nomes sabadell

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8992
« Respondre #188 el: 09 de Gener de 2011, 20:29:50 pm »

0-1 i cap a casa, que plorin tot el que vulguin, encara que sé ben cert que l´afició real del Lleida no son els 4 pocasoltes que diuen i fan tonteríes
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #189 el: 09 de Gener de 2011, 20:55:36 pm »
Importantísima victoria del Sabadell!!!
En la primera parte no se ha podido hacer mucho en ataque y a sido el Lleida el que ha tenido alguna ocasion clara de gol. Pero en la segunda parte me ha gustado mucho más el equipo. Defensivamente muy bien, ha habido momentos en que dominabamos con bastante claridad y se han creado las ocasiones que en la primera parte no ha habido.
Y por cierto, gran partido de Marc Fernández y de San De Navas :clap  :clap
Sobre los de detras de la porteria... lo de siempre, insultos hacia el Sabadell, hacia Hiroshi, pero no ha pasado nada con los aficionados que estabamos en el otro gol. Yo y mis amigos almenos nos hemos ido rápido namas pitar el final el árbitro, por si acaso.
La semana que viene todos a la NCA!!!
Aquí teneis algunas imágenes del partido:
http://arlekinadosvalladossabadell.blogspot.com/
Som i serem, sempre arlequinats!

jordix

• Visitant
« Respondre #190 el: 09 de Gener de 2011, 21:01:35 pm »
torno de lleida i nomes puc dir que ha estat espectacular!!!
el ilergetes estavan mes pendents dels arlekinats aficio que del seu propi equip! i a la mitja part han buscat vrega vinguent al gol dels aficionats arlekinats no ha passat re pero els mossos els han separat!
la primera part una mica aborrida lña veritat sigui dita pero en comença la segona part hi ha agut un domini clar del sabadell al mig camp, en atac ha estat una mica nul i amb una jugada aillada em marcat un bon gol que el porter s'ha menjat!
l'afició vinguda des de sabadell ha estat una autentica joya, a animat al sabadell i em passat molts nervis
sort del penalty inexistent fallat i la expulsio del chapi merescuda!
ara toca al badalona :scut :bandera

PD: jo tambe li dedico la victoria al futbolero01 :laugh2:

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
« Respondre #191 el: 09 de Gener de 2011, 21:03:18 pm »
el ilergetes estavan mes pendents dels arlekinats aficio que del seu propi equip! i a la mitja part han buscat vrega vinguent al gol dels aficionats arlekinats no ha passat re pero els mossos els han separat!
la primera part una mica aborrida lña veritat sigui dita pero en comença la segona part hi ha agut un domini clar del sabadell al mig camp, en atac ha estat una mica nul i amb una jugada aillada em marcat un bon gol que el porter s'ha menjat!
l'afició vinguda des de sabadell ha estat una autentica joya, a animat al sabadell i em passat molts nervis

D'acord amb tu, però pel que he vist a la TV diria que ha estat clar  :mmmm
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #192 el: 09 de Gener de 2011, 21:06:41 pm »

el penal no hi ha cap dubte, mans clarisimes.

jordix

• Visitant
« Respondre #193 el: 09 de Gener de 2011, 21:08:04 pm »
Si, la verdad es que sorprende que salga de la convocatoria Alex Ruiz,ya que estaba cumpliendo muy bien,  pero es una posición muy específica que o juegas de titular o es preferible que la plaza en la convocatoria la ocupe alguien de otras prestaciones y más polivalente, pienso yo...

A ver si el descanso a Bermudo le ha ido bien para que vea que nadie tiene garantizada la titularidad y así o espavila o se vuelve a caer en detrimento de Alex.
Sobre Manga tampoco hay noticias al respecto ¿no? Parece ser que Joaquín si que entrará la semana que viene (o estará a punto al menos) pero de Manga no he leido si hay fecha prevista o sigue todo igual.

Bueno, lo importante es que juegue quien juegue salgan a por los 3 puntos y nos den la primera alegría de 2011. A por ellos!!  :bandera :bandera

doncs avui bermudo no ha estat gens pero que gens be! :ko :ko :ko

jordix

• Visitant
« Respondre #194 el: 09 de Gener de 2011, 21:09:00 pm »

doncs perdo no ho he vist per la tele xD
esque estava a l'altre punta :whistle:

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #195 el: 09 de Gener de 2011, 21:24:18 pm »
Hemos puesto más corazon que juego en un auténtico patatal y donde lo importante, aparte de conseguir los 3 puntos, era que nadie se lesionase (esperemos que lo de Puchi no sea nada serio).
El equipo está demostrando que esto va en serio y hemos ganado o sacado buenos resultados en campos muy dificiles que significará que si no perdonamos en casa, podemos ir ganando los average con los de arriba, de momento el primero lo tenemos y si ganamos el domingo al Badalona ya seran 2 y una moral por las nubes.
Felicidades a toda la familia arlequinada!   

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #196 el: 09 de Gener de 2011, 21:42:33 pm »
- 3 jugades de perill en la primera part, les 3 per la banda de Bermudo.

- 1 pèrdua de pilota de Bermudo a 3/4 del nostre camp que casi ens costa un gol en contra.

Cal dir alguna cosa més?

D'altra banda, com no mesurin els preus pel partit contra el Badalona, aquí hi ha un que potser el veu des de casa. Per què? Molt senzill. Prefereixo estalviar pel possible play off ja que és més que probable que si el fem, ens facin pagar jornada econòmica en algun partit. A més, tot i ser un partit de Tercer - Segon classificat, crec que em sabrà molt millor pagar una entrada de jornada econòmica pel Play Off que no pas per aquest partit de lliga.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #197 el: 09 de Gener de 2011, 21:58:19 pm »
el sabadell a jugado muy muy bien la segunda parte

pero ya al final se le ha ido de las manos

- 1 pèrdua de pilota de Bermudo a 3/4 del nostre camp que casi ens costa un gol en contra.

Cal dir alguna cosa més?

D'altra banda, com no mesurin els preus pel partit contra el Badalona, aquí hi ha un que potser el veu des de casa. Per què? Molt senzill. Prefereixo estalviar pel possible play off ja que és més que probable que si el fem, ens facin pagar jornada econòmica en algun partit. A més, tot i ser un partit de Tercer - Segon classificat, crec que em sabrà molt millor pagar una entrada de jornada econòmica pel Play Off que no pas per aquest partit de lliga.
yo si vale mas de 5 euros no voy y me enfado tss los partidos guapos nos clavan mas pasta

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8992
« Respondre #198 el: 09 de Gener de 2011, 22:14:09 pm »

Apart del penal, jo he vist una clarísima del Cheikh al final del partit o al desconte, tot sol, que en contes de xutar, no se que nassos ha fet pero que jo ja veia gol clarísim

Realment hem tingut moolta sort avui!!! Així es el futbol
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #199 el: 09 de Gener de 2011, 22:16:20 pm »
el sabadell a jugado muy muy bien la segunda parte

pero ya al final se le ha ido de las manos

Cal dir alguna cosa més?

yo si vale mas de 5 euros no voy y me enfado tss los partidos guapos nos clavan mas pasta

Doncs jo si abaixen el preu de les entrades m'esborro de soci volem un equip a segona A però de gratis que paguin els demés que vingui un rei d'arabia que ho pagui tot, el diumenge que be seria una bona oportunitat per deixar els carnets a casa i pagar l'entrada normal perquè si fem el play-off es necessitaran calè per pagar primes als jugadors. a mi cada partit de lliga en costa 8.5 € cada quince dies . :angry2: :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡