Autor Tema: J-20 Lleida - Sabadell , Diumenge 9 de Gener 17:00  (Llegit 36817 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:J-20 Lleida - Sabadell , Diumenge 9 de Gener 17:00
« Respondre #200 el: 09 de Gener de 2011, 22:24:32 pm »
Alex titular ja siusplau :trebol :trebol
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #201 el: 09 de Gener de 2011, 22:27:56 pm »
doncs jo diria que just després de fer el gol si que l'han repetit dues o tres vegades

en el moment del gol cla k han fet 2 o 3 repeticions, estem parlant del final del partit on normalment fiken els gols del partit
a okok doncs ara que ho dius si que es veritat que han posat el penal només i no el gol.
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #202 el: 09 de Gener de 2011, 22:28:40 pm »
el sabadell a jugado muy muy bien la segunda parte

pero ya al final se le ha ido de las manos
- 3 jugades de perill en la primera part, les 3 per la banda de Bermudo.

- 1 pèrdua de pilota de Bermudo a 3/4 del nostre camp que casi ens costa un gol en contra.

Cal dir alguna cosa més?

D'altra banda, com no mesurin els preus pel partit contra el Badalona, aquí hi ha un que potser el veu des de casa. Per què? Molt senzill. Prefereixo estalviar pel possible play off ja que és més que probable que si el fem, ens facin pagar jornada econòmica en algun partit. A més, tot i ser un partit de Tercer - Segon classificat, crec que em sabrà molt millor pagar una entrada de jornada econòmica pel Play Off que no pas per aquest partit de lliga.
yo si vale mas de 5 euros no voy y me enfado tss los partidos guapos nos clavan mas pasta

Doncs jo si abaixen el preu de les entrades m'esborro de soci volem un equip a segona A però de gratis que paguin els demés que vingui un rei d'arabia que ho pagui tot, el diumenge que be seria una bona oportunitat per deixar els carnets a casa i pagar l'entrada normal perquè si fem el play-off es necessitaran calè per pagar primes als jugadors. a mi cada partit de lliga en costa 8.5 € cada quince dies . :angry2: :mmmm

Inda, Évir és soci. Suposo que es refereix a les entrades per a soci a les jornades econòmiques...  :beer2
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #203 el: 09 de Gener de 2011, 22:31:50 pm »
Al fòrum del lleida estan una mica esveradets, em sembla que m'haureu d'ajudar a calmar-los una miqueta,ah, i he deixat un missatge que em sembla que no els hi fara gaire gràcia :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

:beer2 :beer2
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #204 el: 09 de Gener de 2011, 22:35:03 pm »

- 1 pèrdua de pilota de Bermudo a 3/4 del nostre camp que casi ens costa un gol en contra.

Cal dir alguna cosa més?

D'altra banda, com no mesurin els preus pel partit contra el Badalona, aquí hi ha un que potser el veu des de casa. Per què? Molt senzill. Prefereixo estalviar pel possible play off ja que és més que probable que si el fem, ens facin pagar jornada econòmica en algun partit. A més, tot i ser un partit de Tercer - Segon classificat, crec que em sabrà molt millor pagar una entrada de jornada econòmica pel Play Off que no pas per aquest partit de lliga.
yo si vale mas de 5 euros no voy y me enfado tss los partidos guapos nos clavan mas pasta

Doncs jo si abaixen el preu de les entrades m'esborro de soci volem un equip a segona A però de gratis que paguin els demés que vingui un rei d'arabia que ho pagui tot, el diumenge que be seria una bona oportunitat per deixar els carnets a casa i pagar l'entrada normal perquè si fem el play-off es necessitaran calè per pagar primes als jugadors. a mi cada partit de lliga en costa 8.5 € cada quince dies . :angry2: :mmmm

Inda, igual que tu estàs en el teu dret d'anar-hi, nosaltres estem en el nostre dret d'anar o no. Jo, com ha dit Évir, si costa més de 5€ no crec que hi vagi, i ja he dit el meu per què. M'agrada més gastar-me el que calgui en un partit del Sabadell a casa com a Play Off, que no un partit que fan per la televisió i que és de lliga regular.

A més, això de la 3a jornada econòmica se l'han tret de la butxaca. A l'Assemblea del mes de maig, es va "votar" que si. Una votació feta a mà alçada i on van comptar els vots com van voler. La platea baixa del saló d'actes, coberta tota ella per directius i/o amics propers a gent de la directiva van votar que si ( i no tots ).

La Platea alta, coberta per socis del Sabadell que conec personalment, no hi havia ni un quart que votés a favor, és més, hi va haver indignació quan un soci va preguntar si seria una tercera jornada econòmica i ens van respondre que no era ben bé una jornada econòmica, sinó d'ajuda al club. On és la diferència?

Volem ser un club seriós... i ara que sembla que en el terreny de joc ho som, comencen a fallar coses tan simples com votacions en una assemblea...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #205 el: 09 de Gener de 2011, 22:39:09 pm »

Inda, Évir és soci. Suposo que es refereix a les entrades per a soci a les jornades econòmiques...  :beer2

A mi el que amb rebenta es que li anem a buscar 10€ al CES i després no miren en barres a la disco o al bar, les coses clares si un no te calé ha de prioritzar el que vol fer, si volem un equip a segona A l'hem de pagar i si no fem com el Terrassa i anem a tercera :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #206 el: 09 de Gener de 2011, 22:40:37 pm »

A mi el que amb rebenta es que li anem a buscar 10€ al CES i després no miren en barres a la disco o al bar, les coses clares si un no te calé ha de prioritzar el que vol fer, si volem un equip a segona A l'hem de pagar i si no fem com el Terrassa i anem a tercera :mmmm

Totalment d'acord amb tu, company.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #207 el: 09 de Gener de 2011, 22:41:59 pm »

Cal dir alguna cosa més?

Inda, igual que tu estàs en el teu dret d'anar-hi, nosaltres estem en el nostre dret d'anar o no. Jo, com ha dit Évir, si costa més de 5€ no crec que hi vagi, i ja he dit el meu per què. M'agrada més gastar-me el que calgui en un partit del Sabadell a casa com a Play Off, que no un partit que fan per la televisió i que és de lliga regular.

A més, això de la 3a jornada econòmica se l'han tret de la butxaca. A l'Assemblea del mes de maig, es va "votar" que si. Una votació feta a mà alçada i on van comptar els vots com van voler. La platea baixa del saló d'actes, coberta tota ella per directius i/o amics propers a gent de la directiva van votar que si ( i no tots ).

La Platea alta, coberta per socis del Sabadell que conec personalment, no hi havia ni un quart que votés a favor, és més, hi va haver indignació quan un soci va preguntar si seria una tercera jornada econòmica i ens van respondre que no era ben bé una jornada econòmica, sinó d'ajuda al club. On és la diferència?

Volem ser un club seriós... i ara que sembla que en el terreny de joc ho som, comencen a fallar coses tan simples com votacions en una assemblea...

Doncs allà mateix s'havia d'impugnar l'assemblea
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #208 el: 09 de Gener de 2011, 22:43:15 pm »
Que victoria tan importan... quins 3 punts més bons que hem guanyat...

Ja els hi està bé a aquests del Lleida, quina forma d'embrutar la afició amb crits racistes, etc. Lamentable.

Ara, pel Badalona!  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #209 el: 09 de Gener de 2011, 22:45:26 pm »
A l'assemblea alguns no vàrem aixecar el braç per que no estàvem d'acord. Simplement, la majoria va aixecar el braç, doncs bé, és el que vol la majoria.

Això si, jo com que no estava d'acord, ni vaig aixecar el braç ni aniré si em claven més de 5€ desprès d'haver pagat el carnet de soci meu, el de la meva filla i l'entrada de la jornada econòmica contra el Sant Andreu. A més, que ja serà dia 16 de Gener, i s'ha d'ajustar el pressupost per arribar còmode a fi de més.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #210 el: 09 de Gener de 2011, 22:48:24 pm »
A l'assemblea alguns no vàrem aixecar el braç per que no estàvem d'acord. Simplement, la majoria va aixecar el braç, doncs bé, és el que vol la majoria.

Això si, jo com que no estava d'acord, ni vaig aixecar el braç ni aniré si em claven més de 5€ desprès d'haver pagat el carnet de soci meu, el de la meva filla i l'entrada de la jornada econòmica contra el Sant Andreu. A més, que ja serà dia 16 de Gener, i s'ha d'ajustar el pressupost per arribar còmode a fi de més.

Correcte birrero.
Tothom pot decidir si anar o no. I jo si val més de 5€ em permetre de veure-ho a casa.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #211 el: 09 de Gener de 2011, 22:49:12 pm »

:rei toda la razon se supone que el carnet de socio es para ir a todos los partidos sin pagar de la liga en casa y los mas emocionantes aprovechan para sacarnos el dinero. algunos somos humildes como tu y yo.

Correcte birrero.
Tothom pot decidir si anar o no. I jo si val més de 5€ em permetre de veure-ho a casa.
lo dan por la tv?

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #212 el: 09 de Gener de 2011, 22:50:26 pm »
- victòria de prestigi.
- victòria molt treballada.
- victòria amb un molt bon plantejament estratègic sobre el camp.
- victòria davant les càmares de TV
- victòria davant d´una afició que inclou entre ells a uns elements que s´han caracteritzat per un comportament hostil i desagradable cap al nostre equip, al marge de detalls "barri-baixers" i racistes cap a dos jugadors. (òbviament no m´estic referint a tota l´afició del Lleida, on em consta que hi ha gent molt diferent a aquesta.).

JORNADA RODONA.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #213 el: 09 de Gener de 2011, 23:06:26 pm »
veient el partit  cuant surtien els escuts de lleida y sabadell pel 33,el escut del sabadell posaba "centro de deportes sabadell"es mes vell que la *****,tan catalans que son els de tv3...
SOM DE 2a A!!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1542
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #214 el: 09 de Gener de 2011, 23:46:43 pm »
Gran partit de ce .sabadell el porter encara esta buscant per on li ha ficat la pilota Hiro , Rayo ta caigut i bon raig xq tirar el penal on las tirat vaja tela, aveure aficionats i simpatizants del ue Patatal fc cada vegada em recordeu mes el terrasa em molts sentits ,respecte el comentari que han posat  sobre que el badalona ens dona vint mil voletes al nostre ce .sabadell pues 1.tenim un camp de futbol de 1A cosas ke el badalona tenen plastic i ciment.i nosaltres tenim una cosa que vosaltre Ue patatal no tindreu mai i una aficio fidel que sempre esta amb sabadell a les bones a i a les dolentes i mireu ojala Acabeu Baixant per impagaments . El año que viene Ue Patatal vs Tarrasa Duel de la 3 divisió  :whistle:
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #215 el: 09 de Gener de 2011, 23:52:51 pm »
veient el partit  cuant surtien els escuts de lleida y sabadell pel 33,el escut del sabadell posaba "centro de deportes sabadell"es mes vell que la *****,tan catalans que son els de tv3...

Cert Hervi. És una vergonya que posin l'escut que no és (tant costa entrar a la wikipèdia???) i que en TOTS els partits simpatitzin amb l'equip que  juga contra el sabadell. El futbol.cat està prou bé però les retransmissions fan vergonya.

Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #216 el: 10 de Gener de 2011, 00:28:01 am »
Grandíssim resultat en un camp molt complicat...... i seguim somiant.
Un duel també de curiositats i és que era el 4rt partit de la temporada contra el Lleida. Només els hem fet 2 gols, els dos d'Hiroshi i ells encara no ens n'han fet cap. I Rayo ha fallat un penal, al igual que va passar amb Juvenal al 1r partit de lliga.

Per cert, és força vergonyós el que s'ha de veure i escoltar per TV-3.
A Lluís Cervelló li diria que es documentés una mica abans de dir segons quines bajanades i al Gonzalvo no entenc com encara pot continuar narrant partits. No té ni idea, ho fa malament i a sobre els colors se li noten massa.............. Sr. Gonzalvo, quan juguen dos equips catalans intenti que no se li noti tant qui no vol que guanyi. Vergonya els hauria de fer, fer retransmissions com les d'avui, tot rematat per un escut............ un escut que no és l'oficial....... i això és molt greu.
Sempre sóc un ferm defenssor de TV-3 però amb retransmissions com les d'avui em cau la cara de vergonya. I el que si que tinc clar, és que si Jordi Sunyer fes la 2a B, coses que he escoltat i vist avui, segur que no haurien succeit.
« Darrera modificació: 10 de Gener de 2011, 15:03:46 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #217 el: 10 de Gener de 2011, 00:48:28 am »
aquest es l'escut que treuen els de tv3,no es veu amb molta claritat,pero es pot llegir centro de deportes sabadell.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat sabadell69

• Aleví
  • Missatges: 95
« Respondre #218 el: 10 de Gener de 2011, 02:38:56 am »
grande de navas, que paradones que se a metido, grande sabadell y 3 puntos muy valiosos que nos hacen irnos un poquito mas de los equipos que nos siguen, el partido contra el badalona aun es mas importante...ENTRE TODOS PODREMOSS...todoss a animarr vamos sabadelll :bandera :scut

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #219 el: 10 de Gener de 2011, 10:26:58 am »
Diumenge, dia 9/01, jornada rodona.Ahir vaig estar a les Terres de Ponent, primer per fondrem una bona cargolada i posteriorment per gaudir/ patir dels de Qudrus.
Només voldria dir que les sensacions que vaig tenir abans, durant i després del partit van ser molt bones, com ja ens comencen a tenir acostumats els homes de Carreras, sembla que tornem a ser aquell equip complicat de fa unes dècades,  la resta, crec que ja ho heu anat exposant la resta de foreros.
Avui dilluns, toca gaudir de la victòria i fer volar coloms, però a partir de demà, a tocar de peus a terra, carregar-nos d’humiltat i començar a pensar amb el Badalona.

Salut i Visca el Sabadell!!!

P.D.: Ilerdetes, una opinió (de bon rotllo), si animessiu més, insultessiu menys i us oblidessiu dels HHVV, que bons serieu...
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.