Autor Tema: UNA NACIÓ! UNA SELECCIÓ!  (Llegit 2012 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
UNA NACIÓ! UNA SELECCIÓ!
« el: 28 de Desembre de 2010, 21:46:50 pm »
Catalunya guanya amb comoditat Hondures (4-0)

Catalunya ha derrotat amb comoditat la selecció d'Hondures, en un partit que només ha tingut història als primers compassos, quan els dos equips han buscat amb intensitat la porteria contrària. Però que s'ha acabat de seguida que la selecció que entrena Johan Cruyff ha decidit agafar la pilota i convertir-se en l'amo i senyor de l'enfrontament.

Cruyff ha plantejat un equip molt ofensiu i durant la primera meitat ha aconseguit un percentatge de més del 70% de posessió de pilota. Malgrat que als primers compassos eren els hondurenys qui portaven la iniciativa, la selecció catalana s'ha fet amb el control de la pilota i ha dominat de forma molt clara durant tot el partit.

El primer gol del partit ha estat obra de Ferran Corominas. El jugador de l'Espanyol ha avançat la selecció catalana al minut 26 de la primera part després d'una jugada individual de Bojan, a l'interior de l'àrea. El de Linyola ha arribat a la ratlla de fons, ha centrat una pilota bombada amb la cama dreta, i Coro, tot sol al seogn pal, ha rematat amb el cap a gol.

A l'inici del segon temps, Sergio García ha rebut una pilota a l'àrea, de Bojan. El del Bon Pastor ha fet un molt bon control que li ha servit per superar el defensa i encarar la porteria; i amb un toc suau, ha superat el porter Canales per alt. Al quart d'hora de la segona, Bojan ha rebut una pilota a la frontal, després de desmarcar-se; i ha regatejat el porter Canales i ha marcat d'un xut creuat. I al minut 70 de partit, una altra vegada Bojan ha rebut la pilota a l'espai, ha superat la sortida del porter i, a porteria buida, ha marcat el 4 a 0 definitiu.

Catalunya 4 - Hondures 0

CATALUNYA: Valdés; Damià, Puyol, Víctor Ruiz, De la Bella; Busquets, Verdú, Javi Márquez; Sergio García, Coro i Bojan. També han jugat Kiko Casilla, Òscar Serrano, Sergio Gonzàlez, Rafa Jordà, Bartra, Fontàs, David García i Álvaro Vázquez.

HONDURES: Canales; Acevedo, Leverón, Norales, Ávila; Mario, Jorge Claros, Núñez, Óscar García; Welcome i Rojas.

GOLS: 1-0 (26') Coro. 2-0 (50') Sergio García. 3-0 (60') Bojan. 4-0 (71') Bojan

ÀRBITRE: Estrada Fernández (Col·legi català)

ESTADI: Olímpic Lluís Companys. 28.150 espectadors

:anims :animsNo ens cansarem d'insistir! Volem seleccions nacionals dels Països Catalans!  :anims :anims
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:UNA NACIÓ! UNA SELECCIÓ!
« Respondre #1 el: 29 de Desembre de 2010, 15:32:56 pm »
Gran partit de Catalunya en el que es demostrarque Catalunya podria estar entre les millors seleccions del món, en canvi Espanya sense els catalans pocs cosa podria fer...
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #2 el: 29 de Desembre de 2010, 15:38:34 pm »
Estic molt content per aquesta victoria, Visca Catalunya :hurra :hurra

Gran partit de Catalunya en el que es demostrarque Catalunya podria estar entre les millors seleccions del món, en canvi Espanya sense els catalans pocs cosa podria fer...

Totalment d'acord amb tu, company. , Molt d'acord amb tu. Ojalà que s'en donguin compte de que podríem ser una selecció perfectament. Però en el cas de que ho fossim(que no ho crec), tots els jugadors catalans que han jugat amb la selecció espanyola podríen jugar per catalunya?

Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #3 el: 29 de Desembre de 2010, 15:45:34 pm »
Estic molt content per aquesta victoria, Visca Catalunya :hurra :hurra

Totalment d'acord amb tu, company. , Molt d'acord amb tu. Ojalà que s'en donguin compte de que podríem ser una selecció perfectament. Però en el cas de que ho fossim(que no ho crec), tots els jugadors catalans que han jugat amb la selecció espanyola podríen jugar per catalunya?
No ho crec, perquè quan un jugador porta 2/3 anys jugant en un país i la seva selecció no l'ha fet jugar el pot seleccionar el país on juga però si ja l'ha seleccionat el seu país natal no. Suposu que en quest cas deu passar el mateix, per tant tots els que han jugat amb Espanya amb la selecció senior no podrien jugar. Això si si només hi han jugat en categories inferiors com la Sub-20 no passa el mateix.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #4 el: 30 de Desembre de 2010, 20:59:16 pm »
No anava a veure la selecció desde el 2002, fart de tantes costellades al Camp Nou contra rivals sudamericans. Aquest cop em van engrescar , en part per tornar Montjuic on Catalunya ha jugat els partits més mitics. La veritat es que va anar millor del que m'esperava. Lo dolent , els veins de graderia que em va tocar , nois culers de nova generació , màxim 18 anys ,  que no veuen més enlla que el seu Barça  i tota l'estona tocant els ous amb càntics culers que no venien a cuento criticant els jugadors d'origen perico o altres. Lo més curiós es que vaig escoltar que eren de Sabadell , i clar , evidentment cap referencia a l'equip de la ciutat on resideixen i del cual , segurament no sabien ni com vesteix..

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 02 de Gener de 2011, 13:01:22 pm »
Doncs jo no vaig anar, per l'horari, per el fred i per que l'última vegada, les aficions estaven massa barrejades i jo soc dels que prefereixo més separació entre aficions i ara em sap greu. Per el que m'ha dit una amiga filla d'hondurenys, els van recomanar posar-se en un dels formatges del Lluís Companys, i tampoc va fer gaire fred.

Lo dolent , els veins de graderia que em va tocar , nois culers de nova generació , màxim 18 anys ,  que no veuen més enlla que el seu Barça  i tota l'estona tocant els ous amb càntics culers que no venien a cuento criticant els jugadors d'origen perico o altres.
Doncs sort que no tenies noies darrera, babejant amb Bojan. A la Copa Catalunya, vaig veure unes, que era espectacular. Ens van regar la grada de la Nova Creu Alta de franc.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #6 el: 02 de Gener de 2011, 16:34:16 pm »
Jo crec que en aquesta selecció, unicament haurien de jugar els jugadors que se senten catalans i no espanyols. Hi havia massa infiltrat...

VISCA CATALUNYA LLIURE!
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #7 el: 03 de Gener de 2011, 20:06:17 pm »
Jo crec que en aquesta selecció, unicament haurien de jugar els jugadors que se senten catalans i no espanyols. Hi havia massa infiltrat...

VISCA CATALUNYA LLIURE!

Refrent això que comentes, el jugador Sergio González que juga al Llevant hi abans ho havia fet al Depor i Espanyol, van comentar-me que havia dit que el català era un dialecte. Perdoneu però jo no puc entendre com un tio així pot anar convocat amb la selecció catalana, i encara menys com no convoquen a l'Oleguer, un dels únics jugadors de futbol que s'ha decantat fermament per l'oficialitat de la nostra selecció.
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 03 de Gener de 2011, 21:26:15 pm »

VISCA CATALUNYA LLIURE!

Refrent això que comentes, el jugador Sergio González que juga al Llevant hi abans ho havia fet al Depor i Espanyol, van comentar-me que havia dit que el català era un dialecte. Perdoneu però jo no puc entendre com un tio així pot anar convocat amb la selecció catalana, i encara menys com no convoquen a l'Oleguer, un dels únics jugadors de futbol que s'ha decantat fermament per l'oficialitat de la nostra selecció.
Totalment d'acord amb tu, company....

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #9 el: 03 de Gener de 2011, 21:28:12 pm »
Berni, era a aquest jugador al que em referia, però veig que ja ho has dit tu abans de mi.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!