JA ERA HORA!
Crec que ja va funcionar bastant bé l'anterior prohibició, donc recordo tornar de discoteques on la roba anava directament a la rentadora i jo a la dutxa abans d'anar a dormir, mentre que un cop feta la prohibició tornava amb bona olor, potser una mica suadet peró sense fer olor a 'm****'.
Als bars passa el mateix. Fa temps que evito els bars de fum ja que no m'agrada arrossegar males olors. De fet, celebro la prohibició total del tabac.
PERSECUCIÓ? Home, crec que no. Fa anys es va prohibir i promocionar que la gent conduís beguda per que hi havien morts i els bebedors no es van sentir perseguits. Sé que no 'sembla' el mateix peró... és normal que una família vagi al bar i un nedó i un infant aguantin certs ambients?
Sobre els locals que van fer obres per poder fumar, recordar que els mateixos hostalers sabíen perfectament que aviat es pohibiría fumar del tot.
A EUROPA molts països ja no deixen fumar als bars. I al contrari del que es creia, la prohibició va fer augmentar la facturació dels bars un 15%. LA RAÓ ES que només fumen 1 de cada 4 persones i que gent que no anava als bars pel fum, ara hi va.
De fet, jo mateix no anava al bar de vegades per aquesta raó. Ara, hi aniré.