Autor Tema: LA COPA DEL MÓN DE FUTBOL A SABADELL !! (entre aquesta setmana i la vinent)  (Llegit 11650 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Doncs això.... que avui on treballo hem fet un plafó el qual possa: LA COPA DEL MÓN A SABADELL" . I és que un dia d'aquests (el dia exacte no el sé) tots els que vulguin imagino que podran anar a veure en viu la Copa del Món a la nostra ciutat.

De moment només he trobat per Internet aquesta notícia... si algú en pot aportar més dades seria d'agrair....

http://www.larazon.es/noticia/261-los-reyes-magos-traen-a-barcelona-la-copa-del-mundo-de-futbol

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re:LA COPA DEL MÓN DE FUTBOL A SABADELL !! (entre aquesta setmana i la vinent)
« Respondre #1 el: 04 de Gener de 2011, 22:59:31 pm »
Según radio sabadell...

Copa del Món a Sabadell
Al marge de l'actualitat del CE Sabadell, la Federació Catalana de Futbol (FCF) i l'Ajuntament de Sabadell han anunciat aquest migdia que la Copa del Món visitarà diumenge la ciutat. Dins del calendari de visites que està realitzant a diferents ciutats el trofeu guanyat per la selecció espanyola a Sud-àfrica l'estiu passat, el Casal Pere Quart serà l'escenari on s'exposarà la copa aquest diumenge. Tots els ciutadans que es vulguin apropar a la instal·lació podran fotografiar-se amb la copa. L'horari de visita serà de 10h. a 14h. i de 17h. a 20h.   

© Ràdio Sabadell 94.6. Prohibida la seva utilizació, reproducció o divulgació total o parcial sense esmentar-ne l'origen.

El domingo en el casal Pere IV
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #2 el: 04 de Gener de 2011, 23:04:13 pm »
Según radio sabadell...

Copa del Món a Sabadell
Al marge de l'actualitat del CE Sabadell, la Federació Catalana de Futbol (FCF) i l'Ajuntament de Sabadell han anunciat aquest migdia que la Copa del Món visitarà diumenge la ciutat. Dins del calendari de visites que està realitzant a diferents ciutats el trofeu guanyat per la selecció espanyola a Sud-àfrica l'estiu passat, el Casal Pere Quart serà l'escenari on s'exposarà la copa aquest diumenge. Tots els ciutadans que es vulguin apropar a la instal·lació podran fotografiar-se amb la copa. L'horari de visita serà de 10h. a 14h. i de 17h. a 20h.   

© Ràdio Sabadell 94.6. Prohibida la seva utilizació, reproducció o divulgació total o parcial sense esmentar-ne l'origen.

Los de Can Capablanca seguramente estarán pensando en tirar piedras a todo el q se acerque al Casal Pere IV para presenciar la copa ganada por la anticatalanista selección de España.

FORA FEIXISTES DE SABADELL !!!  Sabadell is not Spain !!!  :Paletas: :Paletas:

:please: :please: O0 O0 O0 :spam :spam

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #3 el: 04 de Gener de 2011, 23:08:42 pm »
Según radio sabadell...

Copa del Món a Sabadell

Los de Can Capablanca seguramente estarán pensando en tirar piedras a todo el q se acerque al Casal Pere IV para presenciar la copa ganada por la anticatalanista selección de España.

FORA FEIXISTES DE SABADELL !!!  Sabadell is not Spain !!!  :Paletas: :Paletas:

:please: :please: O0 O0 O0 :spam :spam

Però que coi dius torracollons?
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #4 el: 04 de Gener de 2011, 23:26:08 pm »
Jo a les 9 estaré fent cua, perquè la vull veure, em fa gràcia, i si puc, una foto amb la camiseta del Sabadell hi caurà :D

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #5 el: 04 de Gener de 2011, 23:28:20 pm »
primer de tot no crec q tinguis suficient confiança per dir-me a mi "torracollons", més q res perq no ens coneixem de res. I segon dir-te que simplement el q donava és un petit avís de que espero que no s'hagin de lamentar incidents en un lloc on la gent simplement anirà a presenciar en viu la copa guanyada per la selecció espanyola. Ho dic perq després de veure com a Terrassa cremaven una pantalla gegant en la qual es tenia q veure un partit d'Espanya a la Eurocopa, crec q encara no ho tenim tot vist i menys per part d'aquests q no tenen feina i van a boicotejar qualsevol tipus d'esdeveniment especial de la ciutat.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #6 el: 04 de Gener de 2011, 23:35:29 pm »
Mira si no t'agrada el qualificatiu torracollons t'espaviles, perquè a mi tampoc m'agrada que vagis dient mentides del Casal Independentista de Can Capablanca.
I d'altra banda que coi té a veure el casal de Sabadell amb que es cremés una pantalla de la selecció veïna a Terrassa.
I si boicotejar qualsevol tipus d'esdeveniment, és intentar frenar un xenòfob i racista com l'Anglada encantat de fer-ho.
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 04 de Gener de 2011, 23:47:04 pm »
Necessiteu sexe. El sexe relaxa.

BERNI tio, deixa que els que els agrada aquesta selecció gaudeixin amb la copa aquesta. Nosaltres hem de ser més senyors. Ells ens prohibeixen jugar partits oficials, no els hi prohibim que gaudeixin d'un títol que sense els jugadors amb idees iguals o similars a les nostres, com Xavi, Valdés, Cesc, Puyol o Capdevila no tindrien mai.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #8 el: 05 de Gener de 2011, 03:46:45 am »

BERNI tio, deixa que els que els agrada aquesta selecció gaudeixin amb la copa aquesta. Nosaltres hem de ser més senyors. Ells ens prohibeixen jugar partits oficials, no els hi prohibim que gaudeixin d'un títol que sense els jugadors amb idees iguals o similars a les nostres, com Xavi, Valdés, Cesc, Puyol o Capdevila no tindrien mai.

Birrero for president!  :hurra
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #9 el: 05 de Gener de 2011, 11:56:09 am »

Collons que bé que parles :ok
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 05 de Gener de 2011, 17:13:43 pm »
Mira si no t'agrada el qualificatiu torracollons t'espaviles, perquè a mi tampoc m'agrada que vagis dient mentides del Casal Independentista de Can Capablanca.
I d'altra banda que coi té a veure el casal de Sabadell amb que es cremés una pantalla de la selecció veïna a Terrassa.
I si boicotejar qualsevol tipus d'esdeveniment, és intentar frenar un xenòfob i racista com l'Anglada encantat de fer-ho.
Bueno tampoc cal esverar-s'hi tan. Simplement espero q no s'hagin de lamentar incidents, q hi ha gent molt poc respectuosa pel món, i després tatxen de "feixistes" als demés.

Tema Anglada no crec q tingui a veure amb el futbol ni la selecció espanyola, és un cas apart xDD

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #11 el: 05 de Gener de 2011, 17:38:44 pm »
Que la copa aquesta vingui a Sabadell o a l'area metropolitana ho entenc per la gran cuantitat d'espanyols que hi ha. El que em sembla una provocació es que es passegi per indrets de la Catalunya profunda  on corren el risc que els hi cremin el xiringuito. Ho sento po m'encantaria que a Vic o Balaguer es "perdés" la copa

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 05 de Gener de 2011, 18:08:21 pm »
Que la copa aquesta vingui a Sabadell o a l'area metropolitana ho entenc per la gran cuantitat d'espanyols que hi ha. El que em sembla una provocació es que es passegi per indrets de la Catalunya profunda  on corren el risc que els hi cremin el xiringuito. Ho sento po m'encantaria que a Vic o Balaguer es "perdés" la copa

Balaguer i Vic més q la Catalunya profunda crec q formen part de l'`Àfrica profunda". No crec q hi hagin incidents precisament en les poblacions q has descrit, en d'altres potser sí, però esperem q no. A més, si es van passejar per Catalunya els 6 títols del Barça q a molts s'ens en refoten  perq no s'ha d'exhibir un campionat mundial aconseguit per la selecció nacional?  El títol d'Espanya és un títol de tots els espanyols mentre q les copes del Barça només són títols dels q són aficionats del Barça...és a dir a a Sabadell no hi pintava res mentre q la Copa del món al ser Sabadell ciutat espanyola si q hi pinta, i bastant, per molt q pessi.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #13 el: 05 de Gener de 2011, 19:02:02 pm »
Per mi que facin el que vulguin jo no penso anar-hi  :bola
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #14 el: 05 de Gener de 2011, 19:47:03 pm »

Me hace gracia que Sabadell también exponga la copa, pero  no creo que vaya a hacer cola! Tengo ya una edad... 
A mi me gustaría más para Sabadell un partido de la mejor selección del mundo en la Nova Creu Alta.

Desconnectat silverpearl

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 18
« Respondre #15 el: 06 de Gener de 2011, 00:07:06 am »
Copa? Que no enganyin a la gent home, i de bon principi diguin que és una rèplica. Qui vulgui anar que hi vagi, però desaprofitar un bon dia, amb sol i bona temperatura que farà Diumenge fent cua i escoltant les tonteries que se solen escoltar en aquests actes per part de les dos bandes (a favor i en contra), sincerament... A internet hi han moltes fotos de la copa i amb el photoshop avui en dia tothom sap retocar i afegir figuretes i personatges a les fotos.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #16 el: 06 de Gener de 2011, 01:49:01 am »

Balaguer i Vic més q la Catalunya profunda crec q formen part de l'`Àfrica profunda". No crec q hi hagin incidents precisament en les poblacions q has descrit, en d'altres potser sí, però esperem q no. A més, si es van passejar per Catalunya els 6 títols del Barça q a molts s'ens en refoten  perq no s'ha d'exhibir un campionat mundial aconseguit per la selecció nacional?  El títol d'Espanya és un títol de tots els espanyols mentre q les copes del Barça només són títols dels q són aficionats del Barça...és a dir a a Sabadell no hi pintava res mentre q la Copa del món al ser Sabadell ciutat espanyola si q hi pinta, i bastant, per molt q pessi.

Malauradament aquell dia vaig passar per l'Eix Macià amb tot de nens sabadellencs il·lusionats amb les copes del Barcelona... Em vaig sentir tan ofès, tan menyspreat, tan indignat, tan impotent, dolgut...  No pensava amb raciocini. Vaig sentir una animadversió tan forta... Volia robar les copes, fer volar la paradeta en mil trosos, entregar-li al Chelsea la champions que li va robar el barça i aquell àrbit que es va menjar 3 penals clarissims :ko   :bigcry:
Odio amb tota l'ànima al Futbol Club Barcelona.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #17 el: 06 de Gener de 2011, 02:07:52 am »

Malauradament aquell dia vaig passar per l'Eix Macià amb tot de nens sabadellencs il·lusionats amb les copes del Barcelona... Em vaig sentir tan ofès, tan menyspreat, tan indignat, tan impotent, dolgut...  No pensava amb raciocini. Vaig sentir una animadversió tan forta... Volia robar les copes, fer volar la paradeta en mil trosos, entregar-li al Chelsea la champions que li va robar el barça i aquell àrbit que es va menjar 3 penals clarissims :ko   :bigcry:
Odio amb tota l'ànima al Futbol Club Barcelona.

Quina declaració de principis...Quina valentia !!!!!  :clap2

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #18 el: 06 de Gener de 2011, 02:33:06 am »
HI hagi pau home... ja faré fotos i us en dedicaré alguna  :cheer

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #19 el: 06 de Gener de 2011, 09:00:56 am »

Totalment d'acord amb tu, company.
« Darrera modificació: 06 de Gener de 2011, 10:22:12 am per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.