Autor Tema: LA COPA DEL MÓN DE FUTBOL A SABADELL !! (entre aquesta setmana i la vinent)  (Llegit 11666 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:LA COPA DEL MÓN DE FUTBOL A SABADELL !! (entre aquesta setmana i la vinent)
« Respondre #40 el: 17 de Gener de 2011, 22:33:51 pm »
Jo ja he rebut la foto per mail.  :)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
« Respondre #41 el: 20 de Gener de 2011, 14:58:02 pm »
I una pregunta als qui hagueu anat a fer-vos la foto............ ? No la faig per crear cap polèmica..........s implement per curiositat.

Anar a fer-se la foto d'una copa que no és la de debò i és una rèplica, on té la gràcia? La gràcia és el cartell que hi ha al darrera i posa que la copa del món està a Sabadell? Ho preguto perque em sorprèn............ Jo pensava que la copa aquesta anava rulant pels llocs, però l'altre dia em van dir que la original no la deu tenir potser ni la federació.
:S es que mira..

hay 2 copas, la verdadera que la levanta casillas y la federacion la guarda y la replica que es exactamente igual que la verdadera solo que tiene menos oro, la replica es la que trajo casillas a españa cuando salio del avion y la que estaba en sabadell

ami me hacia ilusion ir ya se que es falsa pero no hay ninguna falsa mas verdadera que esa

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #42 el: 21 de Gener de 2011, 14:14:26 pm »
I una pregunta als qui hagueu anat a fer-vos la foto............ ? No la faig per crear cap polèmica..........s implement per curiositat.

Anar a fer-se la foto d'una copa que no és la de debò i és una rèplica, on té la gràcia? La gràcia és el cartell que hi ha al darrera i posa que la copa del món està a Sabadell? Ho preguto perque em sorprèn............ Jo pensava que la copa aquesta anava rulant pels llocs, però l'altre dia em van dir que la original no la deu tenir potser ni la federació.
:S es que mira..

hay 2 copas, la verdadera que la levanta casillas y la federacion la guarda y la replica que es exactamente igual que la verdadera solo que tiene menos oro, la replica es la que trajo casillas a españa cuando salio del avion y la que estaba en sabadell

ami me hacia ilusion ir ya se que es falsa pero no hay ninguna falsa mas verdadera que esa
Y la q estaba en Madrid el mismo día q en Sabadell q copa es? La de plástico que regalan en las tómbolas de la feria?

Yo creo q hay várias réplicas, vamos q k menuda forma d engañar a la gente suerte q no fuí.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #43 el: 21 de Gener de 2011, 16:52:17 pm »
a pues si, abra mas de una replica