Autor Tema: J.21 CE Sabadell-Badalona , Diumenge 16 de Gener 17:00  (Llegit 22441 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
  • Gènere: Masculí
Re:J.21 CE Sabadell-Badalona , Diumenge 16 de Gener 17:00
« Respondre #20 el: 09 de Gener de 2011, 22:53:36 pm »
Jo crec que s'han de fer jornades econòmiques, però si la fan aquest diumenge la ****** del tot. Crec que un soci pagarà més de gust una entrada per veure un partit de play-off que no pas per veure un partit el 16 de gener, a meitat de temporada i possiblement amb un fred que peli. Crec que és una bona oportunitat per fer la primera bona entrada de veritat de la temporada, no dic que baixin els preus de les entrades perquè tampoc estic d'acord, però la jornada econòmica hauria de ser més cap al final, però bé, ja es veurà el diumenge encara que crec que molta gent s'estarà a casa i la NCA lluirà ciment de debò.
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #21 el: 09 de Gener de 2011, 22:59:35 pm »
Jo, com a soci, no penso pagar més de 5€ per veure aquest partit si em fan pagar. No entenc aquest procediment, fan el partit per la televisió i ens foten jornades econòmiques a 10€ per cap.

Realment, si volen cuidar als socis, que busquin solucions i que no exprimeixin sempre la mateixa mamella, que al final no donarem més llet.

Com he vist el partit avui, amb amics, unes birretes fresquetes, unes patatetes i cantant, m'ho he passat molt bé, com per anar a desequilibrar el pressupost de Gener amb una jornada econòmica per que algú no sap buscar recursos econòmics a la directiva.

Jo el mateix, fins a 5 € crec q es poden pagar encara q el donguin per TV i amb el q ens juguem. Ara bé, fer pagar 10 € és un auténtic abús, i més quedant el q queda de campionat i en un mes en el qual qui més qui menys a tingut bastant més gasto del habitual amb el cuento d Nadal i Reis.

Srs de la Directiva jo el mateix més de 5 € no els penso pagar...ja hem quedat amb els companys que anem a l'Estadi que si el preu és superior veurem el partit al bar del José o al de la Penya Sabadell...ambient de futbol davant l'estadi...cubata, tapa d'invitació, no passarem fred i partit en directe per TV....Tots els ingredients per gaudir d'aquest partit...fins i tot més engrescadorsque veure'l des del camp....i quan obren lees portes 15 minuts abans d'acabar aplaudirem al nostre Sabadell per la suposada victòria... Vosaltres mateixos directius....NO US TORNEU A EQUIVOCAR...DIXI

Salinasssssssssssss ssssssssss no haga jornada económica en su bar eh!!!  Opción cubateo + tapeo viendo el partido también la contemplo en caso de q la jornada económica sea d 10 €.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #22 el: 09 de Gener de 2011, 23:04:27 pm »
xDDDDDDDDD en el La llar los arlekinados son bien tratados hombre! xDDD pues yo opino mas de lo mismo, si son mas de 5 euros lo mas seguro k no haya y abro la posibilidad de ponerlo en el bar en la pantalla grande xD
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat xolo

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #23 el: 09 de Gener de 2011, 23:14:33 pm »
pel que tinc entès serà jornada econòmica, però regalaran dos entrades per persona pel pròxim partit a casa contra el benidorm.
per cert ja que l' equip va bé aquest any i hem d' estar units i carreras es el que està present als entrenaments,
jo no criticaria tant a jugadors com bermudo,
si vem fer els 2  play offs  amb campos i de la plata i dot de laterals, no vem baixar amb salmeron, tranquils que podem pujar
amb bermudo.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12570
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 09 de Gener de 2011, 23:21:02 pm »
pel que tinc entès serà jornada econòmica, però regalaran dos entrades per persona pel pròxim partit a casa contra el benidorm.

Doncs si és així, ja em sembla quelcom molt més raonable. No doldrà tant pagar els 10€ si saps que a la propera jornada a casa pots portar dos amics que t'hagin sufragat la castanya econòmica.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #25 el: 09 de Gener de 2011, 23:22:41 pm »
La Jornada econòmica del dia del Sant Andreu va ser un fracàs absolut...Tenint en compte que el partit serà televisat en directe ...ho es fa una jornada econòmica amb preus reduïts ho el fracàs estarà del tot servit...Ah...i suposo que ningú s'atrevirà a criticar al soci...oi?

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #26 el: 09 de Gener de 2011, 23:25:27 pm »

Doncs si és així, ja em sembla quelcom molt més raonable. No doldrà tant pagar els 10€ si saps que a la propera jornada a casa pots portar dos amics que t'hagin sufragat la castanya econòmica.
Doncs vist així seria una bona manera de solucionar-ho però segueixo pensant que la gent no voldrà anar a l'estadi el diumenge.
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #27 el: 09 de Gener de 2011, 23:29:50 pm »

Companys siguem realistes...els que sentim el Sabadell, disortadament som pocs...

A mi m'ha costat dixar el carnet....dies que no podia assistir a l'Estadi.....

REPETEIXO SRS DE LA DIRECTIVA COM A MOLT 5 €
« Darrera modificació: 09 de Gener de 2011, 23:32:22 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #28 el: 09 de Gener de 2011, 23:47:34 pm »
El tema de regalar 2 entrades pel partit contra el Benidorm no em soluciona una jornada económica de 10 €, més q res perq no sé jo qui voldrà/podrà venir d'aquí 15 dies a la NCA  a veure el partit amb el Benidorm, apart d q si malament no recordo encara conservo les invitacions q tenim amb el carnet de soci i q encara no he gastat. És com si ens regalessin 2 entrades pel cine a les 21 H del vespre del proper diumenge, no tinc jo perq tenir ganes d'anar diumenge a les 21 H al cine xDDD  resumint q no tinc perq buscar-me com un desesperat a 2 familiars q vulguin venir el dia del Benidorm i q em compensin els 10 € gastats en una jornada económica programada pel partit anterior.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #29 el: 09 de Gener de 2011, 23:56:05 pm »
El tema de regalar 2 entrades pel partit contra el Benidorm no em soluciona una jornada económica de 10 €, més q res perq no sé jo qui voldrà/podrà venir d'aquí 15 dies a la NCA  a veure el partit amb el Benidorm, apart d q si malament no recordo encara conservo les invitacions q tenim amb el carnet de soci i q encara no he gastat. És com si ens regalessin 2 entrades pel cine a les 21 H del vespre del proper diumenge, no tinc jo perq tenir ganes d'anar diumenge a les 21 H al cine xDDD  resumint q no tinc perq buscar-me com un desesperat a 2 familiars q vulguin venir el dia del Benidorm i q em compensin els 10 € gastats en una jornada económica programada pel partit anterior.
[/b]

Totalment d'acord.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #30 el: 10 de Gener de 2011, 00:03:56 am »

Totalmente de acuerdo contigo también. Entradas para los socios a 5€ y a 3€ para los jubilados y los juveniles, y en vez de regalarnos entradas para gente que ni nos va ni nos viene que dejen el mismo precio de siempre para los no-socios, así con suerte además de los socios que paguemos se apuntará alguno y puede que también algun grupo de aficionados del Badalona.  :beer2

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #31 el: 10 de Gener de 2011, 00:17:53 am »
És realment estrany fer pagar en un partit que es dona per la tele i que encara està a la jornada 21 de lliga. Potser aquesta seria aquella mitja jornada econòmica que es va dir que es faria...? Si no fos així ja portariem 2 jornades econòmiques en només mitja lliga..... :mmmm

Crec que la directiva s'equivoca, i ara més que mai l'equip necessita veure un estadi ple en un partit que podria posar-nos en 2a. posicó.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat sabadell69

• Aleví
  • Missatges: 95
« Respondre #32 el: 10 de Gener de 2011, 02:47:13 am »
y entonces para los no socios ke precios son? yo esta jornada lo veo una tonteria que sea economica, esta semana el campo tendria que estar a reventar, siendo economica y dondolo por la tele...nose nose lo dejaria para otra semana la economica

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #33 el: 10 de Gener de 2011, 07:27:57 am »
Jo crec que aquest diumenge el que conve es omplir la NCA espero que la directiva no faci pagar mes de 5 euros als socis sino tindran un altre fracas

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #34 el: 10 de Gener de 2011, 08:28:21 am »
Tenint en compte que encara han de passar per la Nova Creu Alta, l'Alcoyano, l'Orihuela o inlcús el propi Alicante, no entenc sincerament que aquest diumenge ens puguin col.locar una jornada econòmica i més quan ens televisen. Almenys, amb el Sant Andreu ens van televisar en diferit, però amb el Badalona, donant el partit en directe????? Insisteixo, no ho entenc!
Aquest era partit per oferir el soci la possibilitat de portar un acompanyant gratuïtament i haver establert preus assequibles que no populars per la resta d'afeccionats. Com sempre, nosaltres més chulos que ningú, anem al revés del món. Ens empenyem en posar-lis les coses fàcils als rivals amb un estadi mig vuit, i encara té més delicte que ho fem davant un equip, com el Badalona, que a casa seva tampoc és que sigui una afició massa "amable" amb els rivals...
Ara és moment d'omplir el camp, no d'entrades de 1500 espectadors... En fi, el de sempre, tot plegat quedarà en un clam en el desert.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA EXPLOTADISSIMA AFICIO!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #35 el: 10 de Gener de 2011, 11:17:04 am »
aviam... no volem pujar a segona A? Aixo suposa una mica d'esforç per part de tots, l'afició estem per animar, però també per ajudar si fa falta! I fer algunes jornades economiques, com es fa cada any, no ho veig cap drama.. i sempre sembla que ho sigui.

Fer un equip que pugui pujar no és gratis.. si es fa la jornada economica, serà per necessitat. I aquest any sembla que esportivament la cosa va força bé! No he vist encara quins preus hi haurà.. però tot és qüestió de PRIORITATS! Hi ha gent que prefereix gastar-se 10 euros en anar al cine i comprar-se unes crispetes (que més barato no és), o nosequants euros per entrar a una disco, i nosequantsmés per beure un cubata... doncs jo vull veure un partit del segon contra el tercer, i animar a tope per superar el Badalona!

No entenc l'actitud de pasivitat en plan "jo soc soci pero no vull pagar gaire,eh..." que paguin els altres, i repeteixo crec que tot és qüestió de prioritats (i que consti que jo també tinc molts altres gastos, hipoteca, etc.. )

vinga ànims! Que hem d'anar pas a pas.. pero aquest any té molt bona pinta això!!!

Aquest any si!
Òscar
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #36 el: 10 de Gener de 2011, 11:42:40 am »
És un partit clau, un partit de 7 punts xD 3 que podem sumar, 3 que el Badalona pot perdre i 1 del gol average .. si el Orihuela no guanya al Castellon podem ser LIDERS després de moooolt de temps, qui no volgui pagar està en el seu dret però no ens passem la setmana parlant d'això, que el partit es mereix parlar de futbol. Amb 1500 espectadors o amb 6000 s'ha de guanyar SI o SI !!!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #37 el: 10 de Gener de 2011, 11:56:49 am »
És un partit clau, un partit de 7 punts xD 3 que podem sumar, 3 que el Badalona pot perdre i 1 del gol average .. si el Orihuela no guanya al Castellon podem ser LIDERS després de moooolt de temps, qui no volgui pagar està en el seu dret però no ens passem la setmana parlant d'això, que el partit es mereix parlar de futbol. Amb 1500 espectadors o amb 6000 s'ha de guanyar SI o SI !!!

Totalment d'acord amb tu, company.

totalment d'acord, aquest partit es mereix tota l'atenció de la setmana futbolisticament parlant, perquè si guanyem podem donar un pas molt important... tot i que encara quedi casi tota la segona volta, podem demostrar una vegada més que aquest any podem aconseguir-ho! Entre tots, ho podem aconseguir!

Hem de fer un fortí de la NCA.. que s'escapin mooolts pocs punts, i si s'ha d'escapar algun punt millor que no sigui contra un rival tan directe!

Pel que fa al partit, jo aquest any no em preocupo gens per les baixes que tenim.. perquè estem demostrant de sobres que surti qui surti, mantenim un nivell altíssim! I això feia anys que no passava... a part, aviat tindrem el "fitxatge" d'hivern, el Joaquin!

pinta bé... la cosa, pinta bé.

Pel diumenge em conformo amb un 1-0... pero sent optimista, jo aposto per un 3-0 :D i a gaudir! que com bé dius, ens podríem posar LÍDERS!!

Visca el Sabadell !!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #38 el: 10 de Gener de 2011, 13:11:31 pm »
Con la jornada económica los que se hayan comprado el carnet de media temporada... la primera en la frente  :ostres
Esperemos que esta vez el precio no sea de 10 euros... seria lamentable ver la NCA con 1500 personas en un partido frente al segundo clasificado por culpa de esta brillante idea de la directiva.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12570
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #39 el: 10 de Gener de 2011, 20:32:08 pm »
Esperemos que esta vez el precio no sea de 10 euros...

Et confirmo que valen 10€ per als socis de General i 20 per la tribuna. Això si, et regalen una entrada per el CE Sabadell - Benidorm.
« Darrera modificació: 10 de Gener de 2011, 20:44:01 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...