És un partit clau, un partit de 7 punts xD 3 que podem sumar, 3 que el Badalona pot perdre i 1 del gol average .. si el Orihuela no guanya al Castellon podem ser LIDERS després de moooolt de temps, qui no volgui pagar està en el seu dret però no ens passem la setmana parlant d'això, que el partit es mereix parlar de futbol. Amb 1500 espectadors o amb 6000 s'ha de guanyar SI o SI !!!
Totalment d'acord amb tu, company.
totalment d'acord, aquest partit es mereix tota l'atenció de la setmana futbolisticament parlant, perquè si guanyem podem donar un pas molt important... tot i que encara quedi casi tota la segona volta, podem demostrar una vegada més que aquest any podem aconseguir-ho! Entre tots, ho podem aconseguir!
Hem de fer un fortí de la NCA.. que s'escapin mooolts pocs punts, i si s'ha d'escapar algun punt millor que no sigui contra un rival tan directe!
Pel que fa al partit, jo aquest any no em preocupo gens per les baixes que tenim.. perquè estem demostrant de sobres que surti qui surti, mantenim un nivell altíssim! I això feia anys que no passava... a part, aviat tindrem el "fitxatge" d'hivern, el Joaquin!
pinta bé... la cosa, pinta bé.
Pel diumenge em conformo amb un 1-0... pero sent optimista, jo aposto per un 3-0

i a gaudir! que com bé dius, ens podríem posar LÍDERS!!
Visca el Sabadell !!