Autor Tema: J.21 CE Sabadell-Badalona , Diumenge 16 de Gener 17:00  (Llegit 22485 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:J.21 CE Sabadell-Badalona , Diumenge 16 de Gener 17:00
« Respondre #60 el: 13 de Gener de 2011, 18:44:43 pm »

Prefereixo pagar 190€ o 195€ a principi de temporada i oblidarme de las jornades economiques que fan mes mal que res!!!!

Sì està molt be, però el que pasa es que amb les jornades econòmiques el club te diner fresc i si pagues tot al principi de temporada es reparteix tot i et quedes tota la temporada ingressant poc, a mi particular-ment m'és igual pagar-ho abans o desprès. :greedy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

jordix

• Visitant
« Respondre #61 el: 13 de Gener de 2011, 19:08:59 pm »
mare meva per 10 tristos euros!! :no:
podrieu estalviar un euro cada dia i en tindrieu quinze el dia del partit!
se que no soc el mes adient per dir-ho perque soc un nen pero...
 :scut

Desconnectat tijereta

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #62 el: 13 de Gener de 2011, 20:45:28 pm »
señor jordix le pongo un 10 en su komentario : :clap2 :happy2: :clap2 :happy2:

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #63 el: 13 de Gener de 2011, 21:44:59 pm »
Estic convençut...pagaré els 10 €.....i si no hi ha cap entrebanc, aquest diumenge futbol en directe a la NCA !!!!!  :bandera :bandera :bandera

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2515
« Respondre #64 el: 13 de Gener de 2011, 22:13:06 pm »
Centrandonos en el partido, como creeis que resolvera  el Mister las bajas en el medio campo, yo creo que las cubrira con Juvenal y Fito y en defensa Lao al Lateral y Azparren de central juntop con Agustin
el equipo seria este

De Navas

Lao        Azparren        Agustín        Bermudo

Robles

Juvenal    Fito     
Isaac                                          Marc   
                          Hiroshi

la meva sang és arlequinada

jordix

• Visitant
« Respondre #65 el: 13 de Gener de 2011, 22:41:02 pm »
aqui teniu una canço dels lutgarda's friends per aviam si us anima a anar al camp! :grin2:
http://www.youtube.com/watch?v=0XCg9oGsBZM&feature=related

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12570
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #66 el: 14 de Gener de 2011, 00:07:28 am »

Exacte. Tu no els pagaràs. Una família amb 3 socis que els 3 vagin al camp li pot suposar 30€, amb els que pagar mitja compra setmanal.  :wink2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #67 el: 14 de Gener de 2011, 06:23:20 am »
A veure si es trenca la ratxa, portem 4 partits seguits contra el Badalona a la NCA sense marcar, tres derrotes 0-1 i un empat a 0.

Aquest any hem de guanyar!!!  :scut
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4316
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #68 el: 14 de Gener de 2011, 10:24:13 am »
La veritat és que en el tema preus no controlen molt. A un soci le suposa el partit un desembors de 18'XX€, que surt de fer una divisió del preu per carnet entre les jornades a casa, encara que te regalen una entrada, però per al que s'ha fet el carnet de mitja temporà le sortirà a 21'25€, mentre que al no soci com jo le costarà simplement 15€. De pandereta.
Açò, s'hauria de tractar amb la directiva, i que algú, amb dos dits de front, les expliqués alternatives per a evitar estos agravis.

Del partit, doncs és simple. El Badalona vindrà a intentar amarrar segurament el puntet que le permeta seguir per sobre nostre i intentar sortir a la contra per intentar marcar. Supose que ells amb 1 puntet ja fan, però hem de tenir cuidado amb que no se posen per davant en cap moment.
I amb estos, si que pot ser important el goal-average.
Esto se puede ver como tu lo planteas, pero otros cálculos podrian ser que como ya sabiamos que este año habria 3 jornadas económicas , divido los 30 euros de las 3 jornadas económicas entre los 19 partidos o me planteo en agosto que el carnet, a la postre, me costará 195 euros (165 +30 si asisto las 3 jornadas), así me sale el partido sobre los 10 euros ¿no?.

Resumiendo, que tenia muy claro que como toda la vida desde que pago como socio me toca pasar  por taquilla y la verdad no me soluciona nada que las entradas de público también se suban ese dia, porque lo que quiero es un gran ambiente arlequinado. Además yo creo que la mayoria de los socios lo somos más por sentimiento y no valoramos tanto lo que te ahorras en un partido siendo socio.
El teu és un altri punt de vista, més global, però molta gent viu el dia a dia en excés, per açò considere que hi han estes apretures de butxaca. Jo soc més com proposa Roger, enlloc de 3 jornades econòmiques, haver aumentat un poc el carnet i almenys que se quedessen en 2.

Igualment, com he posat en un altri post, la jornada supose que s'ha posat per certs condicionants econòmics imprevistos a pesar de ser impopular. Açò si, crec que no s'ha valorat els pros i els contres de que se faça tant de cop, avisant amb una semana d'antelació, i que s'han de buscar altris vies per que un partit com este sia més rentable del normal. Ojalà s'anime l'afició rival a venir i fem millor taquilla.

Per cert, a part del que ha fitxat del Llagostera, que no crec que debute, com van de baixes els del Badalona?
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #69 el: 14 de Gener de 2011, 10:39:53 am »
Sóc comercial i vaig arribar ahir de Granada, equip que l'any passat jugava a 2ªb i portava 12000 personas cada setmana a l'estadi. Li explicava els comentaris del foro sobre la jornada económica i que això sempre emprenya al soci i pot restar públic (jo no hi vaig anar al Sant Andreu) i em dona la següent resposta:

"Killo, pero si ezo no zupone un coste extra, porque tu un dia a la semana comerás entrecot ¿No?, pues esa semana comes papas un dia mas..."

La veritat és que el comentari no te desperdici i a mi em val per veure que quan un estima alguna cosa de veritat, el problemes sempre son molt mes relatius del que pensem, asi que aquesta es la diferencia dels clubs andalussos i això ajuda molt a que estiguin a d'alt, avuia el Granada porta 18 000 personas al camp i vol ampliar l'estadi.

Al fianl les aficions acabem tenin el club a la categoria que ens mereixem, així que fem un esforç de 2ª A per a que flipim per TV3.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9021
« Respondre #70 el: 14 de Gener de 2011, 12:04:40 pm »

Per cert, a part del que ha fitxat del Llagostera, que no crec que debute, com van de baixes els del Badalona?

El Badalona tindra la baixa Oumar Sidibé i son dubte Pugui i Guerrero que estaven lesionats i no se si s´han recuperat.

Aquí ho tens...
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #71 el: 14 de Gener de 2011, 12:47:57 pm »

El Badalona tindra la baixa Oumar Sidibé i son dubte Pugui i Guerrero que estaven lesionats i no se si s´han recuperat.

Aquí ho tens...

Pugui i Max s'han recuperat i podran jugar diumenge. Només són baixa Sidibé i Guerrero és dubte.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

jordix

• Visitant
« Respondre #72 el: 14 de Gener de 2011, 15:17:54 pm »
Sóc comercial i vaig arribar ahir de Granada, equip que l'any passat jugava a 2ªb i portava 12000 personas cada setmana a l'estadi. Li explicava els comentaris del foro sobre la jornada económica i que això sempre emprenya al soci i pot restar públic (jo no hi vaig anar al Sant Andreu) i em dona la següent resposta:

"Killo, pero si ezo no zupone un coste extra, porque tu un dia a la semana comerás entrecot ¿No?, pues esa semana comes papas un dia mas..."

La veritat és que el comentari no te desperdici i a mi em val per veure que quan un estima alguna cosa de veritat, el problemes sempre son molt mes relatius del que pensem, asi que aquesta es la diferencia dels clubs andalussos i això ajuda molt a que estiguin a d'alt, avuia el Granada porta 18 000 personas al camp i vol ampliar l'estadi.

Al fianl les aficions acabem tenin el club a la categoria que ens mereixem, així que fem un esforç de 2ª A per a que flipim per TV3.

quanta rao tens! :yes: :clap

jordix

• Visitant
« Respondre #73 el: 14 de Gener de 2011, 15:19:37 pm »

Exacte. Tu no els pagaràs. Una família amb 3 socis que els 3 vagin al camp li pot suposar 30€, amb els que pagar mitja compra setmanal.  :wink2:

birrero a tu t'entenc per aixo pero hi ha gen que so paga ell i si son 10 euros pos...
jo respecto les opinions de tothom pero com a dit en lino si t'estimes una cosa faras sacrificis!
no ho dic per tu eh birrero! :xin-xin

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #74 el: 14 de Gener de 2011, 15:54:01 pm »
Ja tinc les meves entrades.
A veure si aconseguim fer un bon ambient.
I que l'equip ens foti disfrutar com el dia del Denia

VISCA EL SABADELL

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #75 el: 14 de Gener de 2011, 19:37:34 pm »
Ja tinc les meves entrades.
A veure si aconseguim fer un bon ambient.
I que l'equip ens foti disfrutar com el dia del Denia

A veure, a veure! encara que si guanyem a l'últim minut i de rebot tant me fot!

:anims
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #76 el: 14 de Gener de 2011, 19:43:04 pm »

Cunills ni que fosis cardioleg, ens vols matar a tots d'un atac de cor, a guanyar be sense patir( :wink2: o no?) :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #77 el: 14 de Gener de 2011, 19:45:35 pm »

Cunills ni que fosis cardioleg, ens vols matar a tots d'un atac de cor, a guanyar be sense patir( :wink2: o no?) :mmmm

Mentre els 3 punts es quedin a la Nova Creu Alta tant me fot com guanyem aquest partit, però si es pot jugar bé millor que millor!
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5846
« Respondre #78 el: 14 de Gener de 2011, 20:08:48 pm »
A mi me **** como al que mas apoquinar en este partido pero yo no puedo quedarme en casa a verlo por la tele... asi que yo y mi novia vamos a ir.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #79 el: 14 de Gener de 2011, 20:18:26 pm »
Yo tmb soy incapaz de ver el partido por la tele pudiendo estar en la NCA viviendo este partidazo en directo y animando a los jugadores, que se lo merecen y mucho!
A POR EL BADALONA! :bandera :scut :bandera
Som i serem, sempre arlequinats!