Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
No, si al final, no hi cabrem al camp ¡¡¡
... Azparren?? ¿Que s'ha fet d'ell?
Cita de: hernauino en 15 de Gener de 2011, 14:39:43 pm... Azparren?? ¿Que s'ha fet d'ell?Està convocat, el número 19, pero posa el seu nom propi " Mikel "
Sóc comercial i vaig arribar ahir de Granada, equip que l'any passat jugava a 2ªb i portava 12000 personas cada setmana a l'estadi. Li explicava els comentaris del foro sobre la jornada económica i que això sempre emprenya al soci i pot restar públic (jo no hi vaig anar al Sant Andreu) i em dona la següent resposta:"Killo, pero si ezo no zupone un coste extra, porque tu un dia a la semana comerás entrecot ¿No?, pues esa semana comes papas un dia mas..."La veritat és que el comentari no te desperdici i a mi em val per veure que quan un estima alguna cosa de veritat, el problemes sempre son molt mes relatius del que pensem, asi que aquesta es la diferencia dels clubs andalussos i això ajuda molt a que estiguin a d'alt, avuia el Granada porta 18 000 personas al camp i vol ampliar l'estadi.Al fianl les aficions acabem tenin el club a la categoria que ens mereixem, així que fem un esforç de 2ª A per a que flipim per TV3.
Per als no-socis com jo, l'entrada val lo mateix que un partit normal, 15 euros la general i 30 euros la tribuna. Per tant, no trobo cap raó per no anar-hi, i fer com últimament faig, pague los 15€ de la general i me poso on me rota.El partit serà molt dur i jo m'espere un Badalona ordenat a darrera i amb sortides al contracolp. La millor baça que tenim és que el nostre camp és més ample i podem aprofitar més els extrems i ells no estaran tant acostumats a tenir més espai entre jugadors que el normal.Anem a per ells i a vore si mos podem despegar definitivament dels cinquens.
Algú sap alguna cosa d'Àlex Ruiz? Per malaltia o per decisió tècnica?Salut!