Autor Tema: JORNADA ECONOMICA, QUE GRAN ERROR.  (Llegit 8120 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
Re:JORNADA ECONOMICA, QUE GRAN ERROR.
« Respondre #40 el: 13 de Gener de 2011, 21:18:37 pm »
preocupa molt, si pasa alguna cosi que demanin ajuda a veure que podem fer
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

jordix

• Visitant
« Respondre #41 el: 13 de Gener de 2011, 21:28:48 pm »

Totalment d'acord amb tu, company.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #42 el: 13 de Gener de 2011, 21:31:02 pm »

Doncs una cosa que es podria fer, jo ja ho he fet algunes vegades, es en contes de treure l'entrada de soci, treure la de general total son cinc euros mes, el que no pot no pot però si de veritat es vol ajudar...... :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #43 el: 13 de Gener de 2011, 21:46:20 pm »
Lo que le pasa al Soteras es que está ***** por que habrán bajao los salarios de los jugadores a costa de aumentar las primas por play-off o por ascenso y ahora que está sonando la flauta no querrá que pase como hace 2 temporadas, cuando unos jugadores que llevaban cobrando al día toda la temporada comenzaron a jugar andando por no estar garantizado el cobro de las primas antes de agosto. De mientras, los jugadores del Alcoyano lucharon por ser primeros y creo que cobraron las últimas mensualidades pasado el agosto.

Si no es así no entiendo lo que pasa, por que un montón de jugadores de la plantilla son jóvenes y los 3 mejores son cesiones que no pagamos... :beer2

jordix

• Visitant
« Respondre #44 el: 13 de Gener de 2011, 21:59:46 pm »
Lo que le pasa al Soteras es que está ***** por que habrán bajao los salarios de los jugadores a costa de aumentar las primas por play-off o por ascenso y ahora que está sonando la flauta no querrá que pase como hace 2 temporadas, cuando unos jugadores que llevaban cobrando al día toda la temporada comenzaron a jugar andando por no estar garantizado el cobro de las primas antes de agosto. De mientras, los jugadores del Alcoyano lucharon por ser primeros y creo que cobraron las últimas mensualidades pasado el agosto.

Si no es así no entiendo lo que pasa, por que un montón de jugadores de la plantilla son jóvenes y los 3 mejores son cesiones que no pagamos... :beer2

pues que tenemos una deuda que pagar! exclaim2
que no solo son 100.000 euros eh!! que eso era solo el deficit del año passado, i los de los aotros anyos que?
por eso digo que el club necesita ayuda i que este domingo tenemos que ir, que solo son 10 euros, vale que lo hacen por la tele i que estamos en enero pero no me jod**...

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
« Respondre #45 el: 13 de Gener de 2011, 22:21:54 pm »

que no solo son 100.000 euros eh!! que eso era solo el deficit del año passado, i los de los aotros anyos que?
por eso digo que el club necesita ayuda i que este domingo tenemos que ir, que solo son 10 euros, vale que lo hacen por la tele i que estamos en enero pero no me jod**...

Ese déficit se paga restando presupuesto de la presente temporada, lo cual se ha hecho. Lo que pasa es que los ingresos previstos han sido menores supongo que a consecuencia de la retirada del sponsor principal y una mala previsión. Si haces un presupuesto en base a que harás 2100 socios o no se cuántos que se dijeron, y haces una campaña de abonos con el **** y te quedas con 1700, pues es lo que pasa, ahora tenemos que pagarlo con entradas los que YA hemos pagado el carnet. Si a eso le vas sumando que los precios en taquilla tampoco son favorables a que la gente venga y que los nuevos sponsors nos dan una miseria... pues cuenta.

El déficit de los otros años se va pagando mes a mes en cantidades infímas, está negociado con la Seguridad Social y Hacienda.

Relájate por que yo en ningún momento he dicho que vaya a pagar o que no vaya a pagar, osea que no te ****, si tu vas bien de pasta respeta primo... Vaya días lleváis los pajilleros del foro macho...

jordix

• Visitant
« Respondre #46 el: 13 de Gener de 2011, 22:30:06 pm »

Ese déficit se paga restando presupuesto de la presente temporada, lo cual se ha hecho. Lo que pasa es que los ingresos previstos han sido menores supongo que a consecuencia de la retirada del sponsor principal y una mala previsión. Si haces un presupuesto en base a que harás 2100 socios o no se cuántos que se dijeron, y haces una campaña de abonos con el **** y te quedas con 1700, pues es lo que pasa, ahora tenemos que pagarlo con entradas los que YA hemos pagado el carnet. Si a eso le vas sumando que los precios en taquilla tampoco son favorables a que la gente venga y que los nuevos sponsors nos dan una miseria... pues cuenta.

El déficit de los otros años se va pagando mes a mes en cantidades infímas, está negociado con la Seguridad Social y Hacienda.

Relájate por que yo en ningún momento he dicho que vaya a pagar o que no vaya a pagar, osea que no te ****, si tu vas bien de pasta respeta primo... Vaya días lleváis los pajilleros del foro macho...

yo estoy muy traquilo i ni mucho menos voy bien de pasta.
i que dices de pajilleros del foro? :laugh2: :laugh2: :huh2: :huh2: :huh2: :wall:
madre mia!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #47 el: 14 de Gener de 2011, 00:10:09 am »
He estat a la reunió de penyes que s'ha celebrat avui a l'estadi i el propi president, ha dit que aquest mes van molt al límit d'entrades i sortides de diners i que per això han pres aquesta mesura.

Bé, desprès de tot el que ha explicat, fins i tot la trobo lògica.  :confused: És el que hi ha i bitllets no surten de les branques dels arbres.
« Darrera modificació: 14 de Gener de 2011, 00:25:24 am per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #48 el: 14 de Gener de 2011, 00:25:21 am »
Jo no sé si els hi surten o no els hi surten els comptes a la directiva, jo la única cosa q sé és q amb aquesta política de preus ja ens podem anar oblidant d'omplir la NCA mai de la vida, per molt bé q anem a la lliga i per moltes opcions q tinguem de pujar de categoria.
Ens passarem la vida plorant perq a la NCA només s'hi veu ciment però és q si només es veu ciment és simplement perq nosaltres ho hem volgut així.
Actualment la vida està molt complicada econòmicament i el futbol cada cop està més cremat en aquest país. Serà molt difícil poder veure la NCA bastant plena en partit de lliga fins q no es canvii de mentalitat.

Cal tenir en compte q ahir un NO SOCI del Barça podia veure els Quarts de final: Barça-Betis de Copa pel mateix preu que els SOCIS del Sabadell podran veure un partit de lliga de 2ª B (10 €).
Em sembla q s'ens han apujat els fums una mica massa aviat. Quan aconseguim l'ascens a 2ª no sé pas q passarà... possiblement molts dels q ara són socis i fa anys que somien en veure l'equip a 2ª no podran pas fer-se socis i s'hauran de conformar en venir al camp esporàdicament.
« Darrera modificació: 14 de Gener de 2011, 00:35:33 am per FerniSBD »

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
« Respondre #49 el: 14 de Gener de 2011, 01:35:34 am »
Jo no sé si els hi surten o no els hi surten els comptes a la directiva, jo la única cosa q sé és q amb aquesta política de preus ja ens podem anar oblidant d'omplir la NCA mai de la vida, per molt bé q anem a la lliga i per moltes opcions q tinguem de pujar de categoria.
Ens passarem la vida plorant perq a la NCA només s'hi veu ciment però és q si només es veu ciment és simplement perq nosaltres ho hem volgut així.
Actualment la vida està molt complicada econòmicament i el futbol cada cop està més cremat en aquest país. Serà molt difícil poder veure la NCA bastant plena en partit de lliga fins q no es canvii de mentalitat.

Cal tenir en compte q ahir un NO SOCI del Barça podia veure els Quarts de final: Barça-Betis de Copa pel mateix preu que els SOCIS del Sabadell podran veure un partit de lliga de 2ª B (10 €).
Em sembla q s'ens han apujat els fums una mica massa aviat. Quan aconseguim l'ascens a 2ª no sé pas q passarà... possiblement molts dels q ara són socis i fa anys que somien en veure l'equip a 2ª no podran pas fer-se socis i s'hauran de conformar en venir al camp esporàdicament.

j**** si se nos han subido rápido, yo no digo ná por que ya paso pero flipo cuando veo según que comentarios tipo: "el futbol se paga", "la mejor apuesta futbolística de la categoría", "no sabes lo que te pierdes" etc. etc. Pa dos toques al balón que hemos empezao a dar y un chaval que nos ha cedio el Barsita que corre un poco por la banda... vale que no estemos acostumbraos, yo soy el primero que se alegra, pero es lo que dices tu, ayer podías ver a los 3 mejores jugadores del mundo por 10 euros, y no veas como juegan.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #50 el: 14 de Gener de 2011, 07:02:08 am »

j**** si se nos han subido rápido, yo no digo ná por que ya paso pero flipo cuando veo según que comentarios tipo: "el futbol se paga", "la mejor apuesta futbolística de la categoría", "no sabes lo que te pierdes" etc. etc. Pa dos toques al balón que hemos empezao a dar y un chaval que nos ha cedio el Barsita que corre un poco por la banda... vale que no estemos acostumbraos, yo soy el primero que se alegra, pero es lo que dices tu, ayer podías ver a los 3 mejores jugadores del mundo por 10 euros, y no veas como juegan.

Seguir al C.E.Sabadell no es una "opción de mercado" sino un sentimiento que se lleva año tras año.  Por mí pueden jugar en el equipo vecino no los 3 mejores jugadores del mundo, sino los 25 mejores y a mi me seguirá dejando frío, ¿porqué?, porqué no es mi equipo....la cuestión debería contemplarse (aunque ya sé que cada persona es un mundo) dentro de unos parámetros que van más allá de un análisis económico coste-beneficio, hay también una emoción....  y encima esta temporada lo están haciendo no bien, sino muy bien.

¿Que no podemos competir por igual en el tema precios?.  Por supuesto que no, pero así está montado el fútbol de hoy en día. Nosotros no tenemos las enormes ayudas mediáticas, institucionales y sociales que tienen otros y te aseguro que con lo que tenemos administramos mucho mejor que ellos.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #51 el: 14 de Gener de 2011, 10:07:46 am »
Deixeu-vos d'hòsties i de comparatives que no servixen per res. Cada club té una dimensió i unes raons i no son per res comparables.

En el tema que mos ocupa, jo simplement pensava que administravem com el cul com per anar tant penjats de pasta com per deure quatre duros als entrenadors del futbol-base, com està passant, fins que este nadal me van comentar que com que el famós DVD del centenari no lo vam arribar a pagar, i hi va haver sentencia contra el club, mos han embargat mínim 3 taquilles per ordre judicial. És poca pasta lo que se fa, però si a sobre mos les embarguen, un entén per que estem patint per pagar cada mensualitat.

Igualment mos ho hem de repensar i fer un plantejament com el que diu Roger o en este post o en el del partit, pagar abans de principi de temporà alguna de les jornades econòmiques i ací no hi haurà tanta queixa.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
« Respondre #52 el: 14 de Gener de 2011, 14:45:18 pm »

Seguir al C.E.Sabadell no es una "opción de mercado" sino un sentimiento que se lleva año tras año.  Por mí pueden jugar en el equipo vecino no los 3 mejores jugadores del mundo, sino los 25 mejores y a mi me seguirá dejando frío, ¿porqué?, porqué no es mi equipo....la cuestión debería contemplarse (aunque ya sé que cada persona es un mundo) dentro de unos parámetros que van más allá de un análisis económico coste-beneficio, hay también una emoción....  y encima esta temporada lo están haciendo no bien, sino muy bien.

¿Que no podemos competir por igual en el tema precios?.  Por supuesto que no, pero así está montado el fútbol de hoy en día. Nosotros no tenemos las enormes ayudas mediáticas, institucionales y sociales que tienen otros y te aseguro que con lo que tenemos administramos mucho mejor que ellos.

Todo esto ya lo sé, y yo pienso igual que tú, pero creo que lo que suelen hacer los clubes que quieren ascender es crecer, no exprimir a los socios que ya están a muerte con el equipo. En nuestro caso es peor aún, por que los socios hemos confiado en un proyecto que  venía de ser desastroso y que ahora está saliendo bien, y en vez de aprovechar esa situación para crecer, se sigue dependiendo de nosotros por que somos un valor seguro.

Pero bueno, si como dice Sexeibirra el club lo necesita de verdad, si la gripe y los examenes me lo permiten pagaré los 10 euros en taquilla este domingo.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #53 el: 14 de Gener de 2011, 21:30:20 pm »
Tornant al tema acabo de llegir això:

http://www.radiosabadell.fm/JSPS/index.jsp?redirectTo=http%3A//www.radiosabadell.fm/JSPS/Director%3Fflag%3D1%26page%3Dnews%26id%3D23318%26subPage%3D/Web/Informatius%26category%3DCESabadell

Joan Soteras: "Necessitem que els socis comprin la seva entrada encara que no puguin venir diumenge"

Sergi Garcés / No és la primera vegada que el president del Centre d'Esports Sabadell, Joan Soteras, demana la col·laboració dels socis i els aficionats del club, però sí que per primer cop s'ha referit obertament a una "necessitat". Argumentant que el club arlequinat no queda al marge dels problemes econòmics que està vivint el futbol en general, Soteras ha assegurat que "tot i el malestar que ha pogut generar aquesta jornada econòmica entre els nostres socis és una necessitat que tenim. Ara més que mai necessitem la seva col·laboració i, fins i tot, diria que aquells que diumenge no puguin venir, que també retirin la seva entrada". Pel president del CE Sabadell és una qüestió de "com se sol dir, 'arrimar el hombro', i això passa perquè vinguin i si pot ser a animar l'equip encara millor". Soteras ha recordat que "sempre demanem que l'equip animi al públic i crec que ho ha fet de llarg", per això també ha volgut fer extensible la seva crida als no socis. "Ara mateix aquí es pot veure millor futbol que a molts camps de Segona A i, si volen més arguments, els hi diré que veuran jugar al tercer contra el segon, que farà bon temps i, estic convençut, que podem acabar la jornada primers. Cal recordar que tots els socis que retirin les seves entrades abans de diumenge a la tarda rebran una entrada de franc pel partit davant el Benidorm CF del proper diumenge 30 de gener.   

Llegint això i escoltant el que es deia aquest matí a Radio Sabadell referent a aquest tema em dona la sensació q es preveu una segona volta molt dura pel CE Sabadell en el factor econòmic.
Han assegurat q de moment estan al dia en quan a pagaments i q amb l'ajuda de l'afició esperen no tenir problemes greus com a mínim fins q acabi la temporada. No sé, aquest tipus de comentaris em fan pensar q la cosa comença a estar molt més fomuda del q ens pensem tots plegats, el fet de q el president demani als socis q encara q no vagin al partit comprin l'entrada per ajudar al club em sembla motiu suficient per a preocupar-nos sériament de la salut econòmica d'aquest equip.

En fi, jo sóc el primer q ahir a la nit vaig criticar bastant la jornada econòmica, pero veient el panorama està clar q no la criticaré pas més, el dia q pugui pagar-la la pagaré i el dia q no em vagi bé no la pagaré però més val no tirar massa m.... sobre la nostre teulada perq del contrari tot això petarà.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #54 el: 14 de Gener de 2011, 21:34:29 pm »
Ja tinc les meves entrades pel partit.....i les de regal pel dia del Benidorm.... 

Pel meu  :scut "Arrimaré el ombro"...i més ara que tot sembla va bé...

VISCA EL SABADELL  :bandera :bandera  I TOTS A L'ESTADI A ANIMAR ALS NOSTRES JUGADORS... :bandera

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #55 el: 15 de Gener de 2011, 00:17:55 am »
fins que este nadal me van comentar que com que el famós DVD del centenari no lo vam arribar a pagar, i hi va haver sentencia contra el club, mos han embargat mínim 3 taquilles per ordre judicial.

Et corregeixo. El dijous, a la reunió de penyes, Joan Soteras va aclarir que son 4 taquilles les que s'han embargat.  :veryangry:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #56 el: 15 de Gener de 2011, 01:47:25 am »
fins que este nadal me van comentar que com que el famós DVD del centenari no lo vam arribar a pagar, i hi va haver sentencia contra el club, mos han embargat mínim 3 taquilles per ordre judicial.

Et corregeixo. El dijous, a la reunió de penyes, Joan Soteras va aclarir que son 4 taquilles les que s'han embargat.  :veryangry:

Això què vol dir, que de tot el recaptat a aquelles 4 taquilles no veiem ni un cèntim?  :Hecho_polvo:
Quant coi costa el DVD del centenari???  :ostres
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.