Tornant al tema acabo de llegir això:
http://www.radiosabadell.fm/JSPS/index.jsp?redirectTo=http%3A//www.radiosabadell.fm/JSPS/Director%3Fflag%3D1%26page%3Dnews%26id%3D23318%26subPage%3D/Web/Informatius%26category%3DCESabadellJoan Soteras: "Necessitem que els socis comprin la seva entrada encara que no puguin venir diumenge"
Sergi Garcés / No és la primera vegada que el president del Centre d'Esports Sabadell, Joan Soteras, demana la col·laboració dels socis i els aficionats del club, però sí que per primer cop s'ha referit obertament a una "necessitat". Argumentant que el club arlequinat no queda al marge dels problemes econòmics que està vivint el futbol en general, Soteras ha assegurat que "tot i el malestar que ha pogut generar aquesta jornada econòmica entre els nostres socis és una necessitat que tenim. Ara més que mai necessitem la seva col·laboració i, fins i tot, diria que aquells que diumenge no puguin venir, que també retirin la seva entrada". Pel president del CE Sabadell és una qüestió de "com se sol dir, 'arrimar el hombro', i això passa perquè vinguin i si pot ser a animar l'equip encara millor". Soteras ha recordat que "sempre demanem que l'equip animi al públic i crec que ho ha fet de llarg", per això també ha volgut fer extensible la seva crida als no socis. "Ara mateix aquí es pot veure millor futbol que a molts camps de Segona A i, si volen més arguments, els hi diré que veuran jugar al tercer contra el segon, que farà bon temps i, estic convençut, que podem acabar la jornada primers. Cal recordar que tots els socis que retirin les seves entrades abans de diumenge a la tarda rebran una entrada de franc pel partit davant el Benidorm CF del proper diumenge 30 de gener.
Llegint això i escoltant el que es deia aquest matí a Radio Sabadell referent a aquest tema em dona la sensació q es preveu una segona volta molt dura pel CE Sabadell en el factor econòmic.
Han assegurat q de moment estan al dia en quan a pagaments i q amb l'ajuda de l'afició esperen no tenir problemes greus com a mínim fins q acabi la temporada. No sé, aquest tipus de comentaris em fan pensar q la cosa comença a estar molt més fomuda del q ens pensem tots plegats, el fet de q el president demani als socis q encara q no vagin al partit comprin l'entrada per ajudar al club em sembla motiu suficient per a preocupar-nos sériament de la salut econòmica d'aquest equip.
En fi, jo sóc el primer q ahir a la nit vaig criticar bastant la jornada econòmica, pero veient el panorama està clar q no la criticaré pas més, el dia q pugui pagar-la la pagaré i el dia q no em vagi bé no la pagaré però més val no tirar massa m.... sobre la nostre teulada perq del contrari tot això petarà.