A mi l'Orife em cau molt be, pero aixo que es el millor davanter... no se si riure o plorar. A veure, corre com un toro embolao, sense ton ni son, i aixo no serveix de res, despres la meitat de les pilotes no les controla be i falla gols a menys d'un metre, com va pasar la setmana passada. Nano, no ho va fer be la setmana passada i a mes no es regular, aixi que no va jugar ahir. Ara, entre el Madrigal i l'Orife, doncs si que a dia d'avui potser em quedaria amb l'Orife, encara que tambe discuteixo que lluita totes les pilotes, ja que ahir madrigal va baixar a rebutjar boles al nostre area més d'un cop en 5 minuts que va jugar, sembla que es vol espavilar. Jo sempre he comparat l'Orife amb el Kluivert, nomes corre quan veu molt clar que agafa la pilota, res mes (aixo fins aquesta temporada, que en alguns partits, no en tots, ha corregut mes).
Això si, i ho dic ben alt i ben clar, estem molt negatius en tot, jo nomes dic:
ANIMS GALLO, ANIMS MADRIGAL, ANIMS ORIFE, ANIMS MONTES... i aixi passant per tots els jugadors i arribant fins la directiva, el que obre les portes, el que neteja les pipes que menjem al camp... Si no fem pinya, segur que no arribem en lloc