Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
m'agradria saber si es pot anar a la NCA amb g*s! un dia al vaig portar a un entrenament de aquesta temporada i sem va escapar al camp per culpa de un amic meu salut! PD: el titol el fico aixi perque sino em fica un asterisc! XD
Cita de: jordix en 13 de Gener de 2011, 19:22:29 pmm'agradria saber si es pot anar a la NCA amb g*s! un dia al vaig portar a un entrenament de aquesta temporada i sem va escapar al camp per culpa de un amic meu salut! PD: el titol el fico aixi perque sino em fica un asterisc! XDNo, no es pot. Tingues una mica de seny, Jordi! Si cadascú portés un g*s al camp pixant-se per allà, enganxant-se a bordar amb d'altres g***** i bordant en mig del partit........
Cita de: Miki en 13 de Gener de 2011, 19:34:18 pmCita de: jordix en 13 de Gener de 2011, 19:22:29 pmm'agradria saber si es pot anar a la NCA amb g*s! un dia al vaig portar a un entrenament de aquesta temporada i sem va escapar al camp per culpa de un amic meu salut! PD: el titol el fico aixi perque sino em fica un asterisc! XDNo, no es pot. Tingues una mica de seny, Jordi! Si cadascú portés un g*s al camp pixant-se per allà, enganxant-se a bordar amb d'altres g***** i bordant en mig del partit........ jajajajajajja ya ves!!!pero com que jo he vist camps on hi havian g*****...!
si noo hacemos como el señor burnsarbii penalti o suelto a los ***** piip penalti a favor para el sabadell
m'agradria saber si es pot anar a la NCA amb g*s!
Cita de: jordix en 13 de Gener de 2011, 19:22:29 pmm'agradria saber si es pot anar a la NCA amb g*s! Jo sempre vaig o amb el meu cotxe o autobus, Hauria de ser molt gros el ca ( de bont rotllo )
Cita de: Inda en 13 de Gener de 2011, 21:56:49 pmCita de: jordix en 13 de Gener de 2011, 19:22:29 pmm'agradria saber si es pot anar a la NCA amb g*s! Jo sempre vaig o amb el meu cotxe o autobus, Hauria de ser molt gros el ca ( de bont rotllo )com?no ho he entes!
Cita de: jordix en 13 de Gener de 2011, 22:01:25 pmCita de: Inda en 13 de Gener de 2011, 21:56:49 pmCita de: jordix en 13 de Gener de 2011, 19:22:29 pmm'agradria saber si es pot anar a la NCA amb g*s! Jo sempre vaig o amb el meu cotxe o autobus, Hauria de ser molt gros el ca ( de bont rotllo )com?no ho he entes!Doncs molt senzill " anar" es desplaçar-ce d'un lloc a un altre "vull anar al mercat" en aquest cas hagués quedat millor ( segons el meu paré ) puc entrar el meu go-s (ca) a la NCA, per això dic que jo vaig amb autobús o cotxe. Nomès a sigut una dolenteria sense importància (crec)
per cert, perquè no ens deixen escriure g*s? és una paraula ofensiva?
Cita de: felix en 14 de Gener de 2011, 18:33:55 pmper cert, perquè no ens deixen escriure g*s? és una paraula ofensiva?Doncs pots fer servir ca que es el mateix que aquest animal de quatre potes que es pixen per les cantonades i fan cacones a terra si els seus amos son uns bruts