Autor Tema: R. Saragossa "B"-CE Sabadell Copa RFEF tornada, dia 19 a les 16:00  (Llegit 11094 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat joselito_sbd

• Aleví
  • Missatges: 79
Re:R. Saragossa "B"-CE Sabadell Copa RFEF tornada, dia 19 a les 16:00
« Respondre #40 el: 19 de Gener de 2011, 17:56:40 pm »
Bueno, ya sabemos quien no tiene que jugar mas, seguro que juvenal iva andando o paseandose... Que se vaya a la seleccion i no vuelva!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #41 el: 19 de Gener de 2011, 17:58:46 pm »
Se puede perder un partido, como es normal, pero según lo que se ha ido leyendo y las ocasiones de un equipo y de otro, hemos merecido una derrota más contundente y esto contra un equipo de tercera...
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #42 el: 19 de Gener de 2011, 18:01:11 pm »
Amb un 3-1 a favor i ens eliminen donant-nos un bany. No ho entenc exclaim2
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #43 el: 19 de Gener de 2011, 18:05:24 pm »
Bueno, ya sabemos quien no tiene que jugar mas, seguro que juvenal iva andando o paseandose... Que se vaya a la seleccion i no vuelva!

A ver..., has estado en el partido? Sabes que ha hecho Juvenal o no a hecho? Hemos perdido por culpa de Juvenal no? Claro es lógico ahora entiendo todo... en fin.

Siempre tiene que estar el típico comentario sin sentido si no esto no tendría gracia.

Almenos parece que hemos descubierto que tenemos dos porterazos.

Espero que Joaquín se recupere pronto porque ahora tampoco esta  Hiroshi.

Saludos!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #44 el: 19 de Gener de 2011, 18:07:58 pm »
És una pena aquesta eliminació ja que s'havien passat rondes i bàsicament perque erem relativament a prop dels euros............

Per la resta, si havien de fer-nos fora, aquest és el millor moment ja que evitarà segurament viatges força més llargs dels que haviem tingut fins ara, tot encarant ja el tram més decisiu de la lliga que és on realment ens hem de centrar.

Llàstima pels calers, SORT que ara ja només tindrem la lliga al cap.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat joselito_sbd

• Aleví
  • Missatges: 79
« Respondre #45 el: 19 de Gener de 2011, 19:03:19 pm »

A ver..., has estado en el partido? Sabes que ha hecho Juvenal o no a hecho? Hemos perdido por culpa de Juvenal no? Claro es lógico ahora entiendo todo... en fin.

Siempre tiene que estar el típico comentario sin sentido si no esto no tendría gracia.

Almenos parece que hemos descubierto que tenemos dos porterazos.

Espero que Joaquín se recupere pronto porque ahora tampoco esta  Hiroshi.

Saludos!

A ver *****************... Veo todos los partidos en casa i los cercanos del sabadell!! I Juvenal se pasea por donde va, contra el badalona ya me infló los h****s este tio, i encima raja de la aficion. I en este partido no abrá sido menos. Osea de comentario absurdo nada, casi nunca escribo en el foro, pk se ve que las verdades duelen, a saber si cuando perdamos te iras a ver el barça...

VISCA  EL SABADELL
« Darrera modificació: 19 de Gener de 2011, 19:51:35 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #46 el: 19 de Gener de 2011, 19:07:00 pm »
Jo he estat al camp i la veritat és que la diferéncia hauria d'haver estat mes gran, el 8 d'ells un tal Marcelo (el classic 5 d'Argentina) ens ha fet la guitza un cop i un altre i això que aquest nano es veu que és el segon partit que juga, doncs es argentí i no tenia els papers, és veritat que el Sabadell ha jugat amb l'equip reserva però d'ells 4-5 tampoc han jugat. Com que no vull ser crític fins al final de temporada, parlaré dels que es poden salvar avui, per mi Juvenal, Chapi i poca cosa mes.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #47 el: 19 de Gener de 2011, 19:33:21 pm »
Total aquesta competició es una perdua de temps :yes:ara nomes queda la lliga :happy2:.I l'Hirshi amb la selecció dels coll....+ joaquin lesionat(espero equivocar-me peró tinc la sensació de que ja no jugara en tota la temporada),ara mes que mai el Sabadell ha de jugar cada partit com si fós una autentica final. :visca
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #48 el: 19 de Gener de 2011, 19:56:31 pm »
És una pena aquesta eliminació ja que s'havien passat rondes i bàsicament perque erem relativament a prop dels euros............

Per la resta, si havien de fer-nos fora, aquest és el millor moment ja que evitarà segurament viatges força més llargs dels que haviem tingut fins ara, tot encarant ja el tram més decisiu de la lliga que és on realment ens hem de centrar.

Tanta falta de diners q tenim i avui tirem per la borda una competició en la qual tampoc ens quedava massa per a guanyar veient l'entitat dels equips q anaven quedant, llàstima  :Hecho_polvo:

A mi el q m'emprenya és q el míster aquesta vegada ens hagi vengut la moto dient q no aniríem a especular amb el resultat i q aniríem a guanyar i resulta q em fotut un papelón de pena, en fi, imagino q aquesta eliminació ja estava bastant planificada des d'abans de fer-se el sorteig.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #49 el: 19 de Gener de 2011, 20:08:48 pm »

Tanta falta de diners q tenim i avui tirem per la borda una competició en la qual tampoc ens quedava massa per a guanyar veient l'entitat dels equips q anaven quedant, llàstima  :Hecho_polvo:

A mi el q m'emprenya és q el míster aquesta vegada ens hagi vengut la moto dient q no aniríem a especular amb el resultat i q aniríem a guanyar i resulta q em fotut un papelón de pena, en fi, imagino q aquesta eliminació ja estava bastant planificada des d'abans de fer-se el sorteig.

No m'ha agradat gens ni mica el resultat ni la imatge donada avui davant un tercera divisió...i molt menys l'eliminació després de l'avantatge del partit d'anada...

El Sabadell sobretot per la seva història mai s'ha de deixar eliminar de la manera penosa de com ha sigut avui eliminat....Entenc que aquesta competició no és pecisament una competició de prestigi....però si una competició que podia aportar uns importants ingresos al Club...ingresos que hauríen de servir per pagar les nòmines dels jugadors que avui han donat una imatge patètica....

Jugadors...el soci fa i està fent un esforç per quadrar el pesupost i que en definitiva pogueu cobrar el que us pertoca....Vosaltre s heu fet aquest esforç avui ?

I quan a principis molts de nosaltres acceptavem l'entrenament del Barça a la NCA per aconseguir uns diners per vosaltres...tot i l'oposició d'alguns socis per principis com el cas del Ferni...

Avui...jugadors m'heu defraudat...Ho sento, però crec que estic amb tot el dret de dir-vos-ho.

Ah-...també incloc en aquesta crítica a l'equip tècnic....
« Darrera modificació: 19 de Gener de 2011, 20:18:06 pm per jo »

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #50 el: 19 de Gener de 2011, 20:24:52 pm »
 :bandera
 :ostres
Val mes que esperem demà abans  d'esquinçar-nos els vestits, un partit es pot perdre, la llàstima potser es la manera val mes contar fins a déu i esperar que ara vagin a buscar el play-off de totes a totes  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

joseph

• Visitant
« Respondre #51 el: 19 de Gener de 2011, 20:44:48 pm »
Per els calers no cal patí, que em perdut uns mils de euros, doncs el Sr. SOTERAS ja ens arreglará el tema, posará alguna altra Jornada Econòmica i llestos, aixó aquest club si que en sap, ara arribar a algo positiu amb l'aspecte esportiu es un altra cosa.
I penseu que de Play Off no ho arribarem a fer, farem el millor futbol de la categoría, però ja veurem quina segona volta farà el Sr. Carreras, avui ja he comprobat a que aspirarem.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #52 el: 19 de Gener de 2011, 20:52:08 pm »
Si...respirem...dei xe'm passar el cabreig d'avui....i no passa res...

Però...els que sempre paguem i estimem el  :scut tenim tot el dret a manifestar el nostre estat d'ànim...només faltaria...

I penso que en moltes ocasions sen's utilitza...i ara callo....

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #53 el: 19 de Gener de 2011, 21:04:25 pm »
Per els calers no cal patí, que em perdut uns mils de euros, doncs el Sr. SOTERAS ja ens arreglará el tema, posará alguna altra Jornada Econòmica i llestos, aixó aquest club si que en sap, ara arribar a algo positiu amb l'aspecte esportiu es un altra cosa.
I penseu que de Play Off no ho arribarem a fer, farem el millor futbol de la categoría, però ja veurem quina segona volta farà el Sr. Carreras, avui ja he comprobat a que aspirarem.

A veure ni el dia del Gandia heram tant bons ni ara som tant dolents, jo tambè crec que ens costarà arribar al play-off però de moment estem a DALT i esperem que després del partit d'avui serveixí per no adormir-se  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #54 el: 19 de Gener de 2011, 21:08:52 pm »
Crec que la elminació de la Copa Federació ha arribat en bon moment; al principi de la segona volta.
És un important toc d'atenció per posar els peus a terra i veure que tot i tindre una posició de privilegi a la Lliga, podem perdre perfectament un partit,  no recuperar-nos de la derrota, i caure fora dels Play-off.

A quedat demostrat que podem jugar molt bé. Avui ens han ensenyat que també saben jugar molt malament. Esperem que n'aprenguin d'aquesta derrota.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #55 el: 19 de Gener de 2011, 21:13:40 pm »
eso es lo que te pasa por fiarte lluis carreras  :veryangry: hemos tirado por la borda mucho dinero que vendria muy bien para el club, ademas los partidos de copa federacion me gustan por que estamos en tribuna jeje  :bigcry:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #56 el: 19 de Gener de 2011, 21:16:40 pm »
eso es lo que te pasa por fiarte lluis carreras  :veryangry: hemos tirado por la borda mucho dinero que vendria muy bien para el club, ademas los partidos de copa federacion me gustan por que estamos en tribuna jeje  :bigcry:

Podries dir-me quins cales hem llençat  :icon_question:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #57 el: 19 de Gener de 2011, 21:22:18 pm »
A veure NO començem ja :ko,que es aixó de que no farèm play off,pren-te una tila i s'et passara(t'ho dic de bon rotllo).Jo ho tinc clarissim de que farem play off encara que dificilment com a primers de grup.I que consti que per mi millor quedat eliminats d'aquesta xorrada de competició que només serveix per a jugar-nos males passades(ex: la lesió de Joaquin).En fi VISCA EL SABADELL :bandera :icon_mrgreen:
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #58 el: 19 de Gener de 2011, 22:43:07 pm »

Que estas dient?
Per un partit que perdem i juguem malament (i amb els no habituals) ja començem a rajar...
Si el Club posa jornada economica ja van deixar clar que era per pura necessitat de pagar a tothom. Si el soci vol pagar la jornada economica que la pagui, sino no la paguis. Tu mateix.
I ja et dic jo que si que farem el Play-off. N'estic segur que amb aquest equip farem play-off. 
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #59 el: 20 de Gener de 2011, 09:26:33 am »
A mi ja em va be que m'elimini el Saragossa B d'aquesta copa, i més si l'any que ve podem jugar contra el Saragossa A en partit de lliga!