Autor Tema: Possible entrenament del Barça a la Nova Creu Alta  (Llegit 29816 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat xolo

• Aleví
  • Missatges: 98
  • Gènere: Masculí
Possible entrenament del Barça a la Nova Creu Alta
« el: 15 de Gener de 2011, 19:44:03 pm »
bé, segons sembla el barsa vindrà a fer proximament un entrenament a la nova creu alta, gratuit pels socis del ces, i 5€
pels no socis. han calculat que això aportarà uns 60 o 70.000 € pel club  o sigui que de moment la relació va pel bon camí
però jo amb el tema de isaac cuenca  no estria segur segons tinc entes per fons molt directes.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:Possible entrenament del Barça a la Nova Creu Alta
« Respondre #1 el: 15 de Gener de 2011, 22:05:11 pm »
bé, segons sembla el barsa vindrà a fer proximament un entrenament a la nova creu alta, gratuit pels socis del ces, i 5€
pels no socis. han calculat que això aportarà uns 60 o 70.000 € pel club  o sigui que de moment la relació va pel bon camí
però jo amb el tema de isaac cuenca  no estria segur segons tinc entes per fons molt directes.

Si això és cert, només pel fet que aporta pasta, no diré tot allò que penso sobre els "sabadellencs" que no han trepitjat en la seva vida la NCA i aniràn a veure-ho.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8809
« Respondre #2 el: 15 de Gener de 2011, 22:17:46 pm »

Si, la veritat es que es una mica trist veure això, pero bueno, també molts els hi ve de familia, quants nens petits desde bebé fins 3-4 anys (que no tenen us de raó) van amb la samarreta del Barça....perque els pares els hi imposen!!!
Cuan son grans, de quin equip creus que poden ser........INEVITAB LE
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #3 el: 15 de Gener de 2011, 22:24:42 pm »
Si aquesta iniciativa pot aportar uns ingresos a les arques del nostre Club...jo tinc res a dir-hi...evidentment que tot i tenir l'entrada gratuïta...no hi aniré

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #4 el: 15 de Gener de 2011, 22:26:23 pm »

Si, la veritat es que es una mica trist veure això, pero bueno, també molts els hi ve de familia, quants nens petits desde bebé fins 3-4 anys (que no tenen us de raó) van amb la samarreta del Barça....perque els pares els hi imposen!!!

Jo era un d'aquests, mss!
Era del Barça perquè mai em van donar cap altra opció, però finalment jo solet vaig fer el procés de maduració i vaig entregar el meu cor al CES des dels 13 anys  :)
Estic molt orgullós d'aquest fet, que a més no es pot anomenar "ser un chaquetero" perquè no és precissament que canviés l'equip dolent pel que guanya, no  :icon_mrgreen:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8809
« Respondre #5 el: 15 de Gener de 2011, 23:03:45 pm »

Jo era un d'aquests, mss!
Era del Barça perquè mai em van donar cap altra opció, però finalment jo solet vaig fer el procés de maduració i vaig entregar el meu cor al CES des dels 13 anys  :)
Estic molt orgullós d'aquest fet, que a més no es pot anomenar "ser un chaquetero" perquè no és precissament que canviés l'equip dolent pel que guanya, no  :icon_mrgreen:

Ja tenim una cosa en comú, no es que m´impossesin ser del Barça, pero anava un diumenge al camp nou i un altre a la NCA i de ben petit sempre em vaig sentir mes comode a la NCA fins que un dia li vaig dir al meu pare que ja no volia anar mes al Camp Nou. (per cert orgullossísim també)

Ara bé Miki, em de reconeixer que som un simbólic 3% +/- del jovent Català, que fa un canvi semblant!!
Ojalà això canviés i la societat arlequinada anés creixent
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 16 de Gener de 2011, 00:05:48 am »
Si aquesta iniciativa pot aportar uns ingresos a les arques del nostre Club...jo tinc res a dir-hi...evidentment que tot i tenir l'entrada gratuïta...no hi aniré

Penso igual que tu.... però voldria afegir que en principi la previsió d´ingressos de la Directiva de cara a aquest "event" la veig massa optimista....tot i el component obsessiu que té el FCB per molts conciutadans, pensar que en un entrenament (no partit), celebrat un matí i en dia laborable es puguin arreplegar 12.000 o 14.000 persones (parlo de no socis, perquè el soci no paga i a més a més no crec que li presti massa atenció a aquest entrenament),  ho veig molt agosarat....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 16 de Gener de 2011, 00:14:10 am »
Cal a dir, que segons informacions de primera mà, sé que s'està negociant fer aquest entrenament a la 'setmana blanca', on els col-legis e instituts de Catalunya aquest curs tindran festiu.

Per la meva part, tant a Bar$a com als seus veïns plumífers, no els tinc gaire estima, però si que vinguin a entrenar els primers, que tenen més seguidors, títols i seguiment mediàtic, ens ha de proporcionar com a mínim 50.000 €, doncs benvinguts siguin aquests calés que ens ajudaran a cobrir pressupost.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #8 el: 16 de Gener de 2011, 02:04:51 am »
Cal a dir, que segons informacions de primera mà, sé que s'està negociant fer aquest entrenament a la 'setmana blanca', on els col-legis e instituts de Catalunya aquest curs tindran festiu.

Per la meva part, tant a Bar$a com als seus veïns plumífers, no els tinc gaire estima, però si que vinguin a entrenar els primers, que tenen més seguidors, títols i seguiment mediàtic, ens ha de proporcionar com a mínim 50.000 €, doncs benvinguts siguin aquests calés que ens ajudaran a cobrir pressupost.
la semana blanca es a principios de febrero

vendran messi, xavi y todos los grandes jugadores del barça?

yo siendo del real madrid ire  :balla

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #9 el: 16 de Gener de 2011, 02:22:15 am »

Penso igual que tu.... però voldria afegir que en principi la previsió d´ingressos de la Directiva de cara a aquest "event" la veig massa optimista....tot i el component obsessiu que té el FCB per molts conciutadans, pensar que en un entrenament (no partit), celebrat un matí i en dia laborable es puguin arreplegar 12.000 o 14.000 persones (parlo de no socis, perquè el soci no paga i a més a més no crec que li presti massa atenció a aquest entrenament),  ho veig molt agosarat....

A aquestes xifres no hi hem arribat ni amb el playoff contra la Real Unión...
Serà per diners, però sóc l'únic a qui li sembla que això és prostituïr la Nova Creu Alta?  :Hecho_polvo:
Cedir el camp perquè l'utilitzin uns altres a canvi de diners, sí. Prostituïr la Nova Creu Alta.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #10 el: 16 de Gener de 2011, 02:41:49 am »
Tot el que sigui arreplegar un euro per ajudar a l'economia del club segurament es farà, podrien pensar també en portar a la Shakira a la NCA, però en lloc del matí, un cap de setmana al vespre, també recollirien segurament uns quants beneficis  :)
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #11 el: 16 de Gener de 2011, 07:58:58 am »

A aquestes xifres no hi hem arribat ni amb el playoff contra la Real Unión...
Serà per diners, però sóc l'únic a qui li sembla que això és prostituïr la Nova Creu Alta?  :Hecho_polvo:
Cedir el camp perquè l'utilitzin uns altres a canvi de diners, sí. Prostituïr la Nova Creu Alta.

doncs si donen aquesta quantitat de diners, visca la prostitució.

Tot el que sigui arreplegar un euro per ajudar a l'economia del club segurament es farà, podrien pensar també en portar a la Shakira a la NCA, però en lloc del matí, un cap de setmana al vespre, també recollirien segurament uns quants beneficis  :)

el problema dels concerts, son els desperfectes, i ara mateix tenim una de les millors gespa de segona B

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #12 el: 16 de Gener de 2011, 10:03:37 am »
Totalment d'acord amb tu, company.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #13 el: 16 de Gener de 2011, 10:44:24 am »
Totalment d'acord amb tu, company.
pues dejame tu carnet de socio para un amigos

es broma  :beer2

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #14 el: 16 de Gener de 2011, 11:38:55 am »
Quan l'altre dia es va comentar això de l'entrenament del Barça em van caure els ous a terra , ara més en fred , hi ha dues maneres de veureu , una l'interes econòmic , i en aquest cas no hi ha dubte , agafa els calers i que vinguin quan vulguin. Per l'altre banda , la dignitat . Quan el Reus , Gavà o Manresa van montar aquest circ culé jo vaig pensar , mira aquests pobres com perden el cul per veure els jugadors del barça ni que sigui entrenant i em vaig felicitar per ser seguidor d'un equip de "veritat" que mai cauria en aquestes xprrades , doncs mira , serem el primer club de "veritat" a caure....Només espero  , que aquell dia , molts arlequinats de cor reaccionin i per compensar vagin a veure l'entrenament dels nostres jugadors on sigui. Només faltaria que mentre la NCA s'omple de babes veient els culers escalfar , els nostres jugadors estiguessin sols i desterrats a Josep Molins

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #15 el: 16 de Gener de 2011, 11:39:40 am »
 :scut

També pot dependre del dia i hora del entrenament, doncs si ho fan un dia laborable a un hora de treball només i podran anar els jubilats, no dic els aturats perqué es sobreenten que no tenen "pasta"
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #16 el: 16 de Gener de 2011, 11:49:40 am »
Yo creo que no sería mala idea que todos los socios arlequinats que vayan fuesen ataviados con camisetas, bufandas, banderas y demás cosas del CES para demostrar que "A SABADELL SOM DEL SABADELL¡¡¡". También tengo que decir que a pesar de ser´anticulé declarado, me parece una buena fórmula de ayudar a los clubes modestos de Catalunya, que aunque se diga por aquí que es prostituir la NCA, sabiendo como está el tema de ingresos no me parece mal la idea. Parecde que Rosell tiene otro talante diferente al de Laporta y éstos detalles sirven para dar una pasta a los clubs modestos, y no como hacía Laporta que en lugar de ésto montaba las reuniones de la junta directiva como si fuese un consejo de ministros.

Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #17 el: 16 de Gener de 2011, 11:53:10 am »
Se ha de ver el aspecto positivo, yo de cule tengo bien poco, pero prefiero ganar 50 o 60.000 € asi que no el pasarlas p**** para pagar a los jugadores la verdad.

En estos tiempos en los que sacar dinero no es sencillo, es un lujo ganar tanto dinero por dos o tres horas.

Por mi, como si vienen cada semana.  :ejem
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #18 el: 16 de Gener de 2011, 12:11:15 pm »
Será trist que la primera vegada en la meva vida que pugui veure la NCA plena sigui en un entrenament del Barça però si ho mirem bé a nosaltres això ens és igual, hem de sobreviure economicament i si això ens ajudarà doncs endavant.
« Darrera modificació: 16 de Gener de 2011, 12:19:13 pm per Xavii »
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #19 el: 16 de Gener de 2011, 12:14:19 pm »
Será trist que la primera vegada en la meva vida que pugui veure la NCA sigui en un entrenament del Barça però si ho mirem bé a nosaltres això ens és igual, hem de sobreviure economicament i si això ens ajudarà doncs endavant.

:icon_question:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡