Autor Tema: Possible entrenament del Barça a la Nova Creu Alta  (Llegit 29829 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
  • Gènere: Masculí
Re:Possible entrenament del Barça a la Nova Creu Alta
« Respondre #20 el: 16 de Gener de 2011, 12:16:17 pm »
Será trist que la primera vegada en la meva vida que pugui veure la NCA sigui en un entrenament del Barça però si ho mirem bé a nosaltres això ens és igual, hem de sobreviure economicament i si això ens ajudarà doncs endavant.

:icon_question:
ho dic peruque jo mai he vist el camp ple del tot i segurament si acaben venint vindrà molta gent
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
« Respondre #21 el: 16 de Gener de 2011, 12:18:41 pm »
Será trist que la primera vegada en la meva vida que pugui veure la NCA sigui en un entrenament del Barça però si ho mirem bé a nosaltres això ens és igual, hem de sobreviure economicament i si això ens ajudarà doncs endavant.

ho dic peruque jo mai he vist el camp ple del tot i segurament si acaben venint vindrà molta gent
vale perdona volia dir plena jaja ja ho canvio

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #22 el: 16 de Gener de 2011, 12:22:35 pm »

vale perdona volia dir plena jaja ja ho canvio

Ara ja ho entenc  :yes: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #23 el: 16 de Gener de 2011, 12:33:34 pm »
Jo no ho veig malament.

Primer de tot, a sobre que el Rosell ens dona la opció de ingresar 50 mil euros tan facilment (de fet, jo m'estic preguntant que és el que volen), seriem molt tontos dir que no.

Hi ha que veu en aquest fet, una perdua de la dignitat. Jo el que veig és una continua millora de les relacions amb un gran club internacional.
De moment aquesta temporada tenim un crack que es diu Isaac Cuenca, i potser 50 mil euros d'ingresos, tot això gracies a les bones relacions amb el Barça.

Sincerament, jo no veig la part negativa. Estem creixent, i això és bo.

I que consti que jo visc tocant a Barcelona, i no miro el Camp Nou ni per la tele. En canvi, estic sempre a la Nova Creu Alta veient al Sabadell.

El Bar$a crec que és una cosa molt bona pel Sabadell $$$

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #24 el: 16 de Gener de 2011, 12:51:28 pm »
Con estos 50.000 euros, la temporada, a nivel económico, estaria solucionada. Que nos den dinero los que NUNCA lo hacen, aunque sea viendo un entreno de otro equipo.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #25 el: 16 de Gener de 2011, 13:06:04 pm »
yo opino igual a mi ni me va ni me viene ver un entreno del Barça, si fuera un partido ya la cosa cambia todo y que al no pagar seguramente me deje caer con algun amigo o algun familiar cule ese dia, pero si podemos recaudar esos 50.000 o 60.000 euros que por aqui se esta diciendo es lo que importa recaudando ese dinero me da igual quien enga a entrenar como si quiere venir el madrid con Mou y cr94 a la cabeza jajajaja  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #26 el: 16 de Gener de 2011, 15:30:34 pm »
Digueu-me tossut, cabezon o tot el q vulgueu pero la meva opinió és un NO ROTUND !!!!!

Si realment penseu q el derbi real del Sabadell el dia de demà a de ser amb el Barça considero q és un insult pel nostre equip i la nostra ciutat q vinguin a entrenar aquí els "GLOBETROTTERS" de Catalunya. Al final aquesta gent acabaran entrenant al camp de l'Espanyol. Hi ha altres formes de generar ingressos a la ciutat q deixar les nostres instalacions al Barça per a q promocionarlos i monopolitzar-los encara més. Si el q realment interessa a la ciutat és q l'afició recolzi al Sabadell i deixi una mica de banda al Barça em sembla un gran pas enrrere aquesta iniciativa, siguem coherents i no deixeu prostituir al CE SABADELL !!!

NO A L'ENTRENAMENT DEL BARÇA A LA NOVA CREU ALTA !!! No siguem titelles si us plau !!!  No tinc ganes de sentir als barcelonistes de Sabadell dient que per una vegada a la vida veurem futbol de veritat a la NCA i q la única manera q tenim d'omplir el camp és portant al Barça a entrenar. N'estic totalment en desacord i no baixaré del b***o per molt q digueu.

Per cert, digueu-me en quins camps més s'ha recolzat aquesta iniciativa, jo de moment només conec el camp del modestíssim Palafurgell q no sé ni a quina categoria deu estar actualment.
Quan el Barça així fet això a camp del St Andreu, Gramanet, Girona, Nàstic, Lleida, Terrassa, Badalona, etc.... llavors segons quina sigui la nostra situació econòmica ja estudiarem aquest cas, pero de moment la meva opinió és un NO ROTUND, no ens rebaixem tant si us plau, del contrari per la meva part s'acabarà el ajudar al club en partits com el d'avui, si em de ser els llepac... oficials del Rosell i del Barça en general més val q quan anem al Mini en comptes de criticar-lis el seu centralisme els hi tirem clavells al camp.
« Darrera modificació: 16 de Gener de 2011, 15:36:52 pm per FerniSBD »

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #27 el: 16 de Gener de 2011, 15:40:50 pm »
Una cosa molt diferent seria montar un partit amistós contra el Barça de cara a pretemporada, això ja si q ho veuria amb bons ulls.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #28 el: 16 de Gener de 2011, 15:54:35 pm »
Jo ja vaig dir que m'interessa ben poc el Barça i el seu entreno i tot lo que vulguin fer al estadi del meu Club. Però si aquests diners són nostres, benvingut sigui. Està clar que si es gratuit per mi amb el meu carnet de soci, si tinc possibilitat d'anar-hi, aniré amb la samarreta del Centre d'Esports, i amb molt orgull  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
« Respondre #29 el: 16 de Gener de 2011, 15:55:28 pm »
Digueu-me tossut, cabezon o tot el q vulgueu pero la meva opinió és un NO ROTUND !!!!!

Si realment penseu q el derbi real del Sabadell el dia de demà a de ser amb el Barça considero q és un insult pel nostre equip i la nostra ciutat q vinguin a entrenar aquí els "GLOBETROTTERS" de Catalunya. Al final aquesta gent acabaran entrenant al camp de l'Espanyol. Hi ha altres formes de generar ingressos a la ciutat q deixar les nostres instalacions al Barça per a q promocionarlos i monopolitzar-los encara més. Si el q realment interessa a la ciutat és q l'afició recolzi al Sabadell i deixi una mica de banda al Barça em sembla un gran pas enrrere aquesta iniciativa, siguem coherents i no deixeu prostituir al CE SABADELL !!!

NO A L'ENTRENAMENT DEL BARÇA A LA NOVA CREU ALTA !!! No siguem titelles si us plau !!!  No tinc ganes de sentir als barcelonistes de Sabadell dient que per una vegada a la vida veurem futbol de veritat a la NCA i q la única manera q tenim d'omplir el camp és portant al Barça a entrenar. N'estic totalment en desacord i no baixaré del b***o per molt q digueu.

Per cert, digueu-me en quins camps més s'ha recolzat aquesta iniciativa, jo de moment només conec el camp del modestíssim Palafurgell q no sé ni a quina categoria deu estar actualment.
Quan el Barça així fet això a camp del St Andreu, Gramanet, Girona, Nàstic, Lleida, Terrassa, Badalona, etc.... llavors segons quina sigui la nostra situació econòmica ja estudiarem aquest cas, pero de moment la meva opinió és un NO ROTUND, no ens rebaixem tant si us plau, del contrari per la meva part s'acabarà el ajudar al club en partits com el d'avui, si em de ser els llepac... oficials del Rosell i del Barça en general més val q quan anem al Mini en comptes de criticar-lis el seu centralisme els hi tirem clavells al camp.

Diner fàcil Ferni i no anem sobrats

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #30 el: 16 de Gener de 2011, 16:01:14 pm »

Jo crec que la majoria dels equips que has dit, estarien encantats de tenir el Bar$a al seu estadi, però el problema esta en que el Bar$a no vol donar 50 mil euros perque si a aquets equips.

De fet, jo fins i tot en aquesta proposta, hi veig un incentiu perque els culés que podrien aparèixer per la Nova Creu Alta a final de temporada, començin a sortir de casa i aprenguin que hi han altres estadis apart del Camp Nou.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #31 el: 16 de Gener de 2011, 19:44:17 pm »

TOSSUT  :laugh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #32 el: 16 de Gener de 2011, 19:54:58 pm »
Tal y como están las cosas y más en segunda B, todo lo que sea sacar dinero, bienvenido sea.

Ya puede venir a entrenar el Barça, Madrid, Chelsea o los que quieran, que si eso nos aporta dinero, yo personalmente no me quejaré.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #33 el: 16 de Gener de 2011, 20:09:41 pm »
Doncs mira, ja sé com arreglar-ho tot plegat.
Quan el Barcelona vingui a entrenar a la Nova Creu Alta, el Sabadell que vagi a entrenar al camp nou i tots contents.  :whistle:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #34 el: 16 de Gener de 2011, 20:13:17 pm »
Doncs mira, ja sé com arreglar-ho tot plegat.
Quan el Barcelona vingui a entrenar a la Nova Creu Alta, el Sabadell que vagi a entrenar al camp nou i tots contents.  :whistle:
:paret estoy deacuerdo

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #35 el: 16 de Gener de 2011, 20:30:51 pm »
Diner fàcil també és prostituir-se o vendre droga i jo no ho faria mai salvo q no em toqués pas més remei  q no crec q sigui el cas... no anem sobrats de diners però tampoc crec q tinguem q anar tan tan pero tan necessitats com per a dur a terme aquesta iniciativa.

I dieu q altres equips estarien encantats de cedir el seu camp, doncs que ho propossin, de moment els únics pardillos q han fet això han sigut un Palafurgell enfonssat totalment en categories inferiors i pel q m'han dit el Reus de 3ª. No crec q un históric com nosaltres i q pressumim de ser el 3er club de Catalunya tinguem q portar als Globetrotters de Barcelona per a generar ingressos.
Q això comportaria q molta gent q no saben ni on és la NCA s'hi acostessin?  Sí clar, per veure el Barça i perq li demanin als seus pares d'anar algun dia al Nou Camp a veure el Barça, no pas perq diguin carai quin camp més maco q hi ha a Sabadell, la propera setmana aniré a veure un SBD- Benidorm, no siguem ignorants si us plau !! De cara a la propera temporada si de cas per la compra del carnet de soci del Sabadell q ens regalin a tots una pilota firmada pels jugadors del Barça, potser molts es farien socis del CES només per això.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #36 el: 16 de Gener de 2011, 20:33:14 pm »
Diner fàcil també és prostituir-se o vendre droga i jo no ho faria mai salvo q no em toqués pas més remei  q no crec q sigui el cas... no anem sobrats de diners però tampoc crec q tinguem q anar tan tan pero tan necessitats com per a dur a terme aquesta iniciativa.

I dieu q altres equips estarien encantats de cedir el seu camp, doncs que ho propossin, de moment els únics pardillos q han fet això han sigut un Palafurgell enfonssat totalment en categories inferiors i pel q m'han dit el Reus de 3ª. No crec q un históric com nosaltres i q pressumim de ser el 3er club de Catalunya tinguem q portar als Globetrotters de Barcelona per a generar ingressos.
Q això comportaria q molta gent q no saben ni on és la NCA s'hi acostessin?  Sí clar, per veure el Barça i perq li demanin als seus pares d'anar algun dia al Nou Camp a veure el Barça, no pas perq diguin carai quin camp més maco q hi ha a Sabadell, la propera setmana aniré a veure un SBD- Benidorm, no siguem ignorants si us plau !! De cara a la propera temporada si de cas per la compra del carnet de soci del Sabadell q ens regalin a tots una pilota firmada pels jugadors del Barça, potser molts es farien socis del CES només per això.

Una pregunta, encara que ja suspito la resposta, si fos el Madrid diries el mateix?
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #37 el: 16 de Gener de 2011, 20:42:37 pm »

Una pregunta, encara que ja suspito la resposta, si fos el Madrid diries el mateix?

Ja sé per on vas i fa estona q esperava aquesta pregunta, evidentment q faria el mateix, i si fos l'Espanyol també i si fos el Nàstic també sigui l'equip q sigui diria el mateix. La NCA és l'estadi del CE Sabadell i no l'hem de convertir en un circ per a q s'hi vinguin a lluir els malabaristes de 1ª. És com si el futbol mai hagués arrivat a Sabadell i ara ens el vinguessin a implantar desde Barcelona, qui ho diria q antigament havíem jugat a 1ª i q havíem arrivat a guanyar al Madrid i Barça, mare meva, i lo pitjor és q tots hi esteu d'acord, llavors ens les donarem de no simpatitzar amb l'equip més gran, i aviat únic equip professional de futbol de Catalunya.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #38 el: 16 de Gener de 2011, 20:45:19 pm »

Ja sé per on vas i fa estona q esperava aquesta pregunta, evidentment q faria el mateix, i si fos l'Espanyol també i si fos el Nàstic també sigui l'equip q sigui diria el mateix. La NCA és l'estadi del CE Sabadell i no l'hem de convertir en un circ per a q s'hi vinguin a lluir els malabaristes de 1ª. És com si el futbol mai hagués arrivat a Sabadell i ara ens el vinguessin a implantar desde Barcelona, qui ho diria q antigament havíem jugat a 1ª i q havíem arrivat a guanyar al Madrid i Barça, mare meva, i lo pitjor és q tots hi esteu d'acord, llavors ens les donarem de no simpatitzar amb l'equip més gran, i aviat únic equip professional de futbol de Catalunya.

Una opinió molt particular, peró en fi opinió molt valida com totes  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #39 el: 16 de Gener de 2011, 20:49:02 pm »
Pues por esa regla de 3 Ferni, devolvamos a Isaac al Barça. Para que tener un jugador de la cantera del mejor equipo del mundo? Por que también utilizan esto para que pille minutos y forma, entonces también nos prostituimos, no? Aaaah, pero es diferente, nos ofrece buen juego y buenos resultados. Pues al igual que vengan a entrenar a aquí, no nos dará ni buen juego ni resultados, pero si dinero, y no vamos sobrados precisamente.

Entiendo lo que dices, pero no hay que ser tan radical. A su costa, nosotros nos "llenamos los bolsillos". Ni nos quitan dinero, ni tiempo, ni nada. Todo lo contrario.