Digueu-me tossut, cabezon o tot el q vulgueu pero la meva opinió és un NO ROTUND !!!!!
Si realment penseu q el derbi real del Sabadell el dia de demà a de ser amb el Barça considero q és un insult pel nostre equip i la nostra ciutat q vinguin a entrenar aquí els "GLOBETROTTERS" de Catalunya. Al final aquesta gent acabaran entrenant al camp de l'Espanyol. Hi ha altres formes de generar ingressos a la ciutat q deixar les nostres instalacions al Barça per a q promocionarlos i monopolitzar-los encara més. Si el q realment interessa a la ciutat és q l'afició recolzi al Sabadell i deixi una mica de banda al Barça em sembla un gran pas enrrere aquesta iniciativa, siguem coherents i no deixeu prostituir al CE SABADELL !!!
NO A L'ENTRENAMENT DEL BARÇA A LA NOVA CREU ALTA !!! No siguem titelles si us plau !!! No tinc ganes de sentir als barcelonistes de Sabadell dient que per una vegada a la vida veurem futbol de veritat a la NCA i q la única manera q tenim d'omplir el camp és portant al Barça a entrenar. N'estic totalment en desacord i no baixaré del b***o per molt q digueu.
Per cert, digueu-me en quins camps més s'ha recolzat aquesta iniciativa, jo de moment només conec el camp del modestíssim Palafurgell q no sé ni a quina categoria deu estar actualment.
Quan el Barça així fet això a camp del St Andreu, Gramanet, Girona, Nàstic, Lleida, Terrassa, Badalona, etc.... llavors segons quina sigui la nostra situació econòmica ja estudiarem aquest cas, pero de moment la meva opinió és un NO ROTUND, no ens rebaixem tant si us plau, del contrari per la meva part s'acabarà el ajudar al club en partits com el d'avui, si em de ser els llepac... oficials del Rosell i del Barça en general més val q quan anem al Mini en comptes de criticar-lis el seu centralisme els hi tirem clavells al camp.