He estat llegint tot el reguitzell de missatges del Ferni i pensem igual, tio!
Sabia que no podia ser jo l'única persona que veiés les coses així!
Ara bé, també et puc dir que si em donen 60.000€ (com 2 spònsors de tota la temporada junts) en un sol matí... és per plantejar-s'ho. Caram, jo per 60.000 € seria capaç de menjar-me una mantis religiosa viva! Mira que em faria fàstic, però serien uns minuts de penúria i després...
Entenc el teu plantejament, l'Almeria per exemple, no acceptaria en cap cas un entrenament allà del Sevilla
Però ara estem malament de pasta i aquesta injecció de diners per no fer res seria molt positiva. És qüestió de mirar cap una altra banda quan estigui tothom allà mirant l'entrenament.
D'altra banda, us asseguro que si jo fos De Navas o Agustín o qualsevol jugador del CES, sentiria vergonya i ràbia en veure que per veure entrenar a un equip de fora és el quàdruple de gent que en un partit de màxima importancia del seu equip i l'equip de la comarca
Si aquell dia entrenem al Josep Molins, serà qüestió d'organitzar un grup d'arlequinats per anar a veure els nostres entrenar i que es sentin recolzats, com he llegit abans.