A mi, de primer moment la idea me va semblar molt dolenta. No m'agrade que vinga un de fora a tocar les nostres instal·lacions i a que mos façan una invasió d'un club que està en categoria superior. Així, a bote pronto me sembà una idea molt patètica.
Desprès vaig anar madurant el tema. La cosa és que no és la primera vegada que dixem el nostre camp a equips estranys a nosaltres. Que jo recorde, hem dixat el camp a la Federació Catalana en partits amistosos i finals de la copa Catalunya, on han jugat Terrassa, Espanyol, Barça, Gavà, L'Hospitalet, etc, a la federació espanyola, per que juguen Espanya i Alemanya o Noruega, al COB'92 per els partits de les olimpiades, a la Coca-cola cup, on a sobre se le va facilitar a l'Espanyol fer un càsting de jugadors, al mateix equip de les plomes per un partit contra l'Oviedo i per culminar a L'Hospitalet per jugar un partit de copa contra l'Athlétic. Per cert, en tots estos partits, lo que se diu metàlic, el Sabadell NO HA REBUT MAI DINERS A CANVI. Mos han fet alguna renovació a canvi I quan hi ha hagut diners per enmig, la pasta sempre se l'ha embutxacat l'ajuntament.
Doncs simplement, som tontos de que una instal·lació que tenim concedida, com és la Nova Creu Alta, no le treguem rendiment propi. Este colp m'ha agradat que se faça algo. Sé que la idea era fer un amistós amb el primer equip del Barça a Setmana Santa, però el ritme de partits d'ells és molt bestia I no poden comprometer-se en açò. Una altri alternativa era fer-lo al final de temporada, però naltres podem acabar desprès que ells si fem play-off I no tenir una data fixe o que mos molesti en preparar unes eliminatòries podria ser nefats per naltres mateixos.
Per tant, la cosa per mi està clara. Si no los pots portar a un amistós, porta-los a algo que te produixi calés sense gaire inversió. El cost de la inversió, en este cas és 0. Bé, és el cost d'haver hagut de baixar un poc del b***o alguns, i arribar a dar la mà a un president del Barça, i tenir contactes a la directiva amb el, per mi, insoportable RoSSell.
I més si veiem açò:
La cosa està clara, si vols assegurar-te un arbre que te done una bona ombra quan cau el sol espatarrant, acudix al més gros. Quan baixe el sol, ja sortiràs a for a i podràs seguir el teu camí.
A mi m´agradaria que algú en situació de fer-ho aportés la dada de quin és el cost impagat exacte d´aquest DVD.
Imagino que es tracta d´un "litigi comercial" no acceptat i per això s´han anat acumulant recàrrecs i interessos de demora sense tancar el tema i esperant un veredicte judicial que no podia ser favorable. Tot i així, em sembla que un cost normal d´emisió d´un DVD no hauria de ser mai equivalent a 3/4 taquilles. Quin benefici s´esperava aconseguir amb aquest DVD ?, i encara més si no es comercialitzava en la manera adecuada.
Per descomptat que veure embargada una taquilla per un DVD de fa 7 anys...n´hi ha per condecorar a més d´un gestor del club d´aquell moment....
Aproximadament s'acosten als 20.000€, que se tracta de la producció, realització, interessos de demora i costes.
A part del gestor del club d'aquell moment, també hauríem de demanar algo del tema a la Fundació, i als dos encarregats de fàbrica d'abans de Soteras, que en el moment de poder posar els medis per arreglar-ho, van passar del tema.