Autor Tema: Possible entrenament del Barça a la Nova Creu Alta  (Llegit 29852 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Possible entrenament del Barça a la Nova Creu Alta
« Respondre #60 el: 17 de Gener de 2011, 07:38:26 am »
A mi m´agradaria que algú en situació de fer-ho aportés la dada de quin és el cost impagat exacte d´aquest DVD.

Imagino que es tracta d´un "litigi comercial" no acceptat i per això s´han anat acumulant recàrrecs i interessos de demora sense tancar el tema i esperant un veredicte judicial que no podia ser favorable.  Tot i així, em sembla que un cost normal d´emisió d´un DVD no hauria de ser mai equivalent a 3/4 taquilles.  Quin benefici s´esperava aconseguir amb aquest DVD ?, i encara més si no es comercialitzava en la manera adecuada.

Per descomptat que veure embargada una taquilla per un DVD de fa 7 anys...n´hi ha per condecorar a més d´un gestor del club d´aquell moment.... :****
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #61 el: 17 de Gener de 2011, 11:10:09 am »
A mi, de primer moment la idea me va semblar molt dolenta. No m'agrade que vinga un de fora a tocar les nostres instal·lacions i a que mos façan una invasió d'un club que està en categoria superior. Així, a bote pronto me sembà una idea molt patètica.

Desprès vaig anar madurant el tema. La cosa és que no és la primera vegada que dixem el nostre camp a equips estranys a nosaltres. Que jo recorde, hem dixat el camp a la Federació Catalana en partits amistosos i finals de la copa Catalunya, on han jugat Terrassa, Espanyol, Barça, Gavà, L'Hospitalet, etc, a la federació espanyola, per que juguen Espanya i Alemanya o Noruega, al COB'92 per els partits de les olimpiades, a la Coca-cola cup, on a sobre se le va facilitar a l'Espanyol fer un càsting de jugadors, al mateix equip de les plomes per un partit contra l'Oviedo i per culminar a L'Hospitalet per jugar un partit de copa contra l'Athlétic. Per cert, en tots estos partits, lo que se diu metàlic, el Sabadell NO HA REBUT MAI DINERS A CANVI. Mos han fet alguna renovació a canvi I quan hi ha hagut diners per enmig, la pasta sempre se l'ha embutxacat l'ajuntament.

Doncs simplement, som tontos de que una instal·lació que tenim concedida, com és la Nova Creu Alta, no le treguem rendiment propi. Este colp m'ha agradat que se faça algo. Sé que la idea era fer un amistós amb el primer equip del Barça a Setmana Santa, però el ritme de partits d'ells és molt bestia I no poden comprometer-se en açò. Una altri alternativa era fer-lo al final de temporada, però naltres podem acabar desprès que ells si fem play-off I no tenir una data fixe o que mos molesti en preparar unes eliminatòries podria ser nefats per naltres mateixos.

Per tant, la cosa per mi està clara. Si no los pots portar a un amistós, porta-los a algo que te produixi calés sense gaire inversió. El cost de la inversió, en este cas és 0. Bé, és el cost d'haver hagut de baixar un poc del b***o alguns, i arribar a dar la mà a un president del Barça, i tenir contactes a la directiva amb el, per mi, insoportable RoSSell.

I més si veiem açò:

La cosa està clara, si vols assegurar-te un arbre que te done una bona ombra quan cau el sol espatarrant, acudix al més gros. Quan baixe el sol, ja sortiràs a for a i podràs seguir el teu camí.

A mi m´agradaria que algú en situació de fer-ho aportés la dada de quin és el cost impagat exacte d´aquest DVD.

Imagino que es tracta d´un "litigi comercial" no acceptat i per això s´han anat acumulant recàrrecs i interessos de demora sense tancar el tema i esperant un veredicte judicial que no podia ser favorable.  Tot i així, em sembla que un cost normal d´emisió d´un DVD no hauria de ser mai equivalent a 3/4 taquilles.  Quin benefici s´esperava aconseguir amb aquest DVD ?, i encara més si no es comercialitzava en la manera adecuada.

Per descomptat que veure embargada una taquilla per un DVD de fa 7 anys...n´hi ha per condecorar a més d´un gestor del club d´aquell moment.... :****
Aproximadament s'acosten als 20.000€, que se tracta de la producció, realització, interessos de demora i costes.
A part del gestor del club d'aquell moment, també hauríem de demanar algo del tema a la Fundació, i als dos encarregats de fàbrica d'abans de Soteras, que en el moment de poder posar els medis per arreglar-ho, van passar del tema.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #62 el: 17 de Gener de 2011, 20:06:01 pm »
Ara mateix dubto q hi hagi cap equip català entre 2ª divisió A  i 3ª que estigui amb gaire millor salut económica q nosaltres. Desconec quins són els seus projectes de futur ni quines aportacions tenen de cara a aconseguir ingressos, ara bé, de moment a cap se l'hi a acudit tal recurs fàcil, ells sabran els motius. Jo exposso els motius pels quals no interessa això, a partir d'aquí q fotin el q vulguin, ara bé, és una pena estar pagant uns sous a una série de gent per tal d'obtenir recursos económics i q la única aportació viable q surti sigui deixar el camp als globetrotters. Simplement espero q si això s'acaba produint, ni cap de nosaltres ni el nostre president surtin plorant en públic perq tenim un equip molt aprop el qual centralitza el futbol català. Q és molt fàcil sortir com fa 2 anys en públic a principi de temporada fotent indirectes contra el Barça i llavors a fi de comptes els hi hem d'anar a pregar q ens salvin la nostra situació econòmica amb una iniciativa d'aquestes, com a mínim no siguem farsants i autodeclarem-nos oficialment com a "Barçadependents".
TOTALMENT D´ACORD,LA SENSACIO QUE TINC JO,ES QUE ENS BAIXAREM ELS PANTALONS FINS ELS TORMELLS DAVANT DE LA SECTA TOTALITARIA BABAUGRANA !!!!! QUE BUSQUIN UNA ALTRA ALTERNATIVA !!!!!!!! :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #63 el: 17 de Gener de 2011, 20:58:56 pm »
pues yo estoy de acuerdo en cualquier iniciativa que haga ganar a nuestro club unos cuantos euros, y si tan anticules sois que preferiis que no vengan los cules a pesar de que si no vienen vuestro club dejaria de ganar un dinero que vendria muy bien, haceroslo mirar por que los primeros que le dais publicidad a los cules sois los que poneis la pancarta ''barça is not catalonia''
yo cuando algo o alguien me cae mal lo ignoro no gasto mi tiempo en hacer una pancarta hacia ellos y colgarla cada semana en la nca, en vez de hacer una animando al equipo y colgarla igual
:beer2 :beer2
« Darrera modificació: 17 de Gener de 2011, 21:11:58 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #64 el: 17 de Gener de 2011, 21:07:24 pm »
Si hubiera otra forma de conseguir 30.000 euros en una mañana, el club ya lo habria hecho. A parte con lo del DVD que estan embargando todas las taquillas se necesita dinero YA!!
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #65 el: 17 de Gener de 2011, 21:14:06 pm »
Sobre la más que probable visita del FC Barcelona a la Ciudad de Sabadell para realizar un entrenamiento matutino dentro de unas semanas en la Nova Creu Alta, donde el CE Sabadell pudiera sacar un pellizco entre los 50000 y 70000 mil euros, cantidad esta superior a la suma de dos de los actuales sponsor con los que hay un acuerdo y, después de leer algunos comentarios, pienso que realmente esta visita viene a ser como un hermanamiento entre ambos Clubs, donde el CES saldría beneficiado sin inversión alguna, hay que decir que aunque las cuentas del Club están en buena línea, dicha cantidad a ingresar en estos tiempos de crisis vendría muy bien para equilibrar las cuentas, por otro lado, no veo sometimiento alguno de los colores arlequinados sino como he dicho un lazo de amistad y de buena relación que se ha echado en falta en los últimos años.

Por un lado vemos que esta relación ya se va a producir con la cesión de Isaac Cuenca en el apartado deportivo, por tanto todo lo que sea beneficioso para el Club, bienvenido sea, por lo que no veo nada que impida el buen desarrollo del evento, aunque siempre hay opiniones que sin querer, pueden perjudicar la labor de los dirigentes que trabajan por el bien del Club y que trabajan para que el presupuesto cuadre y no haya números rojos al final de la temporada y pensando mal, creo que hay un grupo que siempre sale en contra de todo lo que los dirigentes del Club proponen para la estabilidad económica ya sea por las jornadas económicas como por este mismo evento.

Desde mi modesta opinión hay que animar a los diregentes por conseguir un dinero extra y dejarnos de contrariedades que solo pueden perjudicar al Club, o ¿es que hay algún problema para que el Club pueda ingresar dicha cantidad?

« Darrera modificació: 17 de Gener de 2011, 21:25:23 pm per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #66 el: 17 de Gener de 2011, 21:46:10 pm »
Sobre la más que probable visita del FC Barcelona a la Ciudad de Sabadell para realizar un entrenamiento matutino dentro de unas semanas en la Nova Creu Alta, donde el CE Sabadell pudiera sacar un pellizco entre los 50000 y 70000 mil euros, cantidad esta superior a la suma de dos de los actuales sponsor con los que hay un acuerdo y, después de leer algunos comentarios, pienso que realmente esta visita viene a ser como un hermanamiento entre ambos Clubs, donde el CES saldría beneficiado sin inversión alguna, hay que decir que aunque las cuentas del Club están en buena línea, dicha cantidad a ingresar en estos tiempos de crisis vendría muy bien para equilibrar las cuentas, por otro lado, no veo sometimiento alguno de los colores arlequinados sino como he dicho un lazo de amistad y de buena relación que se ha echado en falta en los últimos años.

Por un lado vemos que esta relación ya se va a producir con la cesión de Isaac Cuenca en el apartado deportivo, por tanto todo lo que sea beneficioso para el Club, bienvenido sea, por lo que no veo nada que impida el buen desarrollo del evento, aunque siempre hay opiniones que sin querer, pueden perjudicar la labor de los dirigentes que trabajan por el bien del Club y que trabajan para que el presupuesto cuadre y no haya números rojos al final de la temporada y pensando mal, creo que hay un grupo que siempre sale en contra de todo lo que los dirigentes del Club proponen para la estabilidad económica ya sea por las jornadas económicas como por este mismo evento.

Desde mi modesta opinión hay que animar a los diregentes por conseguir un dinero extra y dejarnos de contrariedades que solo pueden perjudicar al Club, o ¿es que hay algún problema para que el Club pueda ingresar dicha cantidad?

es que, encara que sigui el barça, cada vegada em semblaria més absurd si rebutjem la oferta.
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat sabadeeeell

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #67 el: 17 de Gener de 2011, 22:47:07 pm »
Llegint la majoria d'opinions d'aquí al fòrum sobre aquest tema no m'he pogut estar de deixar la meva. I és que a mi em sembla bé la iniciativa de l'entrenament del Barça a la Nova Creu Alta.
En primer lloc, beneficia al Sabadell econòmicament. (Tot i que jo també pactaria molt abans un amistós...)!
En segon lloc, crec que és molt positiu que les relacions entre el Barça i el Sabadell siguin bones. L'Isaac Cuenca n'és una bona prova. Suposo que aquesta cessió la valoreu positvament...!
Aquest any l'estil i el joc del Sabadell m'agrada molt i no es pot negar que hi té alguna cosa a veure un entrenador com en Lluís Carreras, format a Can Barça!! Crec que apreciar els mèrits del Barça i no rebutjar tot el que hi tingui relació és un pas endavant i no pas endarrera.
Val a dir que sóc culer i també sòcia del Sabadell! I si vénen a la NCA m'agradaria anar-hi! :rolleyes2:
« Darrera modificació: 17 de Gener de 2011, 22:55:13 pm per sabadeeeell »

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #68 el: 17 de Gener de 2011, 23:16:28 pm »
Bueno veient les opinions de la majoria de vosaltres les conclusions que trec són les següents:

1- Admetem que el Sabadell com a equip de futbol té una forta dependència de tot el que rodeja el FC BARCELONA.
2- Donem per entés que no existeix cap tipus de capacitat per a generar ingressos amb els nostres propis recursos i utilitzant el nom de CE Sabadell.
3- Admetem convertir el nostre estadi A QUALSEVOL PREU en un circ protagonitzat per equips forasters.
4- Atraïm a la ciutat a que per una vegada a la vida vinguin a la NCA a veure a un equip de 1ª Divisió ja que donem per entés que a la gent li atrau molt més l'equip q juga a 1ª Divisió de la ciutat veina que no pas el propi equip de la ciutat.
5- Deixem totalment de banda la nostra història i ens autoproclamem definitivament com a equip modest del futbol català el qual sempre estarà a la ombra dels millors equips de Catalunya.
6- Demostrem als jugadors del CE Sabadell que qualsevol entrenament d'un equip de 1ª Divisió causaria més expectació que un partit seu per molt bé que juguin i per molt ben situats q estiguin de la taula classificatoria.

En fi... em sembla una pena q ens rebaixem d'aquesta manera i no vull ni pensar el q pot passar en cas de q la nostra situació econòmica es compliqui, potser fins i tot acabarem siguent el filial del Terrassa o alguna cosa per l'estil XDDD. Segueixo dient q fotin el q vulguin, ara bé, propera vegada q senti a NINGÚ del Sabadell criticant a cap altre equip català de superior categoria els hi recordaré que nosaltres a la q ens veiem apurats ja els hi estem demanant caritat com a miserables.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #69 el: 17 de Gener de 2011, 23:34:56 pm »
si tan culers sou xq no ha ves ya de ce.sabadell sigui ce.culer no? vinga home yo entenc ke a sabadell vingui la copa del món pero el barsa ke sen vagia barcelona i ke ens deixi en pau  que per un any ke ens deixen un jugador de qualitat en tinguem ke abaixar els pantalons  aixo ni de broma quants jugadors en qualitat ens ha deixat el fc farcelona cuenca i yasta xq el mister urbano era un patata entre de altres i lo de la pancarta ni entro ni surtu pero ami em te igual els señors del barsa osigui ke per un jugador en condicions ke en donen amb molts anys ens tindrem de abaixar els pantalons vinga si es aixi ya podem comenzar a plegar del futbol  pero tant que dieu de calers yo crec que els calers sels kedara el fc farselona i no nosaltres pero weno vinga sempre ce.sabadell
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #70 el: 17 de Gener de 2011, 23:54:44 pm »

Si, la veritat es que es una mica trist veure això, pero bueno, també molts els hi ve de familia, quants nens petits desde bebé fins 3-4 anys (que no tenen us de raó) van amb la samarreta del Barça....perque els pares els hi imposen!!!
Cuan son grans, de quin equip creus que poden ser........INEVITAB LE
Mira doncs la majoria son del Barça, però jo soc un cas dels que es va redireccionar!
A la que vaig començar a tenir ús de raó vaig començar a interessar-me pel sabadell per familiars i amics meus...i 11 anys despres aqui estic. Ni barça, ni espanyol, ni maadrid, ni cap equip de primera ni segona divisió
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat sabadeeeell

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #71 el: 17 de Gener de 2011, 23:55:28 pm »
No en fem un gra massa...!! La gespa del Camp Nou i de molts altres estadis ha estat cedida també per altres usos...! Em sap greu que us poseu així pel fet que es tracti del Barça.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #72 el: 17 de Gener de 2011, 23:55:28 pm »
De veritat, no entenc l'opinió dels que es posicionen en contra d'aquesta iniciativa. Personalment, em dona igual que l'equip que vingui sigui el Barça, el Madrid, el Chelsea, el Betis o el Calasparra... Si el camp es pot omplir d'aquesta manera i recaptar aquests 50.000 euros, endavant. Si venen trenta tios a fer UN ENTRENAMENT d'hora i mitja i guanyem 50.000 euros, quin problema hi ha?

Parleu de que el Barça convertirà tot això en un circ mediàtic... Els que ho convertiran en un circ seran els assistents a l'acte, que ja coneixem com solen comparèixer a actes similars (a la Copa Catalunya en vàrem tenir un tastet), i que malauradament són majoria a Sabadell i res farà que hi canviï en breu.

També parleu de que el Sabadell es prostitueix acceptant aquest entrenament. Heu de recordar que el Sabadell no té camp propi, el camp és de l'Ajuntament, per tant no hi ha cap element de prostitució per part del Sabadell. El Barça fa l'entrenament a Sabadell, l'Ajuntament que és qui tindria dret a la recaptació, la cedeix al Sabadell.

Dieu que no voleu aquest diner fàcil, que hi han altres mitjans per obtenir-lo... Si no voleu la pasta, poseu els 50.000 euros vosaltres... Una cosa així com donar els 50.000 euros al Sabadell per tal d'assegurar-nos que no ve cap equip a entrenar a Sabadell. És molt fàcil dir, aquest diner no el vull, que no el necessitem i donar tres idees ràpides de les quals dos ja ha quedat demostrat que no serveixen per ingressar gairebé res i l'altre no té un clar recolzament de tots els socis que paguen el seu carnet a inicis de la temporada.

Insisteixo, es tracta d'UN SIMPLE ENTRENAMENT, el circ el muntarà la gent que no està acostumada a veure a aquesta gent i que es posarà a plorar en veure als Piqué, Villa, Bojan i Pedritos varios, però és el que hi ha. A més, diferenciar aquesta iniciativa amb el fet de que, per exemple, el seu filial ens cedeixi a l'Isaac ho trobo absurd, en tots dos casos en treiem un benefici gràcies al "peix gran". Ho pots veure com un benefici mutu, però com una prostitució...

El que hem de celebrar, ara per ara, és que podem treure profit de la bona relació que existeix amb el Barça. Deixem-nos acaronar la cara, que quan estem més a prop del seu nivell, ja els mossegarem la mà.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #73 el: 18 de Gener de 2011, 00:13:16 am »
uiuiui JRG, ja ens estem anant del tema. El circ no el montaran els q vagin a veure el Barça, el circ el monten els qui duen a terme aquesta iniciativa, la gent q vagi al camp aquell dia simplement són espectadors els quals tenen la possibilitat de veure al seu equip aprop de casa hi aniran a veure'l, no comencem a donar les culpes a qui no la té. No siguem injustos, q l'aficionat del Barça és tan respectable com el del Sabadell, el q no és respectable és q portem 40 anys plorant de q el Barça ho acapara tot, el Barça ens pren afició, el Barça es queda sempre amb la millor part de jugadors procedents d'altres equips catalans, etc etc etc i ara sóm nosaltres q anem a demanar-lis favors extraesportius hi ha montar-lis un cirquet a casa nostre per tal de que tots els qui mai n'han volgut sapiguer res del Sabadell ara ens vinguin a retratar el nostre estadi.

Apart parles de 50.000 €, existeix alguna base segura per a afirmar q això serà real? 10.000 persones són moltes persones per a veure un entrenament eh! i no t'oblidis q a la hora q vindrien la majoria de gent estarà treballant o estudiant, vaja que confiar q omplirem el camp només amb els parats i els qui estudiin/treballin a la tarda em sembla ser molt optimista.

Tema de qui és el camp crec q això és lo de menys, la qüestió és q aquesta iniciativa és per a generar ingressos per al CE Sabadell no? O simplement és una história montada pel govern Bustos fent veure q són diners per a la ciutat? A fi de comptes també s'hauria de veure a on van a parar tots aquests diners.

Per últim dius d possar jo 50.000 €. Acàs a la empresa q treballes us paguen els deutes els clients? Les empreses busquen recursos propis per tal d'obtenir beneficis, el q no faran és massacrar als pocs clients q tenen. Jo sóc un simple soci del Sabadell hi gràcies a Déu tinc bastantes més obligacions que no pas regalar diners a un equip de futbol, considero que amb la meva quota de soci + les jornades econòmiques ja aporto suficientes coses i ja tinc tot el dret a qüetionar totes les decissions q es prenguin dins el club, una altre cosa és el cas q ens facin com a soci.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #74 el: 18 de Gener de 2011, 00:21:51 am »
em sorprén bastant q tinguem tan poc orgull propi, i q a la mínima ens ofeguem amb un got d'aigua. Abans de pendre segons quines decissions hauríem de tenir una miqueta de seny i pensar bé les coses q sí q és molt temptador pels q sou simpatitzats blaugranes q us vingui a entrenar a 10 minuts de casa el vostre equip, però no us oblideu que el CE Sabadell està a 2ª B amb intenció de pujar a curt termini a 2ª A i si sona la flauta a intentar retornar algun dia a la 1ª Divisió encara q només sigui per una temporada com el Nàstic. No sóm un equipet de 1ª Catalana el qual a mitja part dels partits fan un sorteig per a guanyar uns pantalonets del Barça.

Desconnectat Buried

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #75 el: 18 de Gener de 2011, 03:22:12 am »
Para resumir y poner un poco de logica en este asunto. El club necesita dinero, eso es evidente. En vez de criticar tanto al  FC Barcelona, se debería tener respeto y agradecimiento para quien por este gesto que va teniendo con los clubs modestos ayudan a que estos puedan disponer de un dinero extra mas que necesario y que para algunos clubs es practicamente la salvacion de la temporada.
      Cualquier idea que reporte ingresos atipicos al club es mas que buena. Dejaros de tonterias y orgullos idiotas. Quizas sea la unica manera de poder sacar bastante dinero en un solo dia en estos momentos. Y quizas aprovechando a proximidad de Barcelona porque no se podria tantear a otros equipos de primera division, que todos sabemos que tienen mucho tiron en hacer un entrenamiento en sabadell cuando visiten barcelona.
      Si se pudiera conseguir esto con el madrid, nos hace falta otra creu alta. aunque duela es la realidad. Como ejemplo recuerdo un partido de liga contra el madrid hace bastantes años por desgracia y puedo decir que habia mas banderas blancas que del sabadell.
      Pensad que 4 o 5 entrenamientos de estos al año te solucionan el presupuesto. Es lo que tiene jugar en una categoria que deberia de desaparecer para siempre. Yo siempre he pensado que es una fosa comun, donde estamos 80 equipos. O eres profesional o amateur y aqui, ni eres una cosa ni la otra.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #76 el: 18 de Gener de 2011, 10:18:32 am »
si finalment això és veritat.. a mi em sembla perfecte! És una manera molt bona de treure uns quants euros als culés xD  i un ingrés sobtat de calers i sense fer res, aniria de conya!

no m'estranyaria que s'omplís la NCA, sobretot si ho fan un dia que els nens del cole hi puguin anar... per vacances de nadal ja van omplir el mini estadi per un entrenament del primer equip culé. Aprofitem la bogeria de la gent pel barça, i que ens omplin una mica la caixa xD

Aviam si serà veritat... (tan de bo!)
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #77 el: 18 de Gener de 2011, 10:51:29 am »
Vamos a ver, aqui lo importante es que no vamos sobrados precisamente de dinero, es mas, vamos muy justos, y el Barça nos esta dando la posibilidad de coger aire economicamente sin nosotros ni ensuciarnos la camiseta. Aprovechemoslo. Prefiero ver la NCA llena de gente para ver un entrenamiento cule a tener que escuchar o leer que no se han podido pagar nominas, la verdad.
Siempre nos hemos quejado de que el Barça no ayudaba a equipos catalanes, principalnmente a nosotros, y ahora lo esta haciendo. Seamos sinceros, ahora mismo no hay Club mejor (y eso de que cule yo tengo poco) para tener buenas relaciones en el mundo.
Nos dan la posibilidad de ganar dinero facil y nos ceden un jugadorazo y no medianias como Urbanos, etc y nos quejamos.
No lo entiendo...si no ayudan porque no ayudan, si ayudan porque ayudan...
Claro que todos hubieramos preferido un partido aunque nos metan 7, pero si por fechas es imposible, es imposible. No lo vamos a hacer en medio de un hipotetico playoff nuestro.
Ademas, el hacer un partido, se montaria el mismo circo alrededor de los cracks cules, o es que pensamos que la NCA ese dia seria de arlequinados? Tristemente no.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #78 el: 18 de Gener de 2011, 13:16:37 pm »
Vamos a ver, aqui lo importante es que no vamos sobrados precisamente de dinero, es mas, vamos muy justos, y el Barça nos esta dando la posibilidad de coger aire economicamente sin nosotros ni ensuciarnos la camiseta. Aprovechemoslo. Prefiero ver la NCA llena de gente para ver un entrenamiento cule a tener que escuchar o leer que no se han podido pagar nominas, la verdad.
Siempre nos hemos quejado de que el Barça no ayudaba a equipos catalanes, principalnmente a nosotros, y ahora lo esta haciendo. Seamos sinceros, ahora mismo no hay Club mejor (y eso de que cule yo tengo poco) para tener buenas relaciones en el mundo.
Nos dan la posibilidad de ganar dinero facil y nos ceden un jugadorazo y no medianias como Urbanos, etc y nos quejamos.
No lo entiendo...si no ayudan porque no ayudan, si ayudan porque ayudan...
Claro que todos hubieramos preferido un partido aunque nos metan 7, pero si por fechas es imposible, es imposible. No lo vamos a hacer en medio de un hipotetico playoff nuestro.
Ademas, el hacer un partido, se montaria el mismo circo alrededor de los cracks cules, o es que pensamos que la NCA ese dia seria de arlequinados? Tristemente no.

Pues yo casi prefiero el entrenamiento. En el supuesto de un amistoso quién más y quién menos ya se imagina que sería una pachanguita, que vendrían con un Barça B reforzado y que en cuanto al juego los jugadores del primer equipo nos bailarían como quisieran si se esfozaban mínimamente o simplemente se dedicararían a cumplir con el compromiso ganando por uno o dos goles y teniendo que aguantar a los niños del B vacilando a nuestros jugadores. Además de tener que aguantar un campo con 2.500 arlequinados contra 8.000 culés...

Para caer goleados, o vacilados, en un amistoso y con las cámaras de TV3; prefiero el entrenamiento. Vienen, ocupan el campo durante dos horas y se van: clin, clin, cincuenta mil euros.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #79 el: 18 de Gener de 2011, 14:14:52 pm »
y otra cosa no se de donde sacais que vamos tan bien de dinero si bien es verdad que no se debe nada de momento a la plantilla, pero el propio Soteras dijo que este año estabamos ya bastante jodidos economicamente (de hay la idea de hacer tres jornadas economicas este año) y todo el que a ido saliendo en l'Arlequinat de la directiva lo a ido diciendo que estamos bastante justos no se debe nada pero vamos muy muy justos para poder ir pagando, otra cosa que no entiendo si que estais de acuerdo en que nos cedan jugadores de verdad creeis que viendo segun que pancartas por el campo, leyendo segun que comentarios, o escuchando segun que cosas nos van a ceder a mas jugadores? espero que a los dueños de dicha pancarta no se les ocurra la feliz idea de ir al entrenamiento con la pancarta por que de ser asi entenderia que la directiva del Barça no nos cediera mas jugadores, y todo por la cabezoneria de algunos, nada mas que por llevar la contra y hacer pancartas para criticar a un equipo y llevar la contraria antes de animar al suyo propio jamas lo entendere  :beer2 :beer2
visca el sabadell