Autor Tema: Queja...  (Llegit 1325 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
Queja...
« el: 06 de Novembre de 2005, 21:06:15 pm »
Señor Gil, m'agradaria keixarme duna cosa. Durant el partit contra l'Alcoyano, va començar essent de dia... A la mitja part ya no habia Sol y feia molt de fred. Un nen menor acompanyat de mi vem anar a la sortida xq teniem les jaquetes al cotxe y li diem al porter li ensenyem el carnet i li diem surtim al cotxe k esta aki dabant y entrem. Y ens trobem am la resposta de k no es pot sortir. Y si sortu no puk entrar fins k no faltin 20 minuts!! SENT SOCI!!! NO puc anar a buskar la meva jaketa al cotxe??? Axo s'ha d'arreglar xq em van dunar ganes de dirli... si? Pues me voi pero trankilo k no vuelvo pero nunca mas!! Me e tenido k congelar toda la segunda parte x no dejarme ir a menos de 50 metros k tenia el coxe... Asi no se puede...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: Queja...
« Respondre #1 el: 06 de Novembre de 2005, 21:08:41 pm »
No és que es faci només akí això eh? Per normativa no es pot sortir a la mitja part ;)

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #2 el: 06 de Novembre de 2005, 21:21:00 pm »
Adriancito a ellos tanto les da si vuelves o no al campo ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 06 de Novembre de 2005, 21:51:14 pm »
jo tambe volia sortir i no man deixat...crec tambe perque la gent surt i va a comprar a la gasolinera o als bars de fora el camp en comptes de comprar als bars de dins del camp (jo minclueixo) pero es que si vui alguna cosa de berenar al camp nomes ian pipes :o i pues... :-X
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 06 de Novembre de 2005, 22:23:02 pm »
No son normes de la directiva, son normes de la RFEF... i ja fa anys que existeix eh????
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 07 de Novembre de 2005, 01:07:43 am »
Aixo mateix, l'any passat van penjar uns cartelons informatius amb aquella informacio a les entrades del camp, amb la normativa de la RFEF  :(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #6 el: 07 de Novembre de 2005, 10:35:54 am »
I si un dia resulta que tinc un (per posar un exemple) dinar familiar i arribo a l'estadi a la mitja part... no em deixaran entrar fins els últims 20 minuts :icon_question: Mentre no hi hagi tornos, aquesta norma és estúpida... ::)
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #7 el: 07 de Novembre de 2005, 11:06:35 am »
Et deixen entrar, però no sortir i despres tornar a entrar, ja que els porters s'enrecorden de tu i al carrer et quedes. La norma pot ser chorra, pero evita que la gent surti a la mitja part, després entri i que juntament amb els que han sortit entri gent que no havia estat a la primera part i que a més no havia pagat.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #8 el: 07 de Novembre de 2005, 13:06:09 pm »
Et deixen entrar, però no sortir i despres tornar a entrar, ja que els porters s'enrecorden de tu i al carrer et quedes. La norma pot ser chorra, pero evita que la gent surti a la mitja part, després entri i que juntament amb els que han sortit entri gent que no havia estat a la primera part i que a més no havia pagat.

Doncs sort que no tinc cap germà bessó que arribi als partits abans que jo :icon_exclaim: :Paletas:

Segueixo pensant que no és una raó "de pes".
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!