Autor Tema: J.23 CE Sabadell-Benidorm , Diumenge 30 de Gener 17:00  (Llegit 26492 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re:J.23 CE Sabadell-Benidorm , Diumenge 30 de Gener 17:00
« Respondre #120 el: 30 de Gener de 2011, 21:42:54 pm »
Ens falta moltíssima picardia. En una tarda freda com avui i siguent el partit televisat estic convençut que en moltes cases de Sabadell s'ha seguit el nostre partit. Era un dia ideal com per a fer afició televisiva, us imagineu si arrivem a guanyar 3-0? De ben segur q alguns dels que han vist el partit si avui haguéssim jugat bé s'acostarien algun dia a la NCA. Ara bé, si un dia q ens donen per la TV la gent només veu un gol al min.2 i un partit de pilotades i de ni 2 passes seguits, a sobre veuen l'estadi amb 4 gats malcontats doncs això la única cosa q comporta és q la gent segueixi pensant q carai anem a fotre a la NCA a veure partits com aquests poguent estar a casa veient la lliga BBVA. És trist però és això el q pensa la gent quan veu partits així per TV.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #121 el: 30 de Gener de 2011, 21:48:35 pm »
Ens falta moltíssima picardia. En una tarda freda com avui i siguent el partit televisat estic convençut que en moltes cases de Sabadell s'ha seguit el nostre partit. Era un dia ideal com per a fer afició televisiva, us imagineu si arrivem a guanyar 3-0? De ben segur q alguns dels que han vist el partit si avui haguéssim jugat bé s'acostarien algun dia a la NCA. Ara bé, si un dia q ens donen per la TV la gent només veu un gol al min.2 i un partit de pilotades i de ni 2 passes seguits, a sobre veuen l'estadi amb 4 gats malcontats doncs això la única cosa q comporta és q la gent segueixi pensant q carai anem a fotre a la NCA a veure partits com aquests poguent estar a casa veient la lliga BBVA. És trist però és això el q pensa la gent quan veu partits així per TV.

L'has clavada...i més si han sentit allò de que el Sabadell practica el millor futbol de la Segona B...i que ells s'ho perden si no van a la NCA  ;D

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #122 el: 30 de Gener de 2011, 21:50:07 pm »
deacuerdo que no se a echo un partidazo pero la 2ªb es asi los otros equipos tmb juegan y si la gente que lo ha visto por la tele piensa eso que dices ferni, es verdad que aunque es triste es asi pero si esa gente es gente futbolera por poco que haga leera el diario cada martes y en el leera que muchos partidos este año se a jugado muy bien y no todos los partidos salen igual de bien hasta los ekipos grandes tienen partidos malos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #123 el: 30 de Gener de 2011, 21:52:03 pm »
No sé si simplemente será casualidad pero desde el dia que se lesionó Puigdollers no hemos vuelto a jugar bien, esa claridad que teniamos antes ha ido desapareciendo poco a poco.
Totalment d'acord amb tu, company. No tenemos nadie más en la plantilla de ese perfil (igual Manga si lo hubieramos "disfrutado")

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #124 el: 30 de Gener de 2011, 22:01:20 pm »
Esta claro que el paron de navidad nos ha dejado un poco tocados y que ahora estamos en esa fase de bajon de juego que pasan todos los equipos, nos cuesta mas que antes ganar y jugar bien. Se trata de pasar estos partidos lo mejor posible. De momento no va mal la cosa, ya que no solo no hemos salido de la zona alta sino que vamos segundos y porque se fallo un penalty hace dos semanas.
Las bajas se notan, Agustin atras da muchisima seguridad y Puigdollers se nota una barbaridad. Fito no es lo mismo ni de lejos. Cuenca en la segunda parte estaba que no podia ya ni con las botas.
Ahora a recuperar definitivamente a Puigdollers, Agustin asi como a Manga y Joaquin (no se puede tener mas mala suerte...) porque pueden ser 4 jugadores importantes de cara al ultimo tramo de liga.
Ahora a Teruel a por todas y otra final en dos semanas contra el Alicante en la NCA.
Orihuela ha empezado ya la caida libre y alguno otro creo que tambien caera, lo que pasa es que Castellon viene muy fuerte...
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #125 el: 30 de Gener de 2011, 22:01:48 pm »
El que jo crec es que al començar marcant al minut dos doncs tots ens hem fet il·lusions de que seria un partit com el del dia del Denia, si el gol en contes de marcar-lo al minut dos al marquem al 88 tots haguéssim anat a casa mes contents que un gínjol, el Benidorm a sabut jugar el partit fen pressió als nostres jugadors que no han pogut desempallegar-se-la i feien les passades massa lentes i donava temps als rivals a prendre'l-si la pilota, ara firmaria que tots el partits juguessin així i acabessin amb el mateix resultat.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #126 el: 30 de Gener de 2011, 22:18:09 pm »
Esta claro que el paron de navidad nos ha dejado un poco tocados y que ahora estamos en esa fase de bajon de juego que pasan todos los equipos, nos cuesta mas que antes ganar y jugar bien. Se trata de pasar estos partidos lo mejor posible. De momento no va mal la cosa, ya que no solo no hemos salido de la zona alta sino que vamos segundos y porque se fallo un penalty hace dos semanas.
Las bajas se notan, Agustin atras da muchisima seguridad y Puigdollers se nota una barbaridad. Fito no es lo mismo ni de lejos. Cuenca en la segunda parte estaba que no podia ya ni con las botas.
Ahora a recuperar definitivamente a Puigdollers, Agustin asi como a Manga y Joaquin (no se puede tener mas mala suerte...) porque pueden ser 4 jugadores importantes de cara al ultimo tramo de liga.
Ahora a Teruel a por todas y otra final en dos semanas contra el Alicante en la NCA.
Orihuela ha empezado ya la caida libre y alguno otro creo que tambien caera, lo que pasa es que Castellon viene muy fuerte...

Espero no posin jornada econòmica el dia de l'Alacant...

Per cert el Castelló la propera setmana juga al camp del cuer Santboià...on per cert últimament hi guanya tothom.... :whistle:

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #127 el: 30 de Gener de 2011, 22:41:16 pm »
Pues a mi Juve hoy no me ha parecido, ni mucho menos, que lo haya hecho mal. Ha hecho varias recuperaciones muy buenas y se le ha visto con ganas. Claro que ha tenido fallos... pero como todos. Azparren a tenido varios, Bermudo uno clamoroso, Hiroshi ha fallado un gol clarísimo, Cuenca en ocasiones a chupado bastante, Fito tmb ha perdido alguna pelota.....
En fin, que no creo que Juve haya desentonado hoy.

Dani, tal vez no ha desentonado porque los demás también han jugado mal  >:D

Pedrito...et pasa alguna cosa amb aquest jugador ?

Ànims Juve....Necessitem la teva aportació i experiència.... :bandera

Suposo que li passa el mateix que a mi. En molts partits l'hem vist arrossegant-se per la gespa i en mirem més particularment.

I si a sobre ha faltat el respecte algun cop als que li paguem part del sou, que som els socis, doncs encara ens el mirem més detalladament.

Estoy de acuerdo, todos vemos que Juvenal no es el mismo de hace algunas temporadas, pero en mi opinión, hoy se merece la misma crítica que la del resto de sus compañeros.

Totalment d'acord amb tu, company.

A veure Jo. Jo era el primer de tots en defensar a Juvenal la primera temporada que va estar aquí. Contra la Cultural es va notar moltíssim la seva falta i jo demanava a crits que contra el Real Unión fes un partit dels que despuntés.

Però començant amb el partit al camp del badalona l'any passat i les seves polèmiques declaracions envers a nosaltres, després d'haver vist la temporada passada que va fer i aquesta temporada, en què només es dedica a caminar pel camp... no és que pugui ser totalment defensable.

per un partit bo que fa, n'ha de fer 10 de dolents, igual que Bermudo.

Ho sento molt si entra i veu això, però què vols que digui, que per mi és el millor jugador de la plantilla i que juga bé? Va en contra dels meus principis. Puc entendre que avui t'hagi agradat, però és que avui ha estat un partit pèssim, on - com ha dit en _resis_-, per teure una falta malament i depressa, quasi ens casquen l'empat i estic segur que si ens haguéssn marcat, avui Juve no seria un dels millors...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #128 el: 30 de Gener de 2011, 22:59:12 pm »
He donat la meva opinió al respecte del què has comentat del jugador referit al partit d'avui...i en el post Sabadell-Benidorm......

Objectivament, respecte al partit d'avui estic totalment en desacord amb la teva visió....i molt menys quan dius que després de la seva actuació en els minuts jugats en el partit d'avui es posa de manifest que no pot jugar...precisament la seva aportació ha fet resorgir l'equip quan pitjor ho estàvem pasant segons el meu punt de vista....

Per tant, insisteixo, la meva valoració es refereix exclusivament al partit d'avui i feta precisament en aquest post...no valoro ni declaracions fetes la temporada pasada i que en el seu moment ja vaig criticar...ni si el dia del Saragossa B s'arrossegava pel camp...

Si vols en seguim parlant....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #129 el: 30 de Gener de 2011, 23:03:37 pm »
jo, i que n'opines del seu córner que no ha arribat al primer pal i que ens han montat la contra o de la falta que ha tret malament i depressa i que ha regalat la pilota al Benidorm?

No ha sigut el pitjor de l'equip, però el nivell dels De Navas, Lao, Ciércoles, Robles, Hiroshi, Marc, Azparren o Xapi, ni l'ha olorat...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #130 el: 30 de Gener de 2011, 23:11:52 pm »
He donat la meva opinió al respecte del què has comentat del jugador referit al partit d'avui...i en el post Sabadell-Benidorm......

Objectivament, respecte al partit d'avui estic totalment en desacord amb la teva visió....i molt menys quan dius que després de la seva actuació en els minuts jugats en el partit d'avui es posa de manifest que no pot jugar...precisament la seva aportació ha fet resorgir l'equip quan pitjor ho estàvem pasant segons el meu punt de vista....

Per tant, insisteixo, la meva valoració es refereix exclusivament al partit d'avui i feta precisament en aquest post...no valoro ni declaracions fetes la temporada pasada i que en el seu moment ja vaig criticar...ni si el dia del Saragossa B s'arrossegava pel camp...

I tant que seguirem parlant

va comencem.

1) Suposem que Juvenal, quan ha tret una falta totalment innocent en el mig del camp amb el 1-0 en el minut 45, la treu sense sang i a la contra, no tenim a la gran defensa que tenim i ens empaten, el seguiries defensant?

2) Nefast llançament de córner de Juvenal, com de costum no arriba al primer pal. Ens enganxen a la contra i ens empaten. Perquè t'ho puguis imaginar, gol semblant al que ens marca el Real Unión de Irún aquí al partit d'anada de les eliminatòries.

Si aquestes dues coses s'haguéssin complert, estaries defensant 2 pases mil·limètrics i un xut de falta?

I per què no es pot agafar de referència partits anteriors? Així doncs, Cuenca és un jugador força prescindible perquè avui no ha fet el partit 10 que ens té acostumats a veure no?

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #131 el: 30 de Gener de 2011, 23:13:51 pm »
Avui he tingut que veure el partit per la tele, i sincerament he vist a un molt bon Juvenal. Últimament juga per sota del nivell de l'equip en general, pero quan ha entrat, ell ha sigut una peça clau de que el marcador s'hagi quedat 1-0.
Sense anar més lluny, només sortir Juvenal, Toni Lao ha perdut una pilota i un del Benidorm anava a encarar a De Navas, quan de sobte Juvenal no se sap d'on ha sortit per treure la pilota al lateral.
El problema de Juvenal en certa part, és que aquesta temporada té una posició més enrederida, i li toca fer la feina bruta del equip (habitualment la fa Robles), i és clar, nosaltres sol fem que criticar-lo.

Avui a la segona part hem sortit fatal, i en el moment que Juvenal ha sortit al camp, el partit s'ha tranquilitzat bastant. Al igual que en la majoria del partits hi ha que criticar-lo, avui toca aplaudir-lo.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #132 el: 30 de Gener de 2011, 23:21:20 pm »

I tant que seguirem parlant

va comencem.

1) Suposem que Juvenal, quan ha tret una falta totalment innocent en el mig del camp amb el 1-0 en el minut 45, la treu sense sang i a la contra, no tenim a la gran defensa que tenim i ens empaten, el seguiries defensant?

2) Nefast llançament de córner de Juvenal, com de costum no arriba al primer pal. Ens enganxen a la contra i ens empaten. Perquè t'ho puguis imaginar, gol semblant al que ens marca el Real Unión de Irún aquí al partit d'anada de les eliminatòries.

Si aquestes dues coses s'haguéssin complert, estaries defensant 2 pases mil·limètrics i un xut de falta?

I per què no es pot agafar de referència partits anteriors? Així doncs, Cuenca és un jugador força prescindible perquè avui no ha fet el partit 10 que ens té acostumats a veure no?

Mira company...en el devenir d'un partit...poden passar moltes coses, que en realitat no passen....i si...i si...i si per exemple hagués marcat gol en aquella falta...i si l'Hiroshi no hagués fet gol....

Personalment criticaré als jugadors del meu equip quan penso siguin criticables les seves actuacions, formes...etc...

El que pasa és que tu insisteixes, insisteixes amb el Juvenal...i això pot semblar li tinguis una certa mania i que a vegades no parlis d'ell amb imparcialitat...

Per mi en Juve és un jugador del meu estimat Sabadell, un jugador de Sabadell a qui no vull criminalitzar com a cap altre jugador del Centre d'Esports...

Veig que t'agrada polemitzar...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #133 el: 30 de Gener de 2011, 23:27:15 pm »
Avui he tingut que veure el partit per la tele, i sincerament he vist a un molt bon Juvenal. Últimament juga per sota del nivell de l'equip en general, pero quan ha entrat, ell ha sigut una peça clau de que el marcador s'hagi quedat 1-0.
Sense anar més lluny, només sortir Juvenal, Toni Lao ha perdut una pilota i un del Benidorm anava a encarar a De Navas, quan de sobte Juvenal no se sap d'on ha sortit per treure la pilota al lateral.
El problema de Juvenal en certa part, és que aquesta temporada té una posició més enrederida, i li toca fer la feina bruta del equip (habitualment la fa Robles), i és clar, nosaltres sol fem que criticar-lo.

Avui a la segona part hem sortit fatal, i en el moment que Juvenal ha sortit al camp, el partit s'ha tranquilitzat bastant. Al igual que en la majoria del partits hi ha que criticar-lo, avui toca aplaudir-lo.

Ja som varis els foreros que ho hem vist d'aquesta manera....però noi sembla que algú.... :consol

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #134 el: 30 de Gener de 2011, 23:28:42 pm »
També som varis que no ho hem vist com tu, també. Ho podem deixar en divisió d'opinions.  :wink2:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #135 el: 30 de Gener de 2011, 23:32:39 pm »
Per cert, Juve no té lloc en aquest  equip... amb el mig camp format per Ciércoles-Fito-Robles i posant a Cuenca de mitja punta, tenim moltíssima més arribada, amb Juve s'han perdut dues pilotes molt perilloses, una d'elles, com si fóssim uns pre-benjamins. Està clar que és un jugador que la retirada truca a la seva porta.

Aquesta cita és l'nici de la polèmica... ;D

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #136 el: 30 de Gener de 2011, 23:39:00 pm »
També som varis que no ho hem vist com tu, també. Ho podem deixar en divisió d'opinions.  :wink2:

Si clar, per això és un fórum perquè cadascú expresi lliurament el seu punt de vista....He contestat perquè se m'ha esmentat personalment...i no una sinó varies vegades...

Per tant no cal insistir he deixa't ja prou clara la meva opinió...

Però si vull dir que carregar-se sistemàticament a un jugador del nostre planter, buscant complicitat...no m'agrada...ni crec sigui bo pel jugador i molt menys pel nostre  :scut

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #137 el: 30 de Gener de 2011, 23:39:46 pm »
Per cert, Juve no té lloc en aquest  equip... amb el mig camp format per Ciércoles-Fito-Robles i posant a Cuenca de mitja punta, tenim moltíssima més arribada, amb Juve s'han perdut dues pilotes molt perilloses, una d'elles, com si fóssim uns pre-benjamins. Està clar que és un jugador que la retirada truca a la seva porta.

busca'm aquí quelcom que no sigui cert.

I com pots dir que parlo amb certa imparcialitat, si hi ha un missatge on he posat que ha fet coses bé, i que quan es fa bé s'ha de felicitar?

No seràs tu que ets un PRO Juve?  :cheer

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #138 el: 30 de Gener de 2011, 23:49:09 pm »

busca'm aquí quelcom que no sigui cert.

I com pots dir que parlo amb certa imparcialitat, si hi ha un missatge on he posat que ha fet coses bé, i que quan es fa bé s'ha de felicitar?

No seràs tu que ets un PRO Juve?  :cheer

Mira, noi....fa estona estic intentant dir-te que ja n'hi ha prou....t'ho he intentat explicar...no ho entens....He criticat al Juvenal, quan m'ha semblat ho havia de fer...a ell hi ha qualsevol jugador de l'equip ...PERÒ PELS MINUTS D'AVUI NO!!

Ah...i si fos PRO un jugador del meu equip...tindries les  :bola :bola de criticar-m'ho ?
« Darrera modificació: 30 de Gener de 2011, 23:54:58 pm per jo »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #139 el: 30 de Gener de 2011, 23:53:49 pm »
Ah...i si fos pro un jugador del meu equip...tindries les  :bola :bola de criticar-m'ho ?

Jo si, evidentment... jo no soc pro cap jugador. Jo soc del CE Sabadell FC. Jugadors, entrenadors o directius, son circumstancials, poden estar al club 1, 2, 5, o 10 temporades, però el club, és el que m'importa.