Jo, sincerament, penso que hem de millorar molt, no ja de cara assolir un hipotètic play-off, sinó també de cara a intentar aconseguir la primera posició (crec que mai tindrem l'oportunitat que podem tenir aquest any). No ens enganyem, el Sabadell intenta proposar un joc bonic i coherent, intentant sortir amb la pilota des de darrera, però moltes vegades no ho aconsegueix.
Anys anteriors no teniem la possessió de la pilota i aquesta temporada, amb un entrenador que no la vol rifar, encara trobem a faltar un referent al mig del camp que es bellugui que s'ofereixi als defenses i que faci la transició cap als davanters. Ens fa falta un jugador que mani l'equip al mig camp. De res serveix, moure la pilota en horitzontal entre els centrals si després no poden trobar a un migcampista que s'ofereixi. Aquesta figura podria ser Juvenal, però molts cops s'amaga, s'allunya dels defenses i desapareix. Encara sort que tenim a Ciércoles que intenta assumir aquest rol.
Sota el meu punt de vista, hem de millorar molt. Tinc la sensació que el nivell del grup III d'aquest any és molt baix, el més baix des de fa molts anys. Únicament així s'explica que, amb la gran quantitat de partits grisos que hem tingut i les baixes de la plantilla, estiguem en segona posició. Enrecordeu-vos de primers i segons classificats d'anys anteriors, eren equips potentíssims, seriosos i que manaven amb facilitat en tots els partits. Penseu quants partits ha jugat el Sabadell d'aquesta manera, aquesta temporada...
Millorem, millorem de cara a poder assolir el play-off i lluitem de ple per intentar ser primers.