Autor Tema: J.23 CE Sabadell-Benidorm , Diumenge 30 de Gener 17:00  (Llegit 26473 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
  • Gènere: Masculí
Re:J.23 CE Sabadell-Benidorm , Diumenge 30 de Gener 17:00
« Respondre #140 el: 30 de Gener de 2011, 23:54:50 pm »
Per cert, Juve no té lloc en aquest  equip... amb el mig camp format per Ciércoles-Fito-Robles i posant a Cuenca de mitja punta, tenim moltíssima més arribada, amb Juve s'han perdut dues pilotes molt perilloses, una d'elles, com si fóssim uns pre-benjamins. Està clar que és un jugador que la retirada truca a la seva porta.

Aquesta cita és l'nici de la polèmica... ;D

busca'm aquí quelcom que no sigui cert.

I com pots dir que parlo amb certa imparcialitat, si hi ha un missatge on he posat que ha fet coses bé, i que quan es fa bé s'ha de felicitar?

No seràs tu que ets un PRO Juve?  :cheer

Mira, noi....fa estona estic intentant dir-te que ja n'hi ha prou....t'ho he intentat explicar...no ho entens....He criticat al Juvenal, quan m'ha semblat ho havia de fer...

Ara parlem d'ell...i davant les interpelacions contesto...si ens referíssim a algun alltre jugador...i en tingués ganes també ho faria....

Ah...i si fos pro un jugador del meu equip...tindries les  :bola :bola de criticar-m'ho ?

No dic que sigui pas dolent ser Pro quelcom és la teva interpretació que és errònea.

Què passa, vols tenir la raó? Doncs vinga va, Juve avui ha fet un partidàs, el millor del partit, i crec que és un jugador indispensable per l'11 titular del CE Sabadell... content? Treu-te la vena dels ulls... que al final de temporada m'acabaràs donant la raó...

I repeteixo, busca'm en la cita anterior, qualsevol cosa que no sigui certa.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #141 el: 31 de Gener de 2011, 00:11:21 am »
Per cert, Juve no té lloc en aquest  equip... amb el mig camp format per Ciércoles-Fito-Robles i posant a Cuenca de mitja punta, tenim moltíssima més arribada, amb Juve s'han perdut dues pilotes molt perilloses, una d'elles, com si fóssim uns pre-benjamins. Està clar que és un jugador que la retirada truca a la seva porta.

Aquesta cita és l'nici de la polèmica... ;D

busca'm aquí quelcom que no sigui cert.

I com pots dir que parlo amb certa imparcialitat, si hi ha un missatge on he posat que ha fet coses bé, i que quan es fa bé s'ha de felicitar?

No seràs tu que ets un PRO Juve?  :cheer

Mira, noi....fa estona estic intentant dir-te que ja n'hi ha prou....t'ho he intentat explicar...no ho entens....He criticat al Juvenal, quan m'ha semblat ho havia de fer...

Ara parlem d'ell...i davant les interpelacions contesto...si ens referíssim a algun alltre jugador...i en tingués ganes també ho faria....

Ah...i si fos pro un jugador del meu equip...tindries les  :bola :bola de criticar-m'ho ?

No dic que sigui pas dolent ser Pro quelcom és la teva interpretació que és errònea.

Què passa, vols tenir la raó? Doncs vinga va, Juve avui ha fet un partidàs, el millor del partit, i crec que és un jugador indispensable per l'11 titular del CE Sabadell... content? Treu-te la vena dels ulls... que al final de temporada m'acabaràs donant la raó...

I repeteixo, busca'm en la cita anterior, qualsevol cosa que no sigui certa.

Mira...la única cosa que realment m'interesa cara final de temporada és que d'una vegada per totes assolim l'ascens a la Segona Divisió...i amb això suposo coincidim. oi?  :bandera

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #142 el: 31 de Gener de 2011, 01:12:54 am »
Jo tambe penso que a juvenal se li te la creu feta i no en sortim d'aqui.

Fito perd moltisismes mes pilotes de perill que ell, pero clar, fito bueno, juve malo.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #143 el: 31 de Gener de 2011, 10:41:08 am »
Sense Puigdollers, no tenim tanta pegada ni circulació de la bola i patim molt. Se van jugar 2 minuts i la resta, va ser voler i no poder, però me quede en que alguns jugadors de l'equip saben sufrir per guanyar.

El tema Juve, des de que vaig vore en viu i en directe la nula actitud i l'arrastrada davant el Saragossa B, pense que sobra a l'equip, per molta qualitat que tinga. I ahir, a pesar d'estar millor que aquell dia, també va tenir dos cagades que podien haver sigut molt negatives per naltres. De Bermudo, no parle, total, si no en sap més el nano, fa lo que pot. Fito le poden els nervis, però si va sumant minuts serà un puntal.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #144 el: 31 de Gener de 2011, 10:42:42 am »
Sense Puigdollers, no tenim tanta pegada ni circulació de la bola i patim molt. Se van jugar 2 minuts i la resta, va ser voler i no poder, però me quede en que alguns jugadors de l'equip saben sufrir per guanyar.

El tema Juve, des de que vaig vore en viu i en directe la nula actitud i l'arrastrada davant el Saragossa B, pense que sobra a l'equip, per molta qualitat que tinga. I ahir, a pesar d'estar millor que aquell dia, també va tenir dos cagades que podien haver sigut molt negatives per naltres. De Bermudo, no parle, total, si no en sap més el nano, fa lo que pot. Fito le poden els nervis, però si va sumant minuts serà un puntal.

D'acord amb lo del Puigdollers, quan juguem sense ell estem més espessos.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #145 el: 31 de Gener de 2011, 10:50:06 am »
La pena és que no tenim a Manga recuperat, si no, crec que no se notaria esta posició quan falta. Lo que si me va agradar va ser Juanjo en eixa posició, ja que vam recuperar forces boles en posicions ofensives.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #146 el: 31 de Gener de 2011, 12:05:46 pm »
lo important es guañar sigui com sigui.
Som un equip per guañar 1 a 0...tenim bona defensa y mal atac.
Clar que tambe em tingut mala sort que es lesionesin els fitjatges estrella....

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #147 el: 31 de Gener de 2011, 14:33:48 pm »
Pues a mi Juve hoy no me ha parecido, ni mucho menos, que lo haya hecho mal. Ha hecho varias recuperaciones muy buenas y se le ha visto con ganas. Claro que ha tenido fallos... pero como todos. Azparren a tenido varios, Bermudo uno clamoroso, Hiroshi ha fallado un gol clarísimo, Cuenca en ocasiones a chupado bastante, Fito tmb ha perdido alguna pelota.....
En fin, que no creo que Juve haya desentonado hoy.

Dani, tal vez no ha desentonado porque los demás también han jugado mal  >:D

Si los demás también han jugado mal critica a todos los jugadores y no individualices a Juve.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #148 el: 31 de Gener de 2011, 15:16:04 pm »
No ha sigut un partit vistós (excepte els primers 25 minuts) i on no hem estat gens bé. Com dieu, el més important són els 3 punts, en partits que potser d'altres anys ens haguéssin empatat. Som la millor defensa del grup a dia d'avui i això és garantia d'èxit si ho mantenim.
L'actitud de l'equip altre cop ha estat bona i m'agradaria destacar a Juvenal que ja porta partits entrant al camp amb força i amb moltes ganes. La llàstima, han estat algunes errades individuals que ens haguéssin pogut costar algun gol.

Som segons i esperem que a Teruel confirmem aquest resultat, patit, però molt important davant el Benidorm.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #149 el: 31 de Gener de 2011, 20:27:59 pm »
sabeu quina es la meva opinio  quan llegeixo el post???benvingudes siguien totes les critiques, segons alguns ens falta de tot, alguns posen pegues a tot, (no es una critica ni res , tot respectable), pero ANEM SEGONS A UN PUNT DEL LIDER A PRINCIPIS DE FEBRER!!! es una pasada estem molt aprop d'anar sortint del pou,  MES ANIMAR!!!!A L'ESTADI!!! I ALS FORUMS
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #150 el: 31 de Gener de 2011, 20:56:08 pm »
Apart d'això, avui he escoltat la roda de premsa del Carreras i diu clarament que no ens mereixíem guanyar i q el resultat just era l'empat,  apart se l'ha vist en un to no massa content, vaja q al igual q nosaltres va veure q l'equip ahir no va jugar bé ni res q se li assembli. Clar, si només diem el  q ens interessa de les rodes de premsa malament rai.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #151 el: 31 de Gener de 2011, 20:56:59 pm »
Jo, sincerament, penso que hem de millorar molt, no ja de cara assolir un hipotètic play-off, sinó també de cara a intentar aconseguir la primera posició (crec que mai tindrem l'oportunitat que podem tenir aquest any). No ens enganyem, el Sabadell intenta proposar un joc bonic i coherent, intentant sortir amb la pilota des de darrera, però moltes vegades no ho aconsegueix.

Anys anteriors no teniem la possessió de la pilota i aquesta temporada, amb un entrenador que no la vol rifar, encara trobem a faltar un referent al mig del camp que es bellugui que s'ofereixi als defenses i que faci la transició cap als davanters. Ens fa falta un jugador que mani l'equip al mig camp. De res serveix, moure la pilota en horitzontal entre els centrals si després no poden trobar a un migcampista que s'ofereixi. Aquesta figura podria ser Juvenal, però molts cops s'amaga, s'allunya dels defenses i desapareix. Encara sort que tenim a Ciércoles que intenta assumir aquest rol.

Sota el meu punt de vista, hem de millorar molt. Tinc la sensació que el nivell del grup III d'aquest any és molt baix, el més baix des de fa molts anys. Únicament així s'explica que, amb la gran quantitat de partits grisos que hem tingut i les baixes de la plantilla, estiguem en segona posició. Enrecordeu-vos de primers i segons classificats d'anys anteriors, eren equips potentíssims, seriosos i que manaven amb facilitat en tots els partits. Penseu quants partits ha jugat el Sabadell d'aquesta manera, aquesta temporada...

Millorem, millorem de cara a poder assolir el play-off i lluitem de ple per intentar ser primers.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #152 el: 31 de Gener de 2011, 21:04:47 pm »
Apart d'això, avui he escoltat la roda de premsa del Carreras i diu clarament que no ens mereixíem guanyar i q el resultat just era l'empat,  apart se l'ha vist en un to no massa content, vaja q al igual q nosaltres va veure q l'equip ahir no va jugar bé ni res q se li assembli. Clar, si només diem el  q ens interessa de les rodes de premsa malament rai.

Em va agradar molt el que va opinar ahir el nostre míster a la roda de premsa...ni excuses ni punyetes...ho va veure com la majoria de nosaltres...i això li dóna encara molta més credibilitat.

Endavant míster !!!!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #153 el: 01 de Febrer de 2011, 10:51:51 am »
sabeu quina es la meva opinio  quan llegeixo el post???benvingudes siguien totes les critiques, segons alguns ens falta de tot, alguns posen pegues a tot, (no es una critica ni res , tot respectable), pero ANEM SEGONS A UN PUNT DEL LIDER A PRINCIPIS DE FEBRER!!! es una pasada estem molt aprop d'anar sortint del pou,  MES ANIMAR!!!!A L'ESTADI!!! I ALS FORUMS

Sí señor. Y que nos quiten lo bailao...
Cómo vamos a disfrutar este mes de mayo si la cosa no se tuerce.

Salud y suerte