Enquesta

Som els socis arlequinats anti-culers?

Si, es clar.
54 (47.4%)
No, no hi ha cap rao.
49 (43%)
¿?
11 (9.6%)

Total de vots: 103

Autor Tema: El soci arlequinat és "anti-culer"?  (Llegit 13031 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: El soci arlequinat és "anti-culer"?
« Respondre #20 el: 14 de Juliol de 2005, 22:23:30 pm »
VISCA CATALUNYA SENSE EL FAR$A

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #21 el: 14 de Juliol de 2005, 22:25:58 pm »
el BARÇA es katala kuan l'interesa...

i aki al forum ia molta gent del barza...

100%ANTI-TERRASSA, 100%ANTI-BARÇA
« Darrera modificació: 14 de Juliol de 2005, 22:34:25 pm per resistencia_arlek »
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #22 el: 15 de Juliol de 2005, 10:00:29 am »
Per cert, crec segueixo dient que no s'hauria de ser anti-culé i segueixo pensant que el Barça representa catalunya -ui ui lo k he dit ara!!:-X  :tongue3:

Salutacions i Força SABADELL

Doncs si Mutio... t'has passat tres pobles >:D.

Perdona que per una vegada em posi seriós, però és que la situació ho requereix:

Qualsevol aficionat està en el seu dret de pensar que el seu club és el millor -tot i que tots sabem que si no és del C.E. Sabadell :scut va errat :angel:-, però d'aquí a voler imposar que un simple equip de futbol representi a tot un país, sincerament, ho trobo impertiment i de molt mal gust. Aquests termes, per altra banda, son excluents al màxim (paraula força de moda, per cert, dins d'alguns cercles polítics), ja que dona a entendre el què ens hem sentit a dir cada vegada que visitem el Mini-estadi, allò del "no son catalans, son fills d p...". Aquest és el model de país que ens ofereix el barcelonisme :icon_question: Doncs no, gràcies, no el vull ni de conya :icon_exclaim:

Per altra banda, dir que el Barcelona representa a Catalunya, deixa molt poc marge de maniobra a les seleccions esportives catalanes i el què és pitjor, molts culés diuen: "perquè volem les seleccions catalanes, si ja tenim el far$a :icon_question:" i això ho he sentit jo en més d'una ocasió, que no m'ho invento, eh :icon_exclaim: Amb aquest darrer apunt arribo a una conclusió: quin tipus de catalans son els seguidors d'aquest equip del barri marítim :icon_question: queda clar que molts d'ells son espanyolistes, ja que tan se'ls hi en fot, ho fins hi tot ho repudien, tenir algun dia seleccions esportives catalanes que representin, d'una vegada per totes, a tots els catalans.

He dit... o millor: he escrit. ;D

P.D.: No t'ho prenguis malament Mutio, però el comentari que fas a posteriori de la suposada representació d'aquell equip envers el país, deixa clar que ni tant sols tu t'ho creus això. ;)
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #23 el: 15 de Juliol de 2005, 11:06:59 am »
VISCA EL SABADELL I CATALUNYA SENSE EL BARÇA .

Com ens ha tractat el Barça B cada any igual amb lo de no son catalans son ........

Aquest any els guanyem 3 a 0 . 20.000 arlekinats el mini estadi. Aquest any els guanyem
VISCA EL SABADELL

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #24 el: 15 de Juliol de 2005, 11:51:19 am »
Jo diria més: tot català que no es del Barça es anticuler. Sino mireu com creix el antibarcelonisme entre els aficionats de altres equips catalans, la prepotencia culer es pagar.
Per cert culers recordeo: CATALUNYA NO ES EL BARÇA!!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 15 de Juliol de 2005, 23:26:00 pm »
Culés i Pericos=Prepotents!

Visca els clubs modestos i el  :scut :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #26 el: 16 de Juliol de 2005, 01:59:17 am »
Cantic pel FAR$A

ES CREUEN MOLT CATALANS I UN SUIS ELS VA FUNDAT!!!!!!!!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #27 el: 17 de Juliol de 2005, 16:10:12 pm »
Bé, jo entenc que el barça hagi anat a putejar al Sabadell molts cops, que sempre l'agi volgut maxacar, que quan es va al Mini em fa vergonya ser soci del barça per tot lo que s'ha de sentir, totalment d'acord amb vosaltres en això. També d'acord en que per a molts no reprsenta 1 club de futbol 1 país. Totalment d'acord. Però segueixo pensant que esportivament parlant segueix sent el referent, i per 1 motiu molt simple; és l'equip que més massa social mou, no ja només aquí a Catalunya, i 1 altre motiu que tothom sap és que el Barça en l'etapa franquista va ser un mitjà d'anar contra la repressió i d'expressió de catalanitat que en aquells moments era perseguida. I és més, avui en dia un Barça - Madrid té tanta repercusió mediàtica i tan de morbo i tantes ganes de maxacar al club rival per una simple raó, que molta gent no vol reconeixer però que és així; el barça - madrid es veu com un Catalunya Vs. Espanya i per això és tan mediàtic.
D'altra banda crec que el que representaria aboslutament a Catalunya, serien les seleccions esportives catalanes, però de moment estan bastant lluny, i és per això que de moment només hi ha el Barça... agradi o no us agradi però per la majoria de gent així és!
Que quedi clar que jo RESPECTO al màxim als qui no penseu com jo i crec entendre el que voleu dir, però també penso que només us quedeu en les possibles putades que ha rebut el Sabadell per part del barça o en els crits que se senten al Mini. Però penseu històricament el que representaba per als catalns poguer expressar el seus sentiments envers una repressió franquista que prohibia fins i tot el bé més important de Catalunya que no és altra que la llengua.
Ja sé que no s'hauria de barrejar politica i esport, pero es inevitable!

Vinga, salutacions i FORÇA SABADELL
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #28 el: 17 de Juliol de 2005, 16:27:46 pm »
jo soc del sabadell i soci de tota la vida i sincerament no entenc el que dieu de que els socis arlequinats son anti-cules clar que molts ho son pero molts i molts mes tenen simpaties per el barça jo mateix el meu segon equip es el barça aixo si si juga contra el sabadell soc el mes anti-cule del mon.i molts dels que diuen que si son anti-cules que ho diguin tot que algun el conec personalment i tant que diuen nomes el sabadell despres son mes merengues que el florentino perez

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #29 el: 17 de Juliol de 2005, 18:32:44 pm »
Jo no nego que el Barcelona no patís en la represió franquista, pero també ho van patir TOTS els clubs CATALANS de Catalunya en aquell moment, apart també dels vascos ( i en general tot aquell que no fos partidari del regim). No només el Barcelona!!!!
Aquest país sembla que el unic que va patir el franquisme fos el Barça, i això aquest club i els medis culers s'encarregan de difondre aquestl missatge. Es l'etern victimisme culer. Com es el club gran i el que més ressor mediatic té sembla que es l'unic que va patir, que si que li van robar lligues a favor del Madrid, que li robaren jugadors, etcc... aquest discurs ja m'el conec: es l'etern missatge culer.
I per això son Catalunya, per això representant catalunya al mon. HA, i una mer.....
Tan que es criticar aquí que el madrid rebia ajudes de Franco, o ara del expresident Aznar, que pasa aqui Catalunya. El mateix, el amteix missatge per al inreves, només la unica diferencia es que a l'estat Espanyol el gran club es el Madrid, que segons PPA3 tots els espanyols son del madrid i després del club de la seva ciutat, en el cual tota la cultura espanyola gira entorn del club blanc, amb les ajudes institucionals del govern, hi ha Catalunya es el Barcelona.
Tot te que gira entorn del Barcelona. Si ets català hi no ets del Barcelona aqui es un pecat. Tot català ha de ser del Barça, aquest es el missatge. Hi si no ho ets, ets anticatalanista i en contra de les seleccions esportives catalanes.
Que era el senyor Pujol? Un culer declarat, molt molt amic del senyor Nuñez (amb les ajudes que ha rebut de la Generalitat el club culer). Lo que pasar a Madrid es criticar, pero pasar lo mateix aqui Catalunya i no pasar res. Potser perque els mitjans de comunicació només volem imposar una sola cultura: el catala ha de ser del Barça e independentista, tots els demés ja queden mal vistos. Ara amb Maragall, de quin club tenia que ser? del Barcelona, es clar, quin pecat si fos d'un altre equip, o encara pitjor si fos del Madrid.
Que és TV3? Una televisió el servei del Barcelona que pagem tots els catalans (siguin de la ideologia que siguir). Tots els menmbres de ERC han de ser del Barcelona, perque si son indenpendentistes han de ser del Barça, hai si hi ha algu que no ho és, ha de ser del PP per força. Es la idea. Hi els demés clubs catalans son la escoria, esten bé sempre debaix demanant suport del gran club, pero si un no estar d'acord amb aquesta cultura, pasen les coses que suceixen cada any el mini, o la marginació que pateix l'Espanyol a Catalunya, etc...
Que es la Federació Catalana de Futbol? Una institució ******* del Barcelona.
La meva sensació es que cada vegada més aquest país se esta convertint en una Republica banenera, d'on tot ha de estar centrat en el Barcelona, sino mireu l'exemple de com son rebuts els clubs a la diada de catalunya quan fent la ofrena a l'estatua de Lluis Companys. Jo almenys com a català m'en evergonyeso.

Que consti que jo RESPECTO la opinió de tothom pero no en digueu que Catalunya i al Barcelona son lo mateix, perque no. Catalunya es nutreix de moltes coses, no només de una cultura. I que consti que vaig de bon rotllo  ;). Pero es la meva opinió.

Buff quina parrafada que he escrit  :Hecho_polvo:, pero amb aquest tema les paraules en surtan soles. 

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #30 el: 17 de Juliol de 2005, 18:59:58 pm »
Bé Viturbio, repecto el que dius, jo en CAP cas abans en el meu escrit he dit que l'únic equip que patís repressió franquista fos el Barça. Tampo he dit enlloc que tots els catalans han de ser del barça. Que tampoc és així.
D'altra banda només volia comentar una petita cosa. Tothom es queixa de TV3 que només es mou al voltant del barça; doncs penso que és el més normal. Si de 100, 70 son del barça, 20 de l'espanyol i els 10 restants son d'altres equips, per llògica aquests 70 rebran més infomració. Estic dient el que passa, ja que penso que una televisió pública no hauria d'actuar així, però també entenc que actui així.
I evidentment Viturbio que Catalunya es nutreix no només d'esport, que és una cultura molt més rica, i per això estic ben orgullós de ser català i que de fet no hauriem de dependre del que digui o no digui 1 senyor des del govern central, també és així.
També volia respondre Viturbio, això que dius que l'Espnyol
esta marginat. Partint de la base que no soc anti-espanyolista, em fa vergonya com un equip català penja més banders feixistes i espanyoles a la grada que no pas de catalanes o del seu propi equip. Ja sé que tothom no pensa igual, ni que tots els pericos son merengues, però una inmensa majoria si, i és per això que reben xiulades quan van l'onze a fer l'entrega floral.
Per tan penso que 1 equip com el Barça és molt necessari per Catalunya, ja que aglutina molta gent i per molta gent significa quelcom més que 1 simple equip de futbol.
De totes formes, crec que discutir sobre això tampoc és bo, perque mai ningu ens posaria d'acord.

De totes formes FORÇA SABADELL :yes:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #31 el: 17 de Juliol de 2005, 19:08:35 pm »
Tens raó Mutio, amb aquest tema mai ens posarem d'acord.
Al final el més important es  :scut  ;).

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
Hegemonisme excessiu....
« Respondre #32 el: 27 de Juliol de 2005, 16:53:22 pm »

La postura personal que adopti cada ú en aquest tema és lliure i diversa.  De totes maneres, és una evidència històrica que quan el Barça ha tingut les seves èpoques més exitoses, TOTS els altres equips catalans han viscut etapas mediocres.  I això ho puc demostrar amb dades quan vulgueu. Només cal veure que el Sabadell va baixar a Segona B i Tercera a l´època del "dream-team".  I mirant-ho en una altra direcció,   Dintre dels dos últims cicles del Sabadell a Primera (7 i 2 temporades), el Barça no va guanyar cap Lliga.    Casualitat històrica o hegemonisme exagerat ?

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #33 el: 01 de Agost de 2005, 11:40:40 am »
Cla q es compatible Jo 1 tot sok del sabadell i kuan guanyem al barça disfrutu com el q més, xo dsprés sok del barça a rbiar!! Jo estic d'acord m el mutio, i x cert al beletti aquell: val més ser del sabadell i del barça q no pas nmes del barça aixi q endavant i vine sempre q puguis a la NCA que ens flta gent...

Obrim les portes del nostre camp a tothom q vulgui animar el sabadell encara q sigui el seu 2,3,4,5 , etc equip preferit... limportant es k mika en mika en siguem més..
The pride of Catalunya

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #34 el: 01 de Agost de 2005, 12:29:09 pm »
Jo he votat que si pero respecto a tothom.El que haveu dit anteriorment de que en el Mini Camp es posen a parir es veritat

PD:Em van explicar no se si es veritat "el que no debe ser mencionado" va pagar milions en aquells temps per que el barça no baixes a 2a ??? aixo no crec que sigui veritat pero en pudeu dir si algu l'ha escoltat aquesta paranoia ,o si també sabeu coses per l'estil
« Darrera modificació: 01 de Agost de 2005, 12:37:24 pm per Erik_sbd »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #35 el: 01 de Agost de 2005, 17:27:01 pm »
io e posat ke no pro e canviat d'idea fora far$a i mandril
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #36 el: 02 de Agost de 2005, 22:32:59 pm »
SI EL BARÇA ES CATALUÑA APAGA I VAMONOS...lerelrelr elrelrelrlelree APAGA I VAMONOS!

LA IERVA DEL CAMP NOU SE LA FUMA *****...lerelerelerelerelerelere...***** *****
« Darrera modificació: 02 de Agost de 2005, 22:50:31 pm per WebTeam SBD »
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #37 el: 10 de Octubre de 2006, 07:29:20 am »
Pues yo soi de los 2... Y no veo xk no se puede.... :-\
aunk aber yo si juegan sabadell- Barça Kiero k gane de paliza el sabadell

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #38 el: 11 de Octubre de 2006, 18:43:04 pm »
jo soc del sabadell del primer eqip de cataluna els culers so creuen molt el millor eqip de catalunya esta clar qi es es el sabadell no los culesNi bar$a ni apañó ni mandril: CE SABADELL visca el sabadell anti- egarense i anti-cule
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #39 el: 11 de Octubre de 2006, 21:22:14 pm »
pel dia del C.E Sabadell- Barça "C" tenim preparada una pancarta reivindicant aquest fet seria un lema tipus,la treurem al començament del partit qui volgui ajudar benvingut serà per fer-ho

"sóc català i sóc del sabadell"
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009