Enquesta

Som els socis arlequinats anti-culers?

Si, es clar.
54 (47.4%)
No, no hi ha cap rao.
49 (43%)
¿?
11 (9.6%)

Total de vots: 103

Autor Tema: El soci arlequinat és "anti-culer"?  (Llegit 13032 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: El soci arlequinat és "anti-culer"?
« Respondre #40 el: 11 de Octubre de 2006, 21:38:47 pm »
aprofitan lo que comenta l'eric al gol nord tambe tenim pensada fer-ne una, pero no direm l'eslogan fins diumenge, o sigui fins que la veieu al camp res de res... :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #41 el: 11 de Octubre de 2006, 21:43:34 pm »
doncs a havera si els fem veure al filial culer que apart del barça hi ha més equips a catalunya
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #42 el: 13 de Octubre de 2006, 22:25:30 pm »
Detras d muxos anticules hay un merengue oculto , si el Barça es como es , pero ¡vamos ! k tenemos muxo k agradecer los arlekinados al Espanyol o al Madril algo...vamos pordios ....tanto criticarlos y fue el club k se digno a jugar el partido del centenario en la NCA. Seguro k el Espanyol tiene un disgusto mu grande por nuestro descenso. Nada mas os digo k el señor Laporta ( k no es de mi simpatia) el año pasado coincidio con un compañero arlekinado en el aeropuerto y no veas si no estava al dia d la situacion en ese momento , estava muy interesado en compartir informacion con mi amigo ...mas Urko d ke ekipo vino cedido ....Mira yo soy del sabadell y socio desde hace casi 29 años casi y ademas simpatizante del Barça ¿ke tiene de malo? ...Força Saba , Força Barça

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #43 el: 13 de Octubre de 2006, 22:48:58 pm »
Jo sóc català i no sóc culé :no:  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #44 el: 13 de Octubre de 2006, 23:08:11 pm »
Veig un fanatisme en contra del barça que la veritat, no entenc  :no: I no em vingueu amb contes de que ens treuen d'aqui o d'alla, perque juguem contra el barça C, si juguessim contra el gran, ho entendria tot.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #45 el: 13 de Octubre de 2006, 23:19:56 pm »
Veig un fanatisme en contra del barça que la veritat, no entenc  :no: I no em vingueu amb contes de que ens treuen d'aqui o d'alla, perque juguem contra el barça C, si juguessim contra el gran, ho entendria tot.

company jo mateix soc del sabadell i el meu segon equip es el barça,aixo si en un partit sabadell-barça la cosa no te color que guanyi el sabadell sempre,i hem de tindre en compte que com molt be diu el company racco darrere d'un anti-culer en molts casos hi ha un merengon,no tots pero molts dels que aqui diuen aixo si son del madrid despres del sabadell

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #46 el: 14 de Octubre de 2006, 00:21:26 am »
deixaré clar que jo almenys no sóc del madrid, com ja e dit mes d'un cop i e explicat jo ABANS ERA del barça, pero amb el temps els :bandera em van enamorar, i em van fer obrir els ulls...ni barça ni madrid ni español, ni res de res per mi només el sabadell i els que mes em coneixen del foto o saben molt bé... :smoking:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

GUILLERMO

• Visitant
« Respondre #47 el: 14 de Octubre de 2006, 02:56:04 am »
 BARCELONA SOLO BLANQUIAZUL SOLO BLANQUIAZUL!!!!

YO ME SE UN CANTICO CONTRA EL FC BARCELONA PERO SI LO QUE REIS SABER VENIR AL FONDO SUR

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #48 el: 14 de Octubre de 2006, 12:20:15 pm »
A mi especialment em cau malament el Barça, perquè es creu el millor, i no fa ni cas al seu filials ni als altres equips de catalunya i aixo... A més TV3 em fot més ravia si es un Barsa-Espanyol. Nomes canta els gols de Barsa doncs tot aixo es el perq el Barsa em cau malament, i ja dic TV3 no té res a veure amb el Barsa pero... ja em fot rabia ja...  :****
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #49 el: 14 de Octubre de 2006, 17:04:57 pm »
deixaré clar que jo almenys no sóc del madrid, com ja e dit mes d'un cop i e explicat jo ABANS ERA del barça, pero amb el temps els :bandera em van enamorar, i em van fer obrir els ulls...ni barça ni madrid ni español, ni res de res per mi només el sabadell i els que mes em coneixen del foto o saben molt bé... :smoking:

si, pues no me lo creo  :no:, aunque se suele decir que del amor al odio hay un pequeño paso, si eres del SABADELL  :scut ¿por qué  has puesto ese avatar?, yo, si soy del SABADELL   :scut pondría algo relacionado con mi equipo, para exaltar lo de mi equipo y claro que puedes poner lo que quieras.  saludos
                                             :oooooo:  :scut   :oooooo:  :bandera
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #50 el: 15 de Octubre de 2006, 12:42:11 pm »
Jo nomes del sabadell, ni barça ni res de res. pero pot aver gent k li agradi el barça i tambe el sabadell, per aixo no krek ke tots tinguem ke ser anti-culers (jo si). :bandera :scut
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #51 el: 15 de Octubre de 2006, 19:38:45 pm »

si, pues no me lo creo  :no:, aunque se suele decir que del amor al odio hay un pequeño paso, si eres del SABADELL  :scut ¿por qué  has puesto ese avatar?, yo, si soy del SABADELL   :scut pondría algo relacionado con mi equipo, para exaltar lo de mi equipo y claro que puedes poner lo que quieras.  saludos
                                             :oooooo:  :scut   :oooooo:  :bandera

Labtec, me puesto este avatar para la ocasión, y relacionad con la pancarta que emos enseñado hoy en el campo, por un lado(para los que no lan visto) ponía: "Barça i tv3 fora del vallès" y luego la gracia era girarla y ponía "A Sabadell, som del SABADELL"...Que finalmente hemos dejado colgada en la valla del campo...
Sinó te lo crees y piensas que soy merengue, pués piensa lo que quieras, pero algun forero que me conoce te lo puede desmentir totalmente :beer2
Saludos! :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #52 el: 15 de Octubre de 2006, 20:00:55 pm »
No creas a resistencia labtec, yo lo conozco y es un merengón, al igual q muchos foreros q dicen ser anticulés!    :laugh:          :beer2

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #53 el: 15 de Octubre de 2006, 20:04:27 pm »
No creas a resistencia labtec, yo lo conozco y es un merengón, al igual q muchos foreros q dicen ser anticulés!    :laugh:          :beer2

Que c*****!!! Que eres, no le digas eso, que al final se lo va a pensar macho!!!
Sabes de sobra que conmigo del barça no se puede ablar...y siempre piensan que soy del madrid...pero no... >:D
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #54 el: 16 de Octubre de 2006, 22:38:42 pm »
és molt senzill de respondre aquesta questió l´unica malaltia que te el culé és que es pensa que nomes hi ha un club de futbol a Catalunya, per tant aqui ens bé la gran i bonica relació

Desconnectat jordisdc

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
Re:El soci arlequinat és "anti-culer"?
« Respondre #55 el: 26 de de 2011, 19:32:21 pm »
El què no pot ser mai compatible és ser del Sabadell i del Terrassa, la resta són tonteries crec jo.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #56 el: 27 de de 2011, 10:40:57 am »
yo soy del CE Sabadell y del Real Madrid

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #57 el: 27 de de 2011, 12:38:24 pm »
 :scut :bandera :bandera

No ho se ni m'importa  :whistle:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #58 el: 27 de de 2011, 15:56:52 pm »
VISCA SEMPRE EL SABADELL, I A LA RESTA QUE ELS HI DONGUIN.... !!!!!!!!!!! :scut :bandera :borratxo :borratxo :borratxo :xin-xin :xin-xin :xin-xin
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #59 el: 28 de de 2011, 17:10:58 pm »
VISCA SEMPRE EL SABADELL, I A LA RESTA QUE ELS HI DONGUIN.... !!!!!!!!!!! :scut :bandera :borratxo :borratxo :borratxo :xin-xin :xin-xin :xin-xin
jo estic d´acord, pero ho diria més fi