Del centre, on està el Torico, fins al camp, penseu que son 15 minuts a pota, avise per que no vos penseu que per ser una ciutat petita tot està amontonat. Açò si, per menjar vos recomane el centre, on està el Torico hi han tasques bones, un Rokelin per menjar i un par d'hostals on dinar amb més categoria.
I si algú va de finde, el Hostal Alcazaba és barat però correcte i si vols anar a més categoria, els hotels son correctes, recomane el Civera i el Torico Plaza, però per rexcel-lència, el Parador està de luxe, i el Hotel Albarracín, cau lluny però també és agradable.
A Terol, en tots els llocs se pot menjar molt bé. Vos recomane açò si els Rockelin, embotits i formatges amb pà convertible en pà a la catalana, amb la tomata i l'oli barrejats, açò si, molt bons i a bon preu.
Intentaré posar-vos algun lloc de Terol mateix, que los que conec son a Albarracín o Libros i cauen llunyet.
Les entrades son sempre entre 15€ la general i 18€ tribuna, però sé que s'està treballant en que hi puguen tenir entrada jove.
Serà a les 17 hores segur, ja que a les 12, no aseguren tenir el camp descongelat.
Gracies per les teves recomanacions
Tambe tinc intencio portar-me un pernil denominació origen Teruel mes k res per el meu pare jeje si el se trobar cla xD
El DO val el bó a uns 23€ el kilo, si és de tocino ibèric. Si és de tocino normal, però DO també, al cente lo pots trobar per 11, i el normal, curat de 20 mesos, a 9. T'ho dic per que a voltes faig regalets a clients i proveedors, i los tinc controlats, jeje.