Autor Tema: J.24 CD Teruel vs CE Sabadell! Diumenge dia 6, a les 17:00  (Llegit 20027 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
  • Gènere: Masculí
Re:J.24 CD Teruel vs CE Sabadell! Diumenge dia 6, a les 17:00
« Respondre #100 el: 07 de Febrer de 2011, 01:29:23 am »
Acabat d'arribar des de Teruel, només dir que el resultat és més que just.

Bona nit!

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #101 el: 07 de Febrer de 2011, 01:50:09 am »
Partido muy abierto, con ocasiones claras para ambos equipos y muy inteso! Lástima que otra vez se nos escape el liderato.
Aquí teneis algunas fotografias del partido de esta tarde:

http://arlekinadosvalladossabadell.blogspot.com/
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #102 el: 07 de Febrer de 2011, 02:15:35 am »
Otro que acaba de llegar de Teruel... empate merecido, aunque queda el sabor amargo de que nos podríamos haber puestos primeros, pero bueno, ya llegará.

Ambientazo en el campo por parte de los que nos hemos desplazado!!

Y si, por suerte ha hecho buen tiempo (yo hasta bien entrada la tarde iba en manga corta y tan tranquilo)

Ahora a pensar en el Alicante y en los 3 puntos que nos llevaremos!

VISCA EL CE SABADELL I LA SEVA AFICIÓ!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #103 el: 07 de Febrer de 2011, 10:50:18 am »
Cansat i mitjanament content, també vaig gaudir del bon dia que va fer a Teruel, del seu bon menjar, del desplaçament molt entretingut, de guanyar la porra de l'autocar i també vaig veure el partit.

Vàrem començar amb uns bons 21 minuts, on apretàvem i els teníem acollonits. La guinda va ser el golàs de falta de Fito, que encara que toqués una mica potser la barrera i la mà del porter, va entrar i ens va posar amb el 0-1, que ens posava líders momentanis.

Però desprès, incomprensiblement, 3 o 4 jugadors van treure una marxa, i això es va notar en el conjunt, i tota la bona feina que vàrem fer en 25 minuts, se'n va anar a pastar fang en 1 moment. Si us plau, cal actitud, per rematar als contraris, cal solidesa defensiva SEMPRE, no quan anem empatats. Els vàrem donar aire i ens van poder matar, carai. No es pot permetre que un lateral deixi de ficar el cap i deixi passar la bola que va permetre el gol. Si Bermudo no té la motivació suficient per jugar igual quan guanyem que quan sortim al camp, que no jugui. Prefereixo un jugador sense tanta experiència, ni toc, ni suposada qualitat i amb més motivació, ganes i collons.

Desprès amb el 1-1, el Teruel s'ha ficat al partit i tota la resta del partit ha sigut una bona lluita entre dos equips, molt diferents, però que han intentat fer valer les seves armes per a quedar-se amb la victòria. Cuenca podria haver-nos donat una victòria per a mi immerescuda, però el travesser li va evitar el que podia haver sigut un bon gol.

Xapi va estar força bé, però va cobrar dues patades terrorífiques, la segona mereixedora de vermella, però que l'àrbitre no va veure, ni sentir, Toni Lao va estar descomunal, i Hiroshi el millor que va fer és rebre una groga per que descansi de tant còrrer. Per cert, que la gespa era una autèntica venjança. Forats, terrissa, herbotes i fang a manta.

Em quedo amb les paraules de Carreras: 'Estem parlant de play-off i encara ens queden 3 punts per aconseguir la permanència matemàtica. Anem pas a pas'. Alguns es veuen en play-off, i suarem encara molt per a certificar-lo.
« Darrera modificació: 07 de Febrer de 2011, 10:59:32 am per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #104 el: 07 de Febrer de 2011, 12:07:08 pm »
Mal partido! teruel viene de tercera division les tendriamos que aver metido 2 como minimo, el sabadell no acava de despegar como no empiece a ganar a partir de ahora no abra ni play-off, como juguemos ayer si jugamos contra el alicantes nos va a dar jaquequilla  :rant:

toni lao y juvenal que son jugadores que en la NCA juegan muy bien ayer perdieron entre los 2 unos 20 balones haciendo pases muy largos hacia quien?

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #105 el: 07 de Febrer de 2011, 12:45:46 pm »
Avui estic rebentat després del desplaçament, però sense dubtar-ho el tornaria a fer.
Certament les 12 hores amb autocar, sis anar i sis tornar, són una pallisa però només pel bon temps que va fotre, el menjar, el bon ambient durant tot el dia i també amb la gent d'allà un cop dins de Pinilla ja va valdre molt la pena.

Salut i Visca el Sabadell, i per descomptat la SEVA AFICIÓ!  :happy2:
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #106 el: 07 de Febrer de 2011, 14:10:03 pm »
Avui estic rebentat després del desplaçament, però sense dubtar-ho el tornaria a fer.
Certament les 12 hores amb autocar, sis anar i sis tornar, són una pallisa però només pel bon temps que va fotre, el menjar, el bon ambient durant tot el dia i també amb la gent d'allà un cop dins de Pinilla ja va valdre molt la pena.

Salut i Visca el Sabadell, i per descomptat la SEVA AFICIÓ!  :happy2:

Ya somos 2 Berni  :Paletas: hoy estoy que ni me siento las piernas depues de la kilometrada de ayer,pero como bien dices,se volvería a repetir sin ninguna duda  :ok

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #107 el: 07 de Febrer de 2011, 15:56:14 pm »
com diu el birrero, si Bermudo hagués fotut el cap, avui seriam líders.

Després penjo la foto per qui no em cregui

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #108 el: 07 de Febrer de 2011, 17:37:21 pm »
Un punt és un punt, però per acabar campions de grup haurem de tenir mès ofici o ser una mica més pu.tes, sembla que pugem a un taburet i ens agafi mal d’altura, la pressió ens pot, sembla que fem lo difícil i tot seguit baixem els braços.
Al Teruel el vaig veure un equip “Ramon Maria Calderé”, molt ben posat a darrera i traient-la amb criteri, tot i les seves limitacions tècniques.
Per una altra banda vull destacar el molt bon ambient amb els companys de viatge de l’autocar de La Trempera, tant dintre de l’autocar com per Terol on vam tenir un guia de luxe, el forero Eldelbar.
Per una altra banda voldria destacar el bon rotllo que hi ha hagut amb la gent de Perol des del primer moment que hem arribat a la capital del Baix Aragó. També voldria destacar “l’admiració” mostrada per la gent d’allà cap a nostre club, els eslògans dels cotxes que anunciaven el partit era “contra un clásico del futbol español” o aficionats que et deien “que vosotros juguéis en Pinilla es como si nosotros jugasemos en preferente”.

Per cert, Ferni, jo sóc el “forero” misterios que fa cerveses i comparteix converces amb aficionats del Teruel, sort que després no duia jo l’autocar…, jejejejeje
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #110 el: 07 de Febrer de 2011, 22:50:10 pm »
Un punt és un punt, però per acabar campions de grup haurem de tenir mès ofici o ser una mica més pu.tes, sembla que pugem a un taburet i ens agafi mal d’altura, la pressió ens pot, sembla que fem lo difícil i tot seguit baixem els braços.
Al Teruel el vaig veure un equip “Ramon Maria Calderé”, molt ben posat a darrera i traient-la amb criteri, tot i les seves limitacions tècniques.
Per una altra banda vull destacar el molt bon ambient amb els companys de viatge de l’autocar de La Trempera, tant dintre de l’autocar com per Terol on vam tenir un guia de luxe, el forero Eldelbar.
Per una altra banda voldria destacar el bon rotllo que hi ha hagut amb la gent de Perol des del primer moment que hem arribat a la capital del Baix Aragó. També voldria destacar “l’admiració” mostrada per la gent d’allà cap a nostre club, els eslògans dels cotxes que anunciaven el partit era “contra un clásico del futbol español” o aficionats que et deien “que vosotros juguéis en Pinilla es como si nosotros jugasemos en preferente”.

Per cert, Ferni, jo sóc el “forero” misterios que fa cerveses i comparteix converces amb aficionats del Teruel, sort que després no duia jo l’autocar…, jejejejeje

jejeje, això està molt bé !! No sé perq m'imaginava q l'aficionat en qüestió tenia q ser o el Birrero o tu xDDDDD.  És important q les aficions d'on visitem guardin un bon record de nosaltres, sobretot quan sortim de Catalunya, q a Catalunya no sé q passa q pocs equips ens tenen simpatia.

Desconnectat joan_t3

• Aleví
  • Missatges: 31
« Respondre #111 el: 08 de Febrer de 2011, 16:39:12 pm »
un dels dos aficionats era jo. no se que diuen que sen's va endur la policia quan el que realment va pasar es que vam surtir a fora i la grada ens va comensar a insultar per anar cantant cantics del sabadell, la policia es va dignar a venir i acompanyar a la surtida. Acte seguit vam tornar a entrar i els insults van seguir. i de drogats res, que jo habia de conduir.

enfi, bon partit. llastima d'aquests dos puntets que s'escapen. Molt bon temps tot i qu eles carreteres eren molt molt aburrides (tot de linia recte...)

Honor al sabadell!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #112 el: 09 de Febrer de 2011, 10:57:56 am »
Per començar, done un 9'99 a la afició que se va desplaçar en autocars, furgonetes i cotxes. És de mérit foter-se 4 o 6 hores per anar allà sense saber ben bé que mos podriem trobar. No le poso un 10, per que sempre hi ha alguna pometa podrida en el cabàs, però és lo de menys. En tots els equips tenen alguna.
Desprès, en lo que va ser el partit, fins que vam marcar i un poc més vam ser els amos i senyors del camp. Amb el 0-1 vam tenir poder ampliar el marcador, però desprès el suposat lateral esquerre se va dedicar a mirar una bola a dintre de l'àrea xica enlloc de traure-la com siés. Cagada i empat.
Llavors, ja va ser un partit amb alternàncies, amb oportunitats i potser un poc massa obert per a el nostre joc. El Terol va saber-nos jugar a la segona part, i jo, que estava entre la afició local, vaig sentir moltes paraules d'elogi per als dos equips.

Son eixes petites coses, en les que fallem i mos impedeixen ser líder. Dos puntets perduts per no ficar el cap, i alguns que s'han perdut per el camí, però si treballem i trobem un lateral esquerre digne, o un Àlex ficant més pilotes que qualitat, me serveix, podem fins i tot en pensar de pujar.

no se que diuen que sen's va endur la policia quan el que realment va pasar es que vam surtir a fora i la grada ens va comensar a insultar per anar cantant cantics del sabadell, la policia es va dignar a venir i acompanyar a la surtida.

Jo estave al costat dels calaveras rojas aquests, i vaig sentir com cantavau, i uns quants d'ells vos van insultar. Valtres per provocar i ells per anar de malotes, però s'agrairia que un altri colp no passessen estes coses, que donen mala imatge a les dues aficions.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #113 el: 10 de Febrer de 2011, 00:07:29 am »

jejeje, això està molt bé !! No sé perq m'imaginava q l'aficionat en qüestió tenia q ser o el Birrero o tu xDDDDD.  És important q les aficions d'on visitem guardin un bon record de nosaltres, sobretot quan sortim de Catalunya, q a Catalunya no sé q passa q pocs equips ens tenen simpatia.

Jo estava fent 'feina de camp', i amb una ampolla de Somontano entre pit i esquena, l'únic que vaig poder fer és comprovar que en el bar de tribuna d'aquell camp, algú, per art de màgia convertia els gots de coca-cola en wiskola.  ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...