Cansat i mitjanament content, també vaig gaudir del bon dia que va fer a Teruel, del seu bon menjar, del desplaçament molt entretingut, de guanyar la porra de l'autocar i també vaig veure el partit.
Vàrem començar amb uns bons 21 minuts, on apretàvem i els teníem acollonits. La guinda va ser el golàs de falta de Fito, que encara que toqués una mica potser la barrera i la mà del porter, va entrar i ens va posar amb el 0-1, que ens posava líders momentanis.
Però desprès, incomprensiblement, 3 o 4 jugadors van treure una marxa, i això es va notar en el conjunt, i tota la bona feina que vàrem fer en 25 minuts, se'n va anar a pastar fang en 1 moment. Si us plau, cal actitud, per rematar als contraris, cal solidesa defensiva SEMPRE, no quan anem empatats. Els vàrem donar aire i ens van poder matar, carai. No es pot permetre que un lateral deixi de ficar el cap i deixi passar la bola que va permetre el gol. Si Bermudo no té la motivació suficient per jugar igual quan guanyem que quan sortim al camp, que no jugui. Prefereixo un jugador sense tanta experiència, ni toc, ni suposada qualitat i amb més motivació, ganes i collons.
Desprès amb el 1-1, el Teruel s'ha ficat al partit i tota la resta del partit ha sigut una bona lluita entre dos equips, molt diferents, però que han intentat fer valer les seves armes per a quedar-se amb la victòria. Cuenca podria haver-nos donat una victòria per a mi immerescuda, però el travesser li va evitar el que podia haver sigut un bon gol.
Xapi va estar força bé, però va cobrar dues patades terrorífiques, la segona mereixedora de vermella, però que l'àrbitre no va veure, ni sentir, Toni Lao va estar descomunal, i Hiroshi el millor que va fer és rebre una groga per que descansi de tant còrrer. Per cert, que la gespa era una autèntica venjança. Forats, terrissa, herbotes i fang a manta.
Em quedo amb les paraules de Carreras: 'Estem parlant de play-off i encara ens queden 3 punts per aconseguir la permanència matemàtica. Anem pas a pas'. Alguns es veuen en play-off, i suarem encara molt per a certificar-lo.