Autor Tema: Deute historic del club  (Llegit 3755 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
Deute historic del club
« el: 01 de Febrer de 2011, 23:48:58 pm »
se'n sap alguna cosa del deute historic del club, cuan queda per pagar i en quin any sacavara de pagar?
Seria important acabar de pagar-lo per poder tenir mes presupost per fitgatges :dance

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Deute historic del club
« Respondre #1 el: 02 de Febrer de 2011, 00:07:16 am »
A la Seguretat Social, no devem ja res, per que es va pactar anar pagant diverses quotes i ja hem fet net aquesta temporada.  :clap

A Hisenda, encara es deu una quantitat de diners del passat, i hi ha un acord per anar-ho pagant també.

Desprès hi ha el famós DVD del centenari, que anem pagant a mesura que ens van embargant taquillatges.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #2 el: 02 de Febrer de 2011, 20:38:30 pm »

Desprès hi ha el famós DVD del centenari, que anem pagant a mesura que ens van embargant taquillatges.

Doncs si gràcies als capullots aquells que ens havien de pujar a primera en quatre anys.  :****
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #3 el: 03 de Febrer de 2011, 13:26:44 pm »
Del tema seguretat social e hisenda, crec que és de justícia felicitar als actuals membres de les àrees economiques i jurídiques, per haver portat tot este tema a netejar tant en interessos, que mos estaven matant, com en la deuda en si. I açò que va arribar a ser el montant de 700.000€.   :exxxx

Doncs si gràcies als capullots aquells que ens havien de pujar a primera en quatre anys.  :****

Ni tenien capacitat per fer-ho ni l'ajuntament los va mai ajudar a fer moltes coses. No oblidem tots estos condicionants.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #4 el: 03 de Febrer de 2011, 15:40:05 pm »
Jo el que encara no entenc bé del tot qué nassos hem de pagar del DVD, en quin concepte vaja, per què i quan.

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #5 el: 09 de Febrer de 2011, 19:18:17 pm »

WLS "CAPULLOTS " QUE DIUS ALMENYS ET VAN DEIXAR A SEGONA B ELS QUE VAREN VENIR DESPRES ENS VAN ENVIAR A TERCERA

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #6 el: 09 de Febrer de 2011, 20:53:20 pm »
Jo el que encara no entenc bé del tot qué nassos hem de pagar del DVD, en quin concepte vaja, per què i quan.
Com no sigui a la SGAE  :beer2
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

jordix

• Visitant
« Respondre #7 el: 09 de Febrer de 2011, 22:41:51 pm »
A la Seguretat Social, no devem ja res, per que es va pactar anar pagant diverses quotes i ja hem fet net aquesta temporada.  :clap

A Hisenda, encara es deu una quantitat de diners del passat, i hi ha un acord per anar-ho pagant també.

que es aixo¿ :mmmm

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 09 de Febrer de 2011, 23:49:12 pm »

Un DVD que s'havia de vendre a l'any del centenari i que mai va sortir (legalment) a la llum. Jo a casa en tinc una còpia que em vaig trobar per la Nova Creu Alta.

A Internet l'he trobat aquí:

Video del Centenari del CE Sabadell (Part 1)
Video del Centenari del CE Sabadell (Part 2)
Video del Centenari del CE Sabadell (Part 3)
Video del Centenari del CE Sabadell (Part 4)

Està en quatre parts, en l'ordre que t'he posat aquí.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

jordix

• Visitant
« Respondre #9 el: 10 de Febrer de 2011, 11:35:37 am »

Un DVD que s'havia de vendre a l'any del centenari i que mai va sortir (legalment) a la llum. Jo a casa en tinc una còpia que em vaig trobar per la Nova Creu Alta.

A Internet l'he trobat aquí:

Video del Centenari del CE Sabadell (Part 1)
Video del Centenari del CE Sabadell (Part 2)
Video del Centenari del CE Sabadell (Part 3)
Video del Centenari del CE Sabadell (Part 4)

Està en quatre parts, en l'ordre que t'he posat aquí.
home aixo ja ho se!!
jo cic que que es l'embargament de taquilles

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #10 el: 10 de Febrer de 2011, 12:24:22 pm »

No crec que sigui el SGAE, ja que nomes reclama drets de les coses editades i aquest DVD famos no esta Editat!! No???

A veure si algú ens ho pot explicar:

Quí ens embarga i en concepte de què¿?
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #11 el: 10 de Febrer de 2011, 12:55:54 pm »

No crec que sigui el SGAE, ja que nomes reclama drets de les coses editades i aquest DVD famos no esta Editat!! No???

Potser és l'empresa que va fer el vídeo i no se'ls va pagar. Deurien anar a judici i així estem: pagant amb taquilles.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #12 el: 10 de Febrer de 2011, 22:56:18 pm »

Potser és l'empresa que va fer el vídeo i no se'ls va pagar. Deurien anar a judici i així estem: pagant amb taquilles.

Si fós aixó, no creus que aquest video s'hgués pogut vendre entre tots els arlequinats i evitar l'embargament? No creus que l'editor n'hagués conservat alguna copia? I si hi havien copies, per què no es van vendre? Es una ptd que la directiva d'ara ha de pagar per aixó!

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #13 el: 11 de Febrer de 2011, 15:45:45 pm »
AL final del video posa dvd patrocinat per : MAÑERO , CAIXA DE SABADELL, AJUNTAFEMS DE SADADELL i SOLE I ARCOS.
Que coi van patrocinar???????
VISCA EL SABADELL

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #14 el: 11 de Febrer de 2011, 19:10:42 pm »
WLS "CAPULLOTS " QUE DIUS ALMENYS ET VAN DEIXAR A SEGONA B ELS QUE VAREN VENIR DESPRES ENS VAN ENVIAR A TERCERA

sin comentarios........ ................... ..haver si pone su nombre este returns
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 11 de Febrer de 2011, 20:55:29 pm »
AL final del video posa dvd patrocinat per : MAÑERO , CAIXA DE SABADELL, AJUNTAFEMS DE SADADELL i SOLE I ARCOS.
Que coi van patrocinar???????

És molt curiós, de veritat...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #16 el: 15 de Febrer de 2011, 11:22:41 am »

sin comentarios........ ................... ..haver si pone su nombre este returns

Markgsihool, saps que a la directiva hi ha gent, no tots, que los que no pensem políticament com ells estem marcats com a elements no grats, cas de Pere Pons, cas meu, i alguns altris.
Pregunta per que MAÑERO , CAIXA DE SABADELL, AJUNTAFEMS DE SABADELL i SOLE I ARCOS van patrocinar el DVD i en canvi os han sentenciat a pagar els 20.000€. De veritat van acabar pagant? I si ho van fer, per que no se va fer res per demostrar-ho?
La directiva actual s'ha trobat el marron a les mans, però la directiva d'enmig, amb Piedrafita o Larosa, i ja depenent de l'ajuntament, tenen molt a amagar. El descens, no van poder-lo amagar, açò si.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!