Autor Tema: J25 CE Sabadell FC - Alacant CF  (Llegit 17373 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
J25 CE Sabadell FC - Alacant CF
« el: 06 de Febrer de 2011, 19:37:12 pm »
Tenim el ''comodí'' de jugar a casa. Els tres punts es quedaran a la NCA, tot i la falta d'Hiroshi. Suposo que el Carreras posarà a Eneko i Cuenca d'extrems i Marc de davanter.
« Darrera modificació: 11 de Febrer de 2011, 16:59:08 pm per X-Men Aigua »
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
Re:J25 CE Sabadell FC - Alacant CF
« Respondre #1 el: 06 de Febrer de 2011, 19:43:56 pm »
em voldria equivocar però aquest partit és un empat com una casa de pagés, igual q el partit d'avui.
Sort q el Badalona no guanyarà a Ontinyent i el Castelló-Lleida i Oriola- Denia tenen pinta a ser partits d'empat.
Vaja q el clar beneficiat de la propera setmana té pinta de ser l'Alcoià.

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #2 el: 06 de Febrer de 2011, 19:51:08 pm »
em voldria equivocar però aquest partit és un empat com una casa de pagés, igual q el partit d'avui.
Sort q el Badalona no guanyarà a Ontinyent i el Castelló-Lleida i Oriola- Denia tenen pinta a ser partits d'empat.
Vaja q el clar beneficiat de la propera setmana té pinta de ser l'Alcoià.

Crec que efectivament el Badalona no guanyarà a l'Ontinyent, pero també penso que el Castelló guanyarà al Lleida.

Particularment l'Oriola crec que al final de lliga no estarà a dalt, amb el que no és l'equip que més em preocupa.

El nostre serà un partit igualat on esperem aprofitar las poques ocasions que hi hagin. Juguem els dos equips menys golejats del grup. En tot cas, importantissim no perdre pel tema del gol average.

Dels 6 primers crec que cauran Oriola i Alacant a final de temporada.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #3 el: 06 de Febrer de 2011, 20:04:15 pm »
Crec que només s´ha de pensar en la victòria perquè al meu entendre i al marge del que pugui fer a la NCA, l´Alacant està "sobrevalorat" a efectes classificatoris i penso que a final de temporada no estarà a la zona més alta de la classificació.

Això no vol dir que no sigui un equip que es defensa molt bé i Lluís Carreras haurà d´estudiar molt bé un sistema d´atac que pugui desactivar el previsible "mur" alacantí.

Sobre el resta del grup, es va confirmant el que deia sobre que el Castelló és el rival més fort del grup,  Badalona i Alcoyano són equips molt sòlids, però potser un esglaó per sota i Oriola, Lleida i Sant Andreu, juntament amb l´Alacant i segons el que s´està veient, màxim poden estar en la lluita per la 4ª plaça.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #4 el: 06 de Febrer de 2011, 20:08:36 pm »
A casa no podem fallar, és una llástima que arribem a un partit tan important amb tantes baixes, però hem de ser optimistes, confio en que aquesta setmana sigui la bona i per fi ens poguem posar primers.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 06 de Febrer de 2011, 20:16:25 pm »
Partit MOOOLT important, davant un equip força "normal" i a priori assequible. Clar que penso que són l'equip revelació sens dubte de la temporada. Molt forts en defensa i molt ben treballats al centre del camp. No serà gens fàcil derrotar-los, però una victòria significaria treurel's 5 punts més l'average.
La pena també serà no poder comptar amb un home referència a dalt, tot i que segur que Marc ho farà molt bé com a home més avançat.

Espero que la gent vagi al camp perque aquest diumenge ens juguem molt  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #6 el: 06 de Febrer de 2011, 20:18:04 pm »
 :scut :bandera :bandera

Sesrá un partit bastant dur, però aquests son els partits que solem jugar millor, les baixes que tenim poden ser un "handicap" pero crec que podem acavar el partit amb els tres punts a la butxaca, el diumenge pot ser un bon dia per anr a la NCA especialment els que no hi solen anar gaire sovint :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #7 el: 06 de Febrer de 2011, 20:24:00 pm »
Cert que tenim baixes, pero unes bandes Cuena i Eneko amb Marc de davanter també és un atac potent.

A més, esperem ja la convocatòria de Manga.

Per cert, hem d'aprofitar que dels 6 propers partits, 4 són a la NCA!!!  :scut
« Darrera modificació: 07 de Febrer de 2011, 14:09:11 pm per gerlau »
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #8 el: 07 de Febrer de 2011, 11:14:43 am »
PARTIDO IMPORTANTISIMO

No diré decisivo, porque aún quedará liga, pero si que es vital para ver si queremos hacer playoff o no

Hay que sumar los 3 puntos como sea. Para dejar atrás un rival directo como el propio Alicante, tenedles ganado el average.

Hay que aprovechar que el Orihuela se va desinflando, y otros equipos como Badalona o Alcoyano pueden tener dudas. Y Sant Andreu o Lleida aún podrian llegar. Mejor mantener diferencias

El Castellón viene como un tiro, y es el rival directo para quedar primeros.

Y espero que vayamos ambientando el partido desde YA.  Esta semana no me sirve lo de que es jornada económica, de que si nos dan por la tele, que si cae en puente, que si no es buena hora, etc etc... Esta semana no hay excusa y hay que responder llenando un poco mas el estadio

Y a quien le corresponda, pues que sepa de la trascendencia del partido, y que se haga lo que sea para que el estadio tenga una mas que buena entrada. Ya se que bajando los precios no toca, ya que este partido vale lo que vale y ya está, pero que se inventen lo que sea para atraer público, no se, sean actuaciones, concursos, animaciones, botifarrada antes del partido,  LO QUE SEA!

Queremos estar el año que viene en 2aA ?   La respuesta empieza desde este mismo domingo
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #9 el: 07 de Febrer de 2011, 12:29:06 pm »
Que defensa pondriais con las bajas de Agustin y Chapi? yo optaria por Toni Lao lateral derecho, Azparren y Bermudo centrales y Alex lateral izquierdo ..
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #10 el: 07 de Febrer de 2011, 13:29:24 pm »
Que defensa pondriais con las bajas de Agustin y Chapi? yo optaria por Toni Lao lateral derecho, Azparren y Bermudo centrales y Alex lateral izquierdo ..

Realment està molt complicat les posicions al darrere la pròxima jornada, però veure el Bermudo de central titular fot mol mal als ulls. Encara que si acaba jugant en aquesta posició s'ha d'animar-lo durant tot el partit, al acabar-lo ja es criticarà o no, si s'ha de fer.

:ok
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #11 el: 07 de Febrer de 2011, 13:34:21 pm »

Realment està molt complicat les posicions al darrere la pròxima jornada, però veure el Bermudo de central titular fot mol mal als ulls. Encara que si acaba jugant en aquesta posició s'ha d'animar-lo durant tot el partit, al acabar-lo ja es criticarà o no, si s'ha de fer.

:ok

A mi també em fa mal als ulls lo de Bermudo central. realment, la opció natural seria posar a Pagès i aixi tothom jugaria al seu lloc natural, però Pagès encara em fa més por que Bermudo xD
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #12 el: 07 de Febrer de 2011, 13:53:25 pm »
Doncs jo faria:

Bermudo  Lao Azparren Alex

Fent jugar de lateral dret a Bermudo

Sempre seré Arlekinat!!!

jordix

• Visitant
« Respondre #13 el: 07 de Febrer de 2011, 14:08:37 pm »
doncs jo ho ficaria més facil:

lao         pep         mikel           bermudo

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #14 el: 07 de Febrer de 2011, 16:10:22 pm »
A mi Bermundo em fa mal hasta cuando calienta :Paletas:

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #15 el: 07 de Febrer de 2011, 16:19:37 pm »
Partido importantisimo para nuestra aspiraciones a Play-off y porque no el liderato (aunque a estas alturas no nos debe obsesionar, mejor en las ultimas jornadas). Estoy seguro que pese a las bajas de la defensa y la falta de Hiroshi, seremos competitivos y sacaremos el partido adelante. Es hora de que respondan los no habituales, ya que siempre nos quejamos de las jornadas econimicas o las que nos televisa tv3, esta semana no hay excusas. Ganaremos 2-1.
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
« Respondre #16 el: 07 de Febrer de 2011, 17:11:51 pm »
´

Crec que l'onze inicial hauría de ser:

De Navas

Toni Lao                        Pep Pagès                         Azparren               Alex Ruiz

Robles                             Juanjo Ciércoles                      Fito

Isaac Cuenca                                                                 Eneko

Marc Fernández

DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #17 el: 07 de Febrer de 2011, 17:53:04 pm »
De res haurà servit el digne desplaçament a Teruel si ara no demostrem que l'afició ha despertat definitivament portant 3000 persones al camp en un partit sense TV , jornades econòmiques ni altres excuses

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #18 el: 07 de Febrer de 2011, 18:22:23 pm »
A mi Bermundo em fa mal hasta cuando calienta :Paletas:

¿Así piensa y escribe un gran y buen arlekinado?

:no:

Aunque Bermudo puede tener sus limitaciones que las tiene,  hasta hoy es un jugador de nuestro equipo y por tanto hay que apoyarlo,  ¿qué piensas entonces de Joaquín? que todavía nadie lo ha visto.
« Darrera modificació: 07 de Febrer de 2011, 18:27:08 pm per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #19 el: 07 de Febrer de 2011, 18:31:09 pm »
PARTIDO IMPORTANTISIMO

El Castellón viene como un tiro, y es el rival directo para quedar primeros.

La diferencia no es tanta pero ellos tienen a Luismi Loro con 14 dianas y nuestro Joaquín todavía no se ha estrenado, esperamos su regreso con ansiedad.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia