Autor Tema: J25 CE Sabadell FC - Alacant CF  (Llegit 17370 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:J25 CE Sabadell FC - Alacant CF
« Respondre #100 el: 13 de Febrer de 2011, 19:42:24 pm »
Avui L'Alacant a fet el partit que li convenia, quasi tots els equips venen amb la lliçó apresa i no som capaços de llegir el partit sempre volem jugar igual i això a la segona B es molt dificil, ara ens queda guanyar al Alzira costi el que costi .
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #101 el: 13 de Febrer de 2011, 19:43:40 pm »
La part positiva, apart del punt, es el "gol average" guanyat a un molt probable rival directe
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #102 el: 13 de Febrer de 2011, 19:47:44 pm »
No somos capaces de ganar en casa a rivales de la zona alta: Castellón, Badalona, Alicante....
La primera mitad no me ha disgustado, pero la segunda.. mucho juego horizontal y pocas ocasiones. Sres hay que provar más! No nos atrevemos a chutar desde la frontal del área.
Suerte que los resultados mas o menos nos van acompañando, pero la cosa se ajusta y mucho cuidado con el Castellón, Sant Andreu...
Muchos ánimos y a ganar en Alzira!! :bandera

Bueno, el Castellón nos empató de penalty que no era y contra el Badalona fallamos uno nosotros. Es cierto que en la NCA no les ganamos, pero en sus campos como mínimo empatamos.

Partido igualado como se preveía. Lástima que una vez nos pusimos por delante nos empataron rápidamente. Hemos mantenido el gol average y aunque el Alicante que es quinto tiene dos puntos menos que nosotros, nos tiene que remontar tres para superarnos.

A ver cuando se empiezan a recuperar jugadores, porque entre lesiones y sanciones hace que un jugado que casi reaparece como Eneko tiene que ser sustituido por Alex Ruiz, que por cierto lo hizo bien y más sabiendo que no es su posición.

A mi me gustaría ver a equipos como Badalona, Alicante, Alcoyano o el propio Castellón qué temporada estarían haciendo con la misma plaga de lesiones que estamos teniendo nosotros...

Por cierto, dos partidos importantes la próxima semana, Badalona-Castellón (sin Luismo Loro) y Lleida-Alcoyano.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #103 el: 13 de Febrer de 2011, 19:48:39 pm »
digueu-me pesat, però més d'un i de dos i de tres, avui haurà callat després de veure el magnífic joc desplegat pel migcampista Juvenal Edjogo...

Per suposat que és ironia... deixarem passar un parell d'horetes abans de deixar anar tot el que penso...

Pesat !!!!! :icon_mrgreen:

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #104 el: 13 de Febrer de 2011, 19:58:27 pm »
em voldria equivocar però aquest partit és un empat com una casa de pagés, igual q el partit d'avui.
Sort q el Badalona no guanyarà a Ontinyent i el Castelló-Lleida i Oriola- Denia tenen pinta a ser partits d'empat.
Vaja q el clar beneficiat de la propera setmana té pinta de ser l'Alcoià.

No hay mas q decir... xDDD, només m'ha fallat l'Oriola q sí q a tornat a guanyar i es torna a enganxar al tren. Per cert, heu vist com queda la classificació?  Seguim a 1 punt del líder pero ojo q si avui arrivem a perdre ens baixaven a la cinquena possició.

Les sensacions en general no són de preocupació extremada ja q vec la cosa molt igualada per la zona alta, vaja q no em vec ni millor ni pitjor q els altres 5-6 primers classificats, estem ficats en el merder q és el q interessa i només a 1 puntet del líder. De moment vull pensar q aquest justet inici de segona volta simplement és fruit d'una petita crisis q estem patint de joc i resultats, sumada a un moment fotut per les baixes i la absència de l'únic referent ofensiu q tenim de garanties (Hiroshi), q estava amb la selecció. No obstant si mirem els resultats de la primera volta veurem q a la jornada 6 portàvem 9 pts aconseguits de 18 possibles i ara ens passa exactament el mateix en l'arrancament de la 2ª volta (2 victòries, 2 empats i 1 derrota).

En fi, q ara toca mirar endavant i crecq les nostres aspiracions reals dependran bastant de com sapiguem afrontar els propers 5 partits abans d'encarar les últimes 8 jornades q lliga.
Ara tenim 5 partits en els quals hem d'augmentar distàncies amb la resta d'equips:

JORNADA 26 Alzira- Sabadell (juguem contra el 18è classificat, no cal dir q s'ha de guanyar sí o sí)

JORNADA 27 Sabadell - Gandia

JORNADA 28: Mallorca B- Sabadell (juguem contra el 17è classificat, no cal dir q s'ha de guanyar sí o sí)

JORNADA 29: Sabadell- Hospitalet

JORNADA 30 Sabadell- Oriola (molt important guanyar ja q ens hi va també el gol average particular)

Particularment crec q podem guanyar els 5 partits, ara bé, com que sóm el Sabadell i toca patir una mica de cara a les últimes jornades em conformo en sumar un mínim de 11 punts dels 15 (3 victòries i 2 empats).

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #105 el: 13 de Febrer de 2011, 20:11:44 pm »
per sort recuperem a puigdollers en breu,crec que es nota molt la seva absencia,y hiroshi per sort tambe el tindrem la setmana que be!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #106 el: 13 de Febrer de 2011, 20:26:37 pm »
Doncs si, recuperar a Puigdollers serà la millor notícia que podrem tenir. Avui, s'ha començat fluixet i en una errada de marcatge de l'Alacant, Cuenca s'ha quedat sol i ha rematat per sobre del porter per marcar un bon gol, però la resta de la primera part, no hem tingut gaires més opcions per rematar al rival, És més, quan ens han empatat, ens ha costat molt mantenir-nos en el partit.

A la segona part, s'ha millorat en actituds, s'ha tingut més possessió però hem pecat de voler entrar fins a la porteria amb la pilota controlada. Hagués anat bé xutar més a porta. No m'han acabat de convèncer els canvis, ja que crec que Robles estava fent una gran feina enmig del camp i en canvi a Juvenal se li acabaven les piles. En canvi, m'ha sorprès positivament la entrada de Àlex Ruiz d'extrem i no ha desentonat gens en la seva tasca.

Res, que cada cop que tenim el liderat a tocar, ens arronsem, i estem permetent que se'ns acostin molts equips, perillosos per darrera. Ara toca fer bó aquest empat a casa, guanyant a Alzira.

Per cert, que avui hem gaudit de la linier Maite Porro, àrbitre internacional FIFA, del col·legi riojà però resident a Miranda, on és també regidora a l'ajuntament.
« Darrera modificació: 13 de Febrer de 2011, 20:29:44 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #107 el: 13 de Febrer de 2011, 20:48:47 pm »
digueu-me pesat, però més d'un i de dos i de tres, avui haurà callat després de veure el magnífic joc desplegat pel migcampista Juvenal Edjogo...

Per suposat que és ironia... deixarem passar un parell d'horetes abans de deixar anar tot el que penso...
:bigcry: :bigcry: :bigcry: tranquilo pronto llegara manga y juvenal se ira al banquillo

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #108 el: 13 de Febrer de 2011, 20:54:57 pm »
em voldria equivocar però aquest partit és un empat com una casa de pagés, igual q el partit d'avui.
Sort q el Badalona no guanyarà a Ontinyent i el Castelló-Lleida i Oriola- Denia tenen pinta a ser partits d'empat.
Vaja q el clar beneficiat de la propera setmana té pinta de ser l'Alcoià.

No hay mas q decir... xDDD, només m'ha fallat l'Oriola q sí q a tornat a guanyar i es torna a enganxar al tren. Per cert, heu vist com queda la classificació?  Seguim a 1 punt del líder pero ojo q si avui arrivem a perdre ens baixaven a la cinquena possició.

Les sensacions en general no són de preocupació extremada ja q vec la cosa molt igualada per la zona alta, vaja q no em vec ni millor ni pitjor q els altres 5-6 primers classificats, estem ficats en el merder q és el q interessa i només a 1 puntet del líder. De moment vull pensar q aquest justet inici de segona volta simplement és fruit d'una petita crisis q estem patint de joc i resultats, sumada a un moment fotut per les baixes i la absència de l'únic referent ofensiu q tenim de garanties (Hiroshi), q estava amb la selecció. No obstant si mirem els resultats de la primera volta veurem q a la jornada 6 portàvem 9 pts aconseguits de 18 possibles i ara ens passa exactament el mateix en l'arrancament de la 2ª volta (2 victòries, 2 empats i 1 derrota).

En fi, q ara toca mirar endavant i crecq les nostres aspiracions reals dependran bastant de com sapiguem afrontar els propers 5 partits abans d'encarar les últimes 8 jornades q lliga.
Ara tenim 5 partits en els quals hem d'augmentar distàncies amb la resta d'equips:

JORNADA 26 Alzira- Sabadell (juguem contra el 18è classificat, no cal dir q s'ha de guanyar sí o sí)

JORNADA 27 Sabadell - Gandia

JORNADA 28: Mallorca B- Sabadell (juguem contra el 17è classificat, no cal dir q s'ha de guanyar sí o sí)

JORNADA 29: Sabadell- Hospitalet

JORNADA 30 Sabadell- Oriola (molt important guanyar ja q ens hi va també el gol average particular)

Particularment crec q podem guanyar els 5 partits, ara bé, com que sóm el Sabadell i toca patir una mica de cara a les últimes jornades em conformo en sumar un mínim de 11 punts dels 15 (3 victòries i 2 empats).
Jo també signo 11 sobre 15,  a veure si amb l'Agustin, el Puigdollers i el  Hiroshi ho podem aconsseguir.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #109 el: 13 de Febrer de 2011, 21:00:32 pm »
Yo apuesto por que GANAMOS los próximos 5 partidos. Quién está conmigo?  :pilotasso

jordix

• Visitant
« Respondre #110 el: 13 de Febrer de 2011, 21:23:03 pm »
partit aburridisim el sabadell s'ha mantingut bastant be sobre el camp amb errors puntuals pero bastant bé en linies generals
jo no entenc com no em xutat a porta en 90 minuts, volen arribar a dins la porteria amb la pilota i no ho aconsegueixen hi ha moments que es té que xutar i hi han bons llençadors!!
ara ja em empatat i no es pot fer res toca pensar amb l'Alzira.
Anims i a xutar més! :scut

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #111 el: 13 de Febrer de 2011, 21:27:26 pm »
partit aburridisim el sabadell s'ha mantingut bastant be sobre el camp amb errors puntuals pero bastant bé en linies generals
jo no entenc com no em xutat a porta en 90 minuts, volen arribar a dins la porteria amb la pilota i no ho aconsegueixen hi ha moments que es té que xutar i hi han bons llençadors!!

Aquest es el problema de tota la temporada no s xuta i quant es fa es xuta malament, sembla com si tinguesin por de fer-ho :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #112 el: 13 de Febrer de 2011, 21:33:25 pm »
Avui el Sabadell no m´ha agradat massa. Ha faltat fluidesa i ha sobrat horitzontalitat en molts moments.... I especialment el tema de "xutar a porta" avui ha costat massa. Els jugadors estaven lents i indecisos....

Crec que la baixa d´Hiroshi ha estat molt determinant.  No perquè hagués marcat ell (que potser també) sinó perquè es tracta d´un jugador que per si sol entretè al menys a dos defenses i això permet desenvolupar molt joc als extrems sense tanta presió. Això avui no ha passat i la defensa alacantina ha estat bastant tranquila durant tot el partit.

Es fa necessari anar pels 3 punts a Alzira.  Ells no aniran a especular amb l´empat perquè tampoc els hi serveix per massa i deixaran uns espais que hem d´aprofitar.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #113 el: 13 de Febrer de 2011, 22:03:22 pm »
no se como juvenal y robles que chutan bien desde lejos no han tirado ni 1...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #114 el: 13 de Febrer de 2011, 22:12:01 pm »

potser tenen por de xutar o que tenen ordres de no xutar de lluny :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #115 el: 13 de Febrer de 2011, 22:15:35 pm »
menos mal que los tabalers no han molestado mucho hoy

habeis visto el nuevo corte de cesped del campo? estaba mejor antes ahora asi el campo parece como el de oliver i benji que nunca termina

potser tenen por de xutar o que tenen ordres de no xutar de lluny :mmmm
no creo que tengan esas ordenes :S no hace falta que sea un cañonazo a la escuadra pero si bien colocada al poster

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #116 el: 13 de Febrer de 2011, 22:32:33 pm »
Hay que recuperar a la gente lesionada, a partir de ahora nos jugamos la temporada, ya no nos queda más margen que perder como hasta ahora, es el momento de dar el salto que durante la temporada nos ha faltado, a Alzira hay que ganar aunque sea difícil, de lo contrario los demás nos superarán, desde ya es el momento del Sabadell, como antes fue del Orihuela, Badalona, Lleida y ahora el Castellón, desde ya los jugadores se tienen que poner las pilas, nos jugamos la temporada y el objetivo es el ascenso de categoría, por nuestrta parte todo el apoyo al equipo y seguir asistiendo a la NCA, pena que no acudan más gente pero a veces más vale poco y de buena calidad y no un gentio sin sentido que muchas veces van a criticar.

¡VAMOS EQUIPO HA LLEGADO EL MOMENTO!

:anims    :trebol    :anims   :trebol    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #117 el: 13 de Febrer de 2011, 22:37:40 pm »
Hay que recuperar a la gente lesionada, a partir de ahora nos jugamos la temporada, ya no nos queda más margen que perder como hasta ahora, es el momento de dar el salto que durante la temporada nos ha faltado, a Alzira hay que ganar aunque sea difícil, de lo contrario los demás nos superarán, desde ya es el momento del Sabadell, como antes fue del Orihuela, Badalona, Lleida y ahora el Castellón, desde ya los jugadores se tienen que poner las pilas, nos jugamos la temporada y el objetivo es el ascenso de categoría, por nuestrta parte todo el apoyo al equipo y seguir asistiendo a la NCA, pena que no acudan más gente pero a veces más vale poco y de buena calidad y no un gentio sin sentido que muchas veces van a criticar.

Totalmente de acuerdo...se nos ha acabado el margen...un tropiezo en Alzira podria situarnos, la próxima jornada, fuera de las posiciones de Play Off...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #118 el: 15 de Febrer de 2011, 11:02:11 am »
Quan mos avancem al marcador mos adormim. Este partit, sense davanter centre, dono per bó l'empat, però mos falta dar el cop de puny sobre la taula en partits com este.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #119 el: 15 de Febrer de 2011, 23:17:46 pm »

Totalmente de acuerdo...se nos ha acabado el margen...un tropiezo en Alzira podria situarnos, la próxima jornada, fuera de las posiciones de Play Off...

què més dóna estar dins o fora de les posicions d'ascens? El que importa és estar-hi a la jornada 38 i no pas tota la temporada per quedar-te fora a la última jornada...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!