Autor Tema: Homicidi o suïcidi ?  (Llegit 1580 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Homicidi o suïcidi ?
« el: 05 de Febrer de 2011, 12:50:24 pm »
La seguretat vial fa corre rius de tinta  cada dia veiem als mitjans informatius accidents amb morts i ferits greus velocitats in-apropiades conducció sense tenir las facultats per poder portar un vehicle imprudències varies; però hi ha un tema que no se'n sol parlar i crec que si la cosa continua anant com fins ara en sentirem a parlar i bastant, son  els PASSOS DE VIANANTS altrament dits passos  zebra, doncs a part de la costum ancestral d'alguns conductors (masses) que no solen afluixar i menys aturar-se, últimament he notat que els vianants amb una inconsciència que fa por passen sense mirar ni aturar-se pensant allò de que “ tinc preferència de pas” cosa que per altre banda es certa però si el conductor no et veu o altre circumstancia  fa que no es pugui aturar per molta preferència que tinguis el teu cos es el que rebrà les conseqüències.
Per això dic es un homicidi del conductor que no s'atura o un suïcidi del vianant que passa sense  mirar i aturar-se ?
Si aneu a donar un vol per la Rambla en veureu molts d'aquestes circumstancies
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
Re:Homicidi o suïcidi ?
« Respondre #1 el: 05 de Febrer de 2011, 20:08:07 pm »
Molt bon tema per parlar.

Hi ha molts vianants que es tiren als passos de zebra, q ojo cert q tenen preferència però no per això han de fer frenar de cop a un cotxe q va en marxa.  I és q d fet hi ha vianants que sembla q ho fotin expressament, no passen i quan el cotxe va a passar passen o bé directament caminen ràpid jústament per fotre la cama per davant el cotxe i fer-lo parar de cop... coses q no s'entenen.

D fet a la Rambla em de tenir en compte que molts vianats passen els cantons tinguin verd o tinguin vermell, tan s'els hi en fot, és pensen que encara q tinguin vermell al ser un pas d zebra tenen preferència. Jo fa poc gairebé aixafo a una mena de vagabund borratxo que va passar en vermell i sense ni mirar si venia cap cotxe, vaja q em va fer frenar de cop i el tio ni s'en va enterar... el problema està en q si aixafes a una persona te l'ha acabes carregant tu casi sempre per no tenir precaució amb la gent q va a peu, així q ojo.
« Darrera modificació: 05 de Febrer de 2011, 20:12:33 pm per FerniSBD »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 05 de Febrer de 2011, 20:12:07 pm »
Homicidi, i encara passen poques coses. A Sabadell ni els passos cebra ni els càrrega i descàrrega es respecten gaire.

També la gent veu un pas de cebra i no valora que el conductor pot estar distret.

I el pitjor son els ciclistes, que es salten semàfors en vermell, passen de cop per un pas cebra quan anaven per la calçada o la vorera rapidets, i ells no respecten els passos cebra tampoc, com em va passar fa dues setmanes, que gairebé m'atropella una bicicleta en un pas cebra on jo tenia el semàfor en verd...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #3 el: 05 de Febrer de 2011, 20:16:30 pm »
el q em preocupa molt és la quantitat de STOP's que s'arriva a saltar la gent, jo fràncament no ho entenc, passen, et foten frenar i amb la mà et fan el gest de disculpar-se i aquí no a passat res (a vegades ni això). Això sí q em sembla un tema molt delicat i q al final t'obliga a parar en cada cantó tinguis preferencia o no en tinguis.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #4 el: 12 de Febrer de 2011, 18:22:41 pm »
queeeeeeeeeeeee? os quejais de la rambla?

yo en can puig gener que vivo me juego la vida cada dia pasando por los pasos de zebra los gitanos si que no paran ni aunque te plantes delante del coche, en la puerta de mi casa hay un paso me pongo para que los conductores me vean y me dejen pasar y de 40 coches alomejor solo me dejan 2 o 3 que son personas amables o simplemente buenos conductores. Me han estado apunto de atropellar muchisimas veces y claro que ago? llamo a la policia? ni se acercan a can puig gener...

yo paso bastante en bici por la rambla y si es verdad que aveces los conductores me han dado bronca por ponerme enmedio y asi ellos tienen que frenar pero entonces les señalo el paso y se callan.